پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 891
نویسنده : روستایی

موارد تحت پوشش بیمه مسئولیت سایبر به بیمه نامه‌ای بستگی دارد که شما آن را خریداری کرده‌اید و این مسئله نیز با اندازه و ماهیت فعالیت‌های تجاری شما در ارتباط است

بیمه مسئوليت

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بررسی نقش بیمه عمر در کسب و کار
نوشته شده در 28 / 8 / 1391
بازدید : 886
نویسنده : روستایی
به نقل ازسایت نیویورک تایمز بیمه زندگی از کار شما محافظت می کند و کارکنان ماهر را تشویق به پیوستن به کسب و کار شما می کند.در واقع بیمه عمر، زندگی بیمه گذار را بیمه می کند حال این امر می تواند شامل حال یک کارمند کلیدی،شریک یا مالک در کسب و کار شما باشد.

 

به گزارش ریسک نیوز،بیمه عمر در حوزه کسب و کار شامل دو نوع سیاست است:

1. بیمه مدت دار: این نوع بیمه ساده ترین شکل بیمه است.که تنها زمانی که در طول مدت تعیین شده مرگ رخ می دهد پرداخت می شود.حال ممکن است مدت مذکور تا 30 سال باشد.

بعد از مدت تعیین شده بدون توجه به حق بیمه های پرداخت شده در طول این مدت، این سیاست خاتمه می یابد.

2. بیمه تمام عمر: بیمه تمام عمر، بیمه عمر است که تا زمانی که حق بیمه پرداخت می شود همچنان ادامه دارد.بدین صورت که بیمه گر به سن و سلامت کنونی شما توجه دارد وبا بررسی نمودار طول عمر شما عمر تقریبی شما را پیش بینی می کند.

بیمه گر حق بیمه ماهانه بسیار بالاتر از حدی که در جوانی شما لازم است اما بسیار کمتر از مورد نیاز زمان سالمندی به شما پرداخت می کند.البته این سطح خارج از حق بیمه در طول دوره بسیاری سالهاست است.

سه گونه از بیمه های تمام عمر وجود دارد که به ارائه گزینه های سرمایه گذاری و یا حق بیمه متغیر می پردازد: زندگی متغیر، زندگی جهانی، و زندگی متغیر جهانی.

ممکن است برای کارکنان خود و یا در برنامه مالی شخصی گزینه های خوبی در نظر بگیرید. اما برای اهداف بیمه ی کسب و کار این گزینه ها لازم نیست.

همچنین شرکتهای بیمه، بیمه مدت دار قابل تبدیل ارائه می دهد که می تواند به بیمه تمام زندگی تبدیل شود.اما این نوع سیاست ها هم فراتر از محدوده بیمه کسب و کار است.


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,



بازدید : 871
نویسنده : روستایی

 فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت باد

- سلام من به محرم، محرم گل زهرا                            به لطمه‌هاي ملائك به ماتم گل زهرا

 

- سلام من به محرم، به تشنگي عجيبش                    به بوي سيب زمين غم و حسين غريبش

حرم امام حسين عليه السلام

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 924
نویسنده : روستایی

بنابر گزارش منتشره بيمه مركزي ج.ا.ا، بيمه كوثر با 628 درصد رشد در توليد حق بيمه ، رتبه اول صنعت بيمه كشور را كسب كرد. به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر،بنابر گزارش منتشره بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ، در پنج‌ماهه‌ي نخست سال جاري، بيمه‌ي كوثر رتبه‌ي اول رشد حق بيمه را با بيش از 628 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بين كل شركت‌هاي بيمه به خود اختصاص داده است.بر همين اساس، بيمه كوثر در پنج‌ماهه‌ي ابتداي سال جاري توانسته با توليد 99 ميليارد و 760 ميليون تومان حق بيمه، دو درصد از سهم بازار بيمه كشور را به دست آورده و در رتبه يازدهم در بين 23 شركت بيمه كشور قرار گيرد. اين رتبه درحالي توسط بيمه كوثر كسب شده است كه سال دوم فعاليت خود را پشت سر مي گذارد.اين گزارش مي افزايد: متوسط رشد توليد حق بيمه در صنعت بيمه كشور در مدت پنج‌ماهه‌ي ابتداي سال جاري 75.5 رصد و كل حق بيمه توليدي در اين مدت در بازار بيمه‌ا‌ي كشور بيش از چهار هزار و 977 ميليارد تومان بوده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1011
نویسنده : روستایی

 بیمه کوثر، به مناسبت ایام ماه پیروزی خون بر شمشیر ماه محرم براي خريد  بیمه تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته:

آتش سوزی ، طرح بیمه خانه و اثاثیه 20درصد

  بیمه ثالث اتومبیل 10 درصد

 حوادث انفرادی 20درصد

  بیمه بدنه 20درصد

 صنعتی 5درصد

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه ويژه , ,



بازدید : 725
نویسنده : روستایی

 

مدیرعامل بیمه کوثر در پاسخ به پرسش خبرگزاری موج اعلام کرد: افزایش سرمایه بیمه کوثر برای پذیرش اتکائی

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر به نقل از خبرگزاری موج،مدير عامل شرکت بيمه کوثر، سرمايه 250 ميلياردي را براي شرکت هاي بيمه زياد خواند و بر تعيين فرصت زماني مناسب براي اين افزايش سرمايه تاکيد کرد. عبدالرسول عطايي مدير عامل شرکت بيمه کوثر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص اقدام بيمه مرکزي در افزايش سرمايه شرکت هاي بيمه به 250 ميليارد تومان، گفت: حتي اگر بيمه مرکزي اين الزام را به وجود نمي آورد، ما به خودي خود به دنبال افزايش سرمايه هستيم اما نه آن حدي که بيمه مرکزي در نظر گرفته است.وي افزود: منطق حکم مي کند، براي آنکه بتوانيم بيمه هاي اتکايي بپذيريم و البته اتکايي شرکت هاي بيمه اي ديگر را هم داشته باشيم، افزايش سرمايه بدهيم. مديرعامل شرکت بيمه کوثر در عين حال در مورد افزايش سرمايه شرکت هاي موجود و فعال صنعت بيمه به 250 ميليارد تومان گفت: 250 ميليارد تومان سرمايه زيادي است و قطعا نيازمند فرصت زماني مناسب است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1277
نویسنده : روستایی

رئیس اداره بیمه های کشتی و هواپیما خبرداد:بالگردهای شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) تحت پوشش بیمه کوثر قرار گرفت.

علی صدقی با اشاره به موفقیت بیمه کوثر در ارائه خدمات و پوشش بیمه به هواپیماهای ایران140، اظهار داشت: اداره بیمه های کشتی و هواپیمای بیمه کوثر با اتکا به دانش فنی به روز و کارآمد و همچنین خدمات به هنگام و مناسب توانسته است بالگردهای شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) را تحت پوشش خود قرار دهد.وی ادامه داد: بیمه کوثر با هدف مقابله و بی اثرکردن تحریم های تحمیلی علیه صنایع هوایی کشور توانسته است با گسترش خدمات خود، سهم بسزایی را در ارائه پوشش های بیمه ای به صنایع هوایی کشور به خود اختصاص دهد


:: موضوعات مرتبط: بیمه کشتی , ,



سوالات شما25
نوشته شده در 20 / 8 / 1391
بازدید : 926
نویسنده : روستایی

سلام آیا بیمه بدنه ماشین همسرم و تخفیف آن قابل انتقال به ماشین خودم می باشد.



بله . در صورتیکه خودرو به اسم همسرتان باشد می توانید خودرویی که به اسم شما است را جایگزین نمایید
.


:: موضوعات مرتبط: پاسخ سوالت شما , ,



سوالات شما24
نوشته شده در 21 / 8 / 1391
بازدید : 907
نویسنده : روستایی

 سلام  بنده یک دستگاه سمند داشته که به مدت شش سال بیمه بدنه بوده و تخیف کامل می گرفته ام و قیمت ماشین در آن بیمه 12 میلیون تومان قید شده است. ماشین سمند فروخته و هم اکنون آن بیمه را نگه داشته و ماشینی 60 میلیون تومانی خریده ام . چگونه می توانم آن بیمه بدنه را به ماشین جدیدم اختصاص دهم. و هزینه جدید چگونه محاسبه می گردد. با تشکر



 در صورتیکه سند خودروی جدید به نام شما شده باشد می توانید خودروی جدید را جایگزین كنيد


:: موضوعات مرتبط: پاسخ سوالت شما , ,



فرهنگ بيمه
نوشته شده در 22 / 8 / 1391
بازدید : 947
نویسنده : روستایی

 

بیمه در کشورهای پیشرفته و به ویژه در کشورهایی که ریسک گریزند سهم عمده ای در سبد خانوارها داشته است و موجب رشد اقتصادی این کشورها شده و در کشوری مانند سوئیس که حرف اول و آخر را در بیمه می زنه حتی  نیازی به داشتن ستاد یا سازمانی برای رسیدگی به بحران حس نشده است.

 

 

اما با توجه به عدم فرهنگ بیمه در ایران و بی توجهی مسئولین برای اطلاع رسانی به افراد به خصوص قشر کم درآمد و آسیب پذیر جامعه گاه و بی گاه شاهد خبرها و حوادثی دردناک از گوشه و کنار هستیم که آدم را به فکر فرو می برد. چرا؟ چرا بی توجهی؟

 

 

روز قبل از عید فطر  خانم جوانی را دیدم که بچه تقریبا یک ساله ای را بغل کرده بود. نای حرف زدن نداشت ولی از خوشحالی رو پا بند نمی شد. مدام با تلفن همراه حرف می زد و خبر خوشحال کننده اش را به خانواده خودش و همسرش اطلاع می داد. سر درد دلش باز شد. دو سال قبل وقتی همسرش ساعت ۵.۵ صبح  در یکی از بزرگراه های تهران با سرعت زیاد رانندگی می کرده تا به سر کار برود یک شهروند بی ؟ از نرده های وسط بزرگراه جلوی ماشینش می پرد.......

 

دو سال کارشون شده بوده رفتن به دادگاه و منتظر حکم موندن. بعد از دوسال دادگاه حکم داده بود نیمی از دیه + ۶ ماه حبس!!!  خانومه می گفت بیمه شون تموم شده بوده و تمدید نکردن. آدم تحصیل کرده ای به نظر می رسید. می گفت ۳ ماهه از انداختن شوهرش به زندان می گذره و به هیچ کی نگفتن جریان از چه قراره. خانواده مقتول هم رضایت نمی دادن. حالا شب عیدی یه نفر سر خیر شده پول دیه را تقبل کرده اما خانواده مقتول حاضر نیست از سه ماه باقی مانده حبس بگذره. خلاصه عیدی شو گرفته بود و خوشحال شوهرش با وثیقه برای عید آزاد می شد.

اما وقتی به بچه اش نگاه می کرد غمی که تو دلش خونه کرده بود که این مدت به اونا چی گذشته بود و این سه ماه کارش شده بود بره زندان برای ملاقات و بار سنگین تو نگاهش را می شد حس کرد.

فکر کردم گاهی اوقات اهمال کاری های ما آدما چقدر برامون گرون تموم می شه. خدا را شکر برای اینا ختم به خیر شده بود ولی توی زندان از این دست آدما که یا ماشین یا تو محل کار کارمنداشونو و ... بیمه نمی کنن زیادن. باید فکری کرد.......


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,



اندیشه بیمه از کجا شروع شد؟
نوشته شده در 23 / 8 / 1391
بازدید : 916
نویسنده : روستایی

اندیشه بیمه از کجا شروع شد؟

 افسانه های به جا مانده حاکی از آن است که قبل از میلاد مسیح در برخی از کشورهای جهان برای پیشگیری از خسارت تجار در هنگام بروز حادثه اقداماتی در نظر می گرفتند که به صورت مشارکتی ریسک را در بین خودشان تقسیم می کردند که اندیشه اولیه بیمه از این کشورها شروع شد. از جمله این افسانه ها این است که بازرگانان چینی که در آبهای خطرناک رودخانه یانگ تسه یانگ و یا رودخانه هوانگ هو رفت و آمد می کردند از این ریسک آگاهی داشتند که در صورت واژگونی قایقشان در مسیر سواحل چین کالای خویش را از دست خواهند داد. از این رو توافق کردند تا این ریسک را در بین خودشان توزیع کنند. آنها این کار را با چیدن کالاها در چند قایق به جای یک قایق انجام می دادند، بدین صورت که هر قایق شامل بخشی از کالاهای هر تاجر بود و در صورت واژگونی قایق سهم خسارتی هر بازرگان از ضرر و زیان ناچیز بود و کل سرمایه از دست نمی رفت

افسانه دیگر مربوط به بازرگانانی بود که در مسیر بیابانهای بابل قدیم تردد می کردند. آنها کالاهای خود را بین بار شتر های چند کاروان تقسیم می کردند و از مسیر های مختلف می رفتند تا در صورت برخورد با راهزنان و یا گرفتار شدن در توفان شن ریسک به تاراج رفتن یا از دست دادن تمامی کالاها را کاهش دهند.

