اطلايه2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خسارت پرداختی بیمه 49 درصد افزایش یافت

بیما-شرکت‌های بیمه برای حمایت از بیمه گذاران خود در شش ماهه اول امسال نزدیک به 2185 میلیارد تومان خسارت پرداختند. این رقم 49 درصد بیش از خسارت پرداختی در شش ماهه اول پارسال است.

به گزارش بیما،دارندگان بیمه‌نامه در این شش ماه، سه میلیون و 34 هزار و 487 مورد از خسارت‌های خود را با استفاده از پوشش بیمه نامه، از طریق شرکت های بیمه جبران کردند.

 

بر اساس آمارهای دریافت شده اداره بررسی‌های آماری بیمه مرکزی از عملکرد 20 شرکت بیمه فعال در شش ماهه اول امسال، صنعت بیمه کشور در این شش ماه با صدور بیش از 15 میلیون و 633 هزار بیمه‌نامه ریسک‌های بیمه گذاران خود را در رشته‌های مختلف بیمه‌های زندگی و غیرزندگی زیر پوشش بیمه قرار دادند.حق بیمه تولید شده در بازار بیمه کشور در شش ماهه اول امسال به حدود 3593 میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 35 درصد افزایش یافت.خسارت پرداختی شرکت‌های بیمه بابت جبران خسارت بیمه گذاران خود در شش ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 49 درصد افزایش داشت. به این ترتیب نسبت خسارت بازار بیمه کشور طی فروردین تا پایان شهریور سال 1390 در مقایسه با مدت به سال پیش 7/5 درصد افزایش یافت و به 8/60 درصد رسید.بر اساس آمارهای ارائه شده اداره بررسی‌های آماری بیمه مرکزی، در نیمه اول امسال، 3/40 درصد حق بیمه تولیدی شرکت‌های بیمه و 6/46 درصد از کل خسارت‌های پرداختی این شرکت‌ها مربوط به بیمه شخص ثالث بوده است.





:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه ,
:: بازدید از این مطلب : 1888
ن : روستایی
ت : 8 / 8 / 1390
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی