پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیمه باقیات و صالحات
نوشته شده در 30 / 8 / 1390
بازدید : 1705
نویسنده : روستایی

پیامبر اعظم (صلی ا... علیه و آله):

الدنیا مزرعه الاخره :  دنیا مزرعه آخرت است.(میزان الحکمه)

شرکت بیمه کوثر با بهره گیری از تفکر ناب اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی، در راستای ارتقای سطح فرهنگ استفاده از بیمه و ایجاد بستر مناسب جهت بهره برداری از پوشش های بیمه ای و همچنین فراهم نمودن ابزاری برای نظم بخشیدن به امور خیر و مرتبط با باقیات الصالحات درون جامعه و بطور خاص بین بازار هدف خود، اقدام به طراحی و ایجاد بیمه نامه ای جدید تحت عنوان بیمه باقیات الصالحات نموده است.

در این بیمه جدید کلیه کسانیکه به مثابه آیه شریفه «ان احسنتم احسنتم لانفسکم» هرکسی نیکی می کند به خود نیکی می کند، بدنبال ایجاد آرامش واقعی و درک لذت واقعی احسان و نیکی کردن و انجام امورات خیر و ماندگار و به معنای واقعی کلمه «باقیات الصالحات» برای زندگی دنیا و آخرت خود می باشند و می خواهند دغدغه های اخروی خود را کاهش داده و دردها و آلام زندگی دنیای خود را با مرهمی الهی و دارویی شفا بخش التیام بخشند، می توانند با بیمه نامه باقیات الصالحات (که برای اولین بار در دنیا اجرا می گردد) و تخصیص مبالغی متناسب با نیت خیر خود به شرکت بیمه کوثر به عنوان بیمه گر بیمه باقیات الصالحات اجازه دهد تا نسبت به سرمایه گذاری و افزایش حق بیمه دریافتی اقدام و سرمایه بیمه گذار این طرح را که در پایان دوره های 5 تا 30 ساله بیمه نامه بصورت مضاعف و چندین برابر افزایش یافته را در صورت فوت بیمه گذار، در کوتاه ترین زمان ممکن، در امورات خیری که درون فرم پیشنهاد بیمه نامه توسط بیمه گذار مشخص گردیده است (پوششهای بیمه ای درخواستی) را توسط افرد حقیقی معرفی شده (معتمد/ذینفع معرفی شده) و یا افراد حقوقی (موسسات خیریه) انتخاب شده به انجام برساند.

شیوه ارائه این بیمه نامه به دو صورت انفرادی و گروهی می باشد که برای هر یک از این دو شیوه طرحهای متنوعی طراحی گردیده است که با توجه به تعهدات مد نظر ارائه می گردد. شما می توانید با انتخاب هر یک از پوششهای ارائه شده در فرم پیشنهاد (و یا انتخاب همزمان چند پوشش) اقدام به خرید بیمه نامه نمایید و حق بیمه تعیین شده را بصورت ماهانه، سالانه و یا یکجا پرداخت نمایید.

تا دیروز تمامی شرکتهای بیمه به دنبال ایجاد آرامش خاطر برای دنیای افراد بوده اند. اما امروز شرکت بیمه کوثر با درک صحیح نسبت به جامعه و ارزشهای معنوی مردم کشور عزیزمان، گام را فراتر نهاده و به دنبال ارائه خدماتی است که بتواند آرامش اخروی را نیز برای آنها فراهم آورد. شرکت بیمه کوثر خود را مکلف می داند تا در طول مدت بیمه نامه با توجه به نیت خیر شما، مصارف وجوه این بیمه را در امور عام المنفعه ای همچون مدرسه سازی و یا مراکز درمانی خیریه سرمایه گذاری نموده تا در طول مدت بیمه نامه نیز توانسته باشد خدمتی در راستای نیات خیر بیمه گذاران خود انجام داده باشد.

جهت تهیه این بیمه نامه می توانید به نمايندگي ما  مراجعه نمائید و با تکمیل فرم پیشنهاد به خانواده بزرگ خریداران بیمه باقیات الصالحات بپیوندید.


:: برچسب‌ها: بيمه ,



بیمه مستمری
نوشته شده در 29 / 8 / 1390
بازدید : 1380
نویسنده : روستایی

  بیمه جدیدی با عنوان بیمه مستمری بزودی به شركت های بیمه ابلاغ می شود كه بر اساس آن حتی افرادی كه شاغل هستند  می توانند از این بیمه استفاده كنند. 

 

 با خرید این بیمه افراد می توانند در زمان بازنشستگی از شرایط بهتری برخوردار شوند.

  این دو مصوبه 30 آبان توسط شورای عالی بیمه تصویب و تا دی ماه ابلاغ می شود


:: موضوعات مرتبط: بيمه مستمري , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مستمری ,



بازدید : 1352
نویسنده : روستایی

 مدارك مورد نياز جهت صدور بيمه ثالث و بدنه بصورت اقساطي ويژه بازنشستگان،مستمري بگيران نيرو هاي مسلح

1.اصل بیمه نامه در صورت وجود 

2.کارت یا سند مالکیت  خودرو    (تصویر آن)

3.کارت ملی (تصویر کارت)

4.تکمیل فرم  کسر از حقوق

5.اصل آخرین فیش حقوقی (تصویر آن)

صدور بیمه نامه شخص ثالث و بدنه جهت خودروهای تاکسی یا عمومی به شرطی که خودرو به نام صاحب  فیش باشد با ارائه رونوشت کارنامه شهری امکان پذیر می باشد.

دفتر بیمه کوثر نمایندگی محمدی کد۵۰۲۳ آماده ارائه خدمات بیمه ای و پاسخگوی شما عزیزان  می باشد . درضمن استعلام حق بیمه ثالث و بدنه  بصورت تلفنی  نیز انجام میگیرد.


:: برچسب‌ها: مدارك مورد نياز جهت صدور بيمه ثالث و بدنه بصورت اقساطي ويژه بازنشستگان , مستمري بگيران نيرو هاي مسلح ,



بازدید : 2422
نویسنده : روستایی

مدارك مورد نياز براي پرداخت خسارت مراكز درماني غير طرف قرارداد به بيمه شده

1-كارت بيمه مكمل درمان بيمه گر(کوثر)

. 2- فتوكپي صفحه اول دفترچه بيمه درماني ، بيمه شده اصلي و بيمار

3- چنانچه هزينه مربوط به زايمان و يا فرزند مونث بالاي 15سال يا مذكر بالاي 18 سال باشد


ارائه اصل شناسنامه الزامي است.

4- اصل قبض پرداختي صندوق بعلاوه گزارش مربوطه ( در خصوص هزينه هاي پاراكلينيكي

5- اصل صورتحساب بيمارستان ، اصل صورتحساب پزشكان ، گواهي پزشكان با قيد نوع اقدام

 

درماني انجام شده ، گزارش

اتاق عمل ، گواهي بيهوشي ( درخصوص موارد جراحي ) ، ريز نسخ دارويي ، ريز نسخ آزمايش


، گزارش پاتولوژي ،گزارش راديولوژي و ريز لوازم مصرفي بيمارستان همراه با فاكتور پروتز

 

مصرفي ممهور به مهر

پزشك جراح و اتاق عمل.

(در صورتي كه بيمه شده سهم خود را از بيمه گر اول دريافت نموده باشد كپي اسناد كه ممهور

 

به مهر برابر اصل ازسوي بيمه 

گراول شده باشد بعلاوه كپي چك مورد نياز است. )


:: موضوعات مرتبط: بيمه درماني , ,
:: برچسب‌ها: مدارك مورد نياز براي پرداخت خسارت مراكز درماني غير طرف قرارداد ,



مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری
نوشته شده در 26 / 8 / 1390
بازدید : 1454
نویسنده : روستایی

 

مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری

 

تعیین مبلغ حق بیمه پرداختی و نحوه پرداخت آن (ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه ) و نیز مدت 

قراردادبیمه‌نامه با انتخاب بیمه‌گذار حفظ ارزش اقتصادی پس‌انداز در مقابل آثار ناشی از تورم با تعیین افزایش درصد مبلغ حق بیمه انتخابی به 