بازرگانان فینقی نیز که در اطراف دریای مدیترانه به تجارت گندم و سایر کالاها مشغول بودند، بی تردید به همان شیوه های مدیریت ریسک عمل می کردند. اینان نیز کالاهای خود را در چند کشتی قرار می دادند اما از آنجا که ممکن بود کشتی های حامل گندم در دریا دچار طوفانهای دریایی شود و یا بدست دزدان دریایی بیفتد تدبیر دیگری اندیشیدند. آنها به این نتیجه رسیدند که اگر هر بازرگان سهم اندکی از محموله گندم خود را در اسکله باقی بگذارد، مجموع سهم همه بازرگانان حجم قابل ملاحظه ای از گندم بود که در صورت بروز خسارت بازرگانی که محموله خود را از دست داده بود به وی تعلق می گرفت و جبران خسارت می شد. آنان برای حفظ و نگهداری گندم های بجا مانده در اسکله افرادی را استخدام کرده بودند. بازرگانان پس از چندی به این فکر افتادند از آنجا که سفر های آنها بیش از یکسال کم و بیش طول می کشد، با کاشتن گندم های بجا مانده در اسکله می توانند نه تنها گندم بیشتری بدست می آورند بلکه سود هم می کنند و هر چه تعداد بازرگانانی که حاضر باشند سهمی از محموله خود را در اسکله بگذارند بیشتر باشد، هر بازرگان می تواند سهم کمتری از محموله خود را در اسکله بگذارد. و کم کم اینان صاحب دفتر و کارمندانی برای رسیدگی به این تشکیلات برای نظارت بر مواردی چون سال ساخت کشتی، تجربه ناخدا، مسیر دوری یا نزدیکی مقصد، علت و منشا خسارت و غیره شدند...


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بيل گيتس اوايل سرمايه دار نبوده
نوشته شده در 24 / 8 / 1391
بازدید : 895
نویسنده : روستایی

چند روز پيش يه كتابي رو داشتم ميخوندم اسمش چگونه ثروتمند شويم بود اگه دوست داشتيد بريد بخونيد خيلي جالب بود از قول بیل گیتس معروف نوشته بود که وی همیشه تمام دارایی هایی خود را بیمه می کرده است و در صورت وقوع حادثه از اصل سرمایه اش هیچگاه کم نشده و لذا به خاطر دوراندیشی وی همیشه سرمایه اش رو به افزایش بوده است در حالیکه وی از ابتدا سرمایه دار نبوده است.حالا من هي بگم بيمه خوبه شما گوش نكنيد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



گپ دوستانه
نوشته شده در 2 / 8 / 1391
بازدید : 969
نویسنده : روستایی

سلام،خوبيد،خسته نباشيدكارا

امروز خوب پيش رفت؟

امروز اومدم دو كلمه حرف حساب بزنم،

خوب بگذريم وقت طلاست خيلي عجيبه که ما آدما البته بعضيا با اختیار

و رضایت کامل حاضر به بهبود و اصلاح رفتارهای غیر منطقی خودمون

در حوزه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی نیستيم؛ مگر اینکه به

خود بیایم یا مجبور بشيم با رعایت قوانینی پر هزینه و کاملا کنترل‌کننده

به اون تن بديم

به طور مثال در حوزه رانندگی مجبوریم کمربند ایمنی را ببندیم، باید

با سرعت مجاز حرکت کنیم، هزینه کیسه هوا و ترمز ضد قفل را بپردازیم

نقص فنی اتومبیل خود را رفع کنیم تا هوا آلوده نشود. در حین رانندگی

حق مکالمه با تلفن همراه را نداریم بايد ماشينو  بيمه ثالث کنیم و....

مثال دیگه در حوزه محافظت از چیزهایی است که دوست داریم

مثل خونه، اتومبیل شخصی و سلامتی که حتما فکر زیادی دربارش کردیم.

بنابراین به نظر می‌رسه چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم

به اختیار خود یا به الزامات قانونی، عمل کردن به موارد ذکر شده برای

ما نتایج خوبی به بار می‌آورد

.
تصور صحنه تصادفی که درش چندین اتومبیل له و لورده شدن،

می‌تونه بسیار وحشتناک باشه کشته و زخمی‌های به جا مونده، عواقب ناشی

از حادثه برای بازماندگان و هزینه‌های فردی و اجتماعی مصدومین همگی

نشون ميده که ما در رانندگی بی‌دقتی به خرج داده‌ایم و عقلانی رفتار نکرده‌ایم


اگر چه ممکنه هر فردی برای توجیه چنین رفتارهایی بهانه‌ها

و توجیهات گوناگونی ردیف کنه. به نظر من مهم‌ترین دلیلش اینه که وقوع

چنین حوادث تاسف باری برای اکثر ما خیلی آشکار و قابل لمس نیست.

یا دست کم این طور تصور می‌کنیم که برای شخص ما هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

مصداق معروف آن این ضرب‌المثله که مرگ حقه فقط برای همسایه


در مورد امور مالی هم رفتار مشابهی را از سمت غالب افراد شاهدیم


چرا اکثر ما با رضایت و اختیار حتی به توصیه افراد مجرب، موفق

و مورد اعتماد حاضر به پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و تامین آتیه خودمون

و خانواده‌مون نیستیم و برای محافظت از آینده پولی‌مان فکری نمی‌کنیم؟

در صورتی که حاضریم یا به عبارتی مجبوریم مسئولیت خود را در برابر

جان و مال افراد غریبه با بیمه شخص ثالث به عهده بگیریم


آیا نمی‌توانیم یا واقعا نمی‌خواهیم تصور کنیم که مدیریت ضعیف امور مالی

و پیامدهای مخربش در سال‌های آتی تا چه حد می‌تونه برای خود و

خانواده‌مان مصیبت بار باشه. چه اتفاقی ممکن است برای عزیزانی که

دوستشان داریم بیفتد اگر از الان برای زمان پیری، بیماری، از کار افتادگی

، بی‌کاری، رکود اقتصادی و حتی یک حادثه ناگهانی یا طبیعی که منجر به فوت ما به

عنوان سرپرست و نان‌آور خانواده بشه فکری نکرده باشیم

.
ناراحتی نبود ما برایشون کافی نیست؟


آیا همسر ما باید نگران هزینه‌های مراسم بعد از ما باشه؟


آیا از عهده پرداخت اجاره محل سکونت خود برمی‌آین؟


اگرخانه شان در گرو وام بانکی باشد چطور؟


هزینه تحصیل بچه هاي کوچکمان؟


اگر مجبور شوند برای اینکه ترک تحصیل نکنن به موسسات خیریه مراجعه کنن

آیا اعتماد به نفسشان حفظ ميشه؟


مبادا برای تهیه نقدینگی لازم مجبور بشن وسایل ضروری و با ارزش زندگی خود را

بفروشند یا چوب حراج به تجارتی که از شما برایشون باقی مونده

!
به طور حتم در اون موقعه احساس ميكنيم کاش می‌شد دوباره به این دنیا بر

می‌گشتیم...
.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه ما طرحی خردمندانه برای آرامش خیال خانواده

آینده نگر باشید



:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,



بيشتربدانيد
نوشته شده در 1 / 8 / 1391
بازدید : 1047
نویسنده : روستایی

آيا ميدانيد

مراكز خسارت خودرويي شركت بيمه كوثر گسترده ترين مركز خسارت ميباشد

مراكز خسارت بيمه كوثر شامل

1.كليه مراكز خسارت بيمه كوثر  در سرار كشور

2.كليه مراكز خسارت بيمه آسيا در سراسر كشور 

3.مراكز خسارت سيار بيمه كوثر

آيا ميدانيد
 

مراكز خسارت سيار در تهران در 4نقطه شهر مستقر بوده و در صورت تماس  در مدت زمان كم(حداكثر15 دقيقه)در محل سانحه حضور ميابند

آيا ميدانيد

مراكز خسارت سيار كوثر هنگام پرداخت در محل حادثه مبلغ خسارت را به جاي صدور چك كارت عابر بانك تحويل ميدهد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,