صورت سالانه بهره‌مندی از پوشش بیمه عمر و حادثه با پرداخت اولین قسط حق بیمه  پرداخت سود تضمینی با تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پایان قرارداد و متناسب با نرخ تورم در جامعه به بیمه‌گذار . (این سود علی‌الحساب بوده و در پایان هر سال سود مشارک در منافع نیز محاسبه و به آن افزوده خواهد شد.)دریافت سرمایه ایجاد شده در پایان قرارداد به صورت یکجا و یا مستمری پرداخت سرمایه ایجاد شده در پایان قرارداد به بیمه‌گذار یا افراد تعیین شده از سوی او (در صورت حیات)در صورت فوت بیمه شده ، سرمایه ایجاد شده حاصل از سرمایه‌گذاری و سرمایه عمر بیمه‌نامه بهذی‌نفعان (متصالحین) تعیین شده از سوی بیمه گذار پرداخت خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری ,



انواع بیمه‌های عمر
نوشته شده در 25 / 8 / 1390
بازدید : 1375
نویسنده : روستایی

انواع بیمه‌های عمر

بیمه عمر به شرط فوت :
در این نوع بیمه ، ‌شرکت بیمه در ازای دریافت حق بیمه برای مدت معین ، تعهد می‌دهد که اگر سرپرست خانواده پیش از پایان این مدت فوت کند مبلغی معین (سرمایه بیمه) را به خانواده یا ذینفعان وی بپردازد.
بیمه عمر به شرط حیات :
در این نوع بیمه ، شرکت بیمه در ازای دریافت  حق بیمه برای مدت معین تعهد می‌دهد که در صورت زنده ماندن بیمه شده در پایان این مدت ، مبلغ معین (سرمایه بیمه) را به او بپردازد.

بیمه عمر مختلط :

ترکیبی از بیمه عمر به شرط فوت و به شرط حیات است و با عناوین دیگری مانند «بیمه عمر و پس‌انداز» نام گرفته است.

تعریف بیمه عمر و سرمایه گذاری :

یکی از انواع بیمه‌های عمر است که همزمان با برقراری پوشش بیمه عمر ، امکان سرمایه‌گذاری منابع د.

حق بیمه پرداختی را فراهم می‌کند یعنی بیمه شده علاوه بر اطمینان خاطر ناشی از فوت ، حادثه و از کارافتادگی در سود حاصل از سرمایه‌‌گذاری حق بیمه‌های پرداختی سهیم می‌شود


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: انواع بیمه‌های عمر ,



بيمه نامه مسئوليت معنوي
نوشته شده در 24 / 8 / 1390
بازدید : 1541
نویسنده : روستایی

در آينده بيمه نامه مسئوليت معنوي صادر خواهد شد

دنیای اقتصاد( لیلا اکبرپور): مدیرعامل بیمه کوثر در اولین سالروز تاسیس این شرکت از ارائه بیمه نامه‌اي با عنوان بیمه باقیات صالحات (مسوولیت معنوی) در آینده‌اي نزدیک خبر داد و گفت: این بیمه نامه نوعی بیمه نامه عمر و زندگی است که مسوولیت معنوی افراد را بیمه مي‌کند.

عبدالرسول عطایی با بیان این نکته که این بیمه‌نامه، امنیت روانی افراد را تامین مي‌کند، ادامه داد: در فرم مخصوص این بیمه‌نامه، 20 نوع خدمت تعریف شده است که شخص مي‌تواند از این طریق سرمایه بیمه عمر خود را پس از مرگ صرف امور خیریه و حتی خواندن نماز و روزه قضای خود کند.وی با اشاره به این نکته که حق بیمه این نوع پوشش حداقل ماهی 10 هزار ریال است و جزئیات آن پس ازموافقت بیمه مرکزی اعلام خواهد شد، افزود: برای زمان حیات نیز در این بیمه نامه چند خدمت مانند اعطای وام قرض‌الحسنه از محلحق بيمه پرداختي به نيازمندان تعبيه شده است


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بيمه نامه مسئوليت معنوي ,



تاريخچه بيمه كوثر
نوشته شده در 23 / 8 / 1390
بازدید : 5942
نویسنده : روستایی

شرکت بیمه کوثر در تاریخ 6 /7/1389 در ثبت شرکت ها به ثبت رسید و در 27/7 /  1389 پروانه تأسیس و فعالِیت را از بیمه مرکزی ج .ا .ا  دریافت نمود . موضوع فعالیت شرکت عبارتست از انجام عملیات بیمه ای مستقیم در انواع رشته های بیمه زندگی وغیر زندگی ( بیمه های اموال ، اشخاص ،مسئولیت و مهندسی ) بر اساس پروانه فعالیت صادره از بیمه مرکزی، تحصیل پوشش بیمه های اتکایی از داخل یا خارج از کشور در رابطه با بیمه نامه های صادره در چهارچوب ضوابط بیمه مرکزی، قبول بیمه های اتکایی از موسسات بیمه داخلی یاخارجی در حدود مقررات مربوط مشروط به رعایت ظرفیت نگهداری شرکت وضوابطی که بیمه مرکزی اعلام می کند و سرمایه گذاری از محل سرمایه ذخایر واندوخته های فنی وقانونی درچهارچوب ضوابط مصوب شورایعالی بیمه. سرمایه شرکت مبلغ چهارصد میلیارد ریال منقسم به چهارصد میلیون سهم یکهزار ریالی که شمار چهارصد میلیون سهم با نام می باشد و مبلغ یکصدو بیست میلیارد ریال توسط موسسین ومبلغ هشتاد میلیارد ریال بموجب پذیره نویسی پرداخت شده است والباقی سرمایه در تعهد صاحبان سهام می باشد.

* هدف از تاسیس شرکت بیمه کوثر ارائه خدمات نوین بیمه وافزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور براساس برنامه تحول صنعت بیمه می باشد . گسترش انواع بیمه ها براسا س خواسته مشتریان با رعایت اصل مشتری مداری وبهینه سازی و توسعه فرهنگ بیمه کشور وبهره مندی مردم از بیمه های اختیاری بویژه بیمه های زندگی از دیگر هدف های این شرکت است.

* شعار این شرکت عبارتست از " کوثر ،سرچشمه آرامش " وبر پایه این شعار هدف ذاتی خود را در کاهش دغدغه های مشتریان و کمک به آنها بنیان گذارده است.

* نمادهای شرکت بیمه کوثر نیز عبارتند از " قو  " و " پروانه های پناه گرفته زیر چتر " .


:: برچسب‌ها: تاريخچه بيمه كوثر ,



بازدید : 1322
نویسنده : روستایی

بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان

این بیمه صدمات بدنی وارد به کارکنان شاغل بیمه گذار(کارفرما) که ناشی از مسئولیت مدنی وی باشد را در حین انجام کار و در محل کار  جبران می نماید مشروط بر آنکه مسئولیت بیمه گذار برای بیمه گر محرز باشد.منظور از جبران صدمات بدنی مذکور تأمین و جبران هزینه های پزشکی وهمچنین جبران زیانهای نقص عضووفوت ناشی از حوادث مشمول بیمه نامه برای زیاندیدگان موضوع بیمه وهمچنین ارش و دیه در صورت رجوع زیاندیده به مرجع قضائی می باشد. این بیمه به دو صورت بانام و بی نام صادر می گردد.
بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان با توجه به ماهیت و نوع فعالیت بیمه گذاربه بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ،مؤسسات بازرگانی ، خدماتی ، صنعتی ...  - بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان طرحهای عمرانی تقسیم بندی میشود.

بیمه گذار می تواند پوشش های اضافی زیر را به دلخواه انتخاب و خریداری نماید ، لذا بیمه گذار باید هنگام تکمیل و امضاء پرسشنامه و  پیشنهاد بیمه به موارد مذکور و میزان دیه که معمولاً در ابتدای هر سال توسط مقام قضائی اعلام می گردد توجه خاص مبذول دارد


:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ,



بیمه سازه های تکمیل شده:
نوشته شده در 21 / 8 / 1390
بازدید : 1266
نویسنده : روستایی

 

بیمه سازه های تکمیل شده: Civil Engineering Completed Risks(C.E.C.R.)

 

این بیمه نامه خسارتهای فیزیکی وارد به انواع سازه های احداث شده را در زمان بهره برداری از قبیل ساختمانها ، برجها ، جاده ها ، راه آهن ، فرودگاه ، کانالهای آبیاری ، پلها ، تونلها ، سدها ، موج شکن و اسکله ، خطوط لوله آب ، نفت ، گاز ، فاضلاب و نیز انبارها و معادن .که ناشی از سیل ، طغیان آب ، طوفان ، زلزله ، آتش سوزی ، انفجار، صاعقه ، خرابکاری ، برخورد وسائط نقلیه زمینی ، دریائی و هوائی ، نشست و لغزش زمین باشد، را تحت پوشش قرار می دهد


:: برچسب‌ها: بیمه سازه های تکمیل شده: ,



بازدید : 1508
نویسنده : روستایی

بیمه ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی (CPM)

اجرای پروژه‌های مختلف مربوط به احداث نیروگاه‌ها ، پالایشگاه‌ها ، خطوط انتقال نیرو و انواع کارخانه‌های بزرگ و کوچک و همچنین ایجاد سدها ، تونل‌ها، اسکله‌ها و دیگر سازه‌های آبی و راه‌ها ،کانال‌های آبیاری، تسطیح مزارع، ساخت مجموعه‌های صنعتی و مسکونی و بهداشتی ، بهره برداری از انواع معادن و هزاران نوع فعالیت عمرانی دیگر، همه نیازمند استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مختلف می باشند.
 

 


:: برچسب‌ها: بیمه ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی (CPM) ,



بيمه اموال
نوشته شده در 19 / 8 / 1390
بازدید : 1306
نویسنده : روستایی

بيمه اموال

اتومبيل:

دونوع بيمه داريم كه اول ثالث كه در كشور اجباري است و دوم بدنه

باربري

در صفحات قبل توضيح داده شده

مهندسي

در صفحات قبل توضيح داده شده

هواپيما

در صفحات قبل توضيح داده شده

 

كشتي

در صفحات قبل توضيح داده شده

 


:: برچسب‌ها: بيمه اتومبيل ,



بيمه اشخاص
نوشته شده در 18 / 8 / 1390
بازدید : 1242
نویسنده : روستایی

بيمه اشخاص

1عمر:

فرض كنيد كه شما از ده سال پيش تا امسال براي اتوميبل خودتان بيمه بدنه خريداري كرده‌ايد، پس تا امروز به اندازه ده سال حق بيمه پرداخت كرده‌ايد، خوب اگر خسارت هم داشته‌ايد، خسارت شما را شركت بيمه (پس از كسر فرانشيز) به شما پرداخت است، ولي آيا اگر الان به شركت بيمه خودتان مراجعه كنيد، بيمه‌گر حاضر است حق بيمه‌هاي دريافتي از شما را، حتي اگر هيچ خسارتي هم در اين مدت از شركت بيمه دريافت نكرده‌باشيد، به شما برگرداند؟ البته كه خير. در حالي كه شما وقتي يك "بيمه زندگي" خريداري مي‌كنيد، در طول مدت بيمه‌نامه از پوشش‌بيمه‌اي آن برخوردار هستيد و اگر با سلامتي تمام در زمان اتمام مدت بيمه‌نامه در شركت بيمه حاضر شويد، رقمي بالاتر از حق بيمه‌اي كه به شركت بيمه داده‌ايد، از بيمه‌گر خود دريافت خواهيد كرد و اگر خداي ناكرده در طول مدت بيمه‌نامه دچار بيماري و يا حادثه منجر به فوت شديد، خانواده شما علاوه ‌بر سرمايه بيمه عمر، سودهاي حاصل از مشاركت در منافع شما با شركت بيمه را نيز دريافت خواهد كرد.

2 درمان:

یکی از راه‌های مناسب برای فراهم ساختن پشتوانه بسیار مطلوب به منظور حمایت از وضعیت اقتصادی خانواده و گذر از موقعیت های اضطراری ناشی از بیماریها و حوادث، تهیه بیمه درمان است. نوعی از این بیمه نامه به شکل بیمه درمان تکمیلی گروهی از طرف شرکتهای بیمـه برای کارکنان شرکت‌ها و موسسات یا اعضای انجمن ها و گروه‌های اجتماعی قابل ارائه می باشد.

 


:: برچسب‌ها: بيمه اشخاص ,



بيمه در زندگي
نوشته شده در 17 / 8 / 1390
بازدید : 1264
نویسنده : روستایی

انسان‌ از آغاز پيدايش‌ جوامع‌ انساني‌، در جستجوي‌ غريزي‌ به‌ دنبال‌ تأمينهاي‌ جسمي‌، اقتصادي‌، اجتماعي‌ وسياسي‌ بوده‌ است‌. باتوجه‌ به‌ همين‌ نياز بوده‌ كه‌ شركتهاي‌ بيمه‌ با ارائه‌ طرحهاي‌ متفاوت‌ و ابتكاري‌ متناسب‌ با نيازهاي‌جوامع‌ انساني‌ درپي‌ تأمين‌ و تسهيل‌ اين‌ غريزه‌ ثبات‌ مالي‌ و اقتصادي‌ برآمدند تا در زمان‌ بروز حادثه‌ ناگوار، شيرازه‌اقتصاد خانواده‌ها از هم‌ نپاشد و افراد وابسته‌ به‌ شخص‌ متوفي‌ و يا حادثه‌ ديده‌ بتوانند از مزاياي‌ اين‌ تأمين‌ اقتصادي‌بهره‌مند شوند. نيازهاي‌ خانواده‌ در اغلب‌ جوامع‌ بشري‌ با هر درجه‌اي‌ از پيشرفت‌ و تكامل‌ را مي‌توان‌ به‌ شرح‌ زيرطبقه‌بندي‌ كرد :
تأمين‌درآمدي‌معين‌ و مشخص‌براي‌افراديك‌خانواده‌پس‌ازفوت‌نان‌آور خانواده‌
تأمين‌ درآمدي‌ معين‌ و مشخص‌ براي‌ ايام‌ از كارافتادگي‌، پيري‌ و بازنشستگي‌.


:: برچسب‌ها: بيمه ,



اطلايه3
نوشته شده در 16 / 8 / 1390
بازدید : 1707
نویسنده : روستایی

 در طرح "عید تا عید از بیمه کوثر عیدی از ما بگیرید" این نمايندگي به مشتریان حقیقی خود در

بیمه‌های ثالث 5 درصد

، بیمه بدنه خودرو 20 درصد

و در سایر رشته های بیمه‌ای 10 درصد

بعنوان عیدی ، تخفیف ویژه به مشتریان گرامی می‌دهد.
یادآور می‌شود هم میهنان عزیز می‌توانند تا 27 آبان از این تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: عيدي بيمه كوثر ,



بيمه از ديدگاه زندگي2011
نوشته شده در 15 / 8 / 1390
بازدید : 1170
نویسنده : روستایی

امروز دیگر تصوراین که گونه ای از فعالیت انسان بدون وجود بیمه شکل پذیردمشکل است . به ویژه آن که در قرن بیستم تحولات تکنولوژی ، حمل و نقل وارتباطات با سرعت و وسعت شگفت آوری انجام پذیرفته است . برجسته ترین نمونه این موضوع پیشرفت موتور اتوموبیل است که متعاقب آن بیمه اتوموبیل به یکی ازمهم ترین بخش های صنعت بیمه تبدیل شده است .
توسعه مهم دیگر، افزایش تعداد ریسک های یگانه خیلی بزرگ است .نفتکش های غول پیکر و هواپیماهای بسیار بزرگ نمونه هایی هستند که نشان می دهند سرمایه تحت پوشش بیمه ممکن است صدها میلیون تومان ارزش داشته باشد. مشکلات مربوط به پوشش چنین سرمایه های عظیمی باعث شده است که بیمه گران به پشتیبانی یکدیگر، یک خطر بزرگ را در سطح داخلی و بین المللی به صورت بیمه اتکایی مجدد بین خود توزیع کنند و از عهده جبران خسارت های هنگفت برآیند.
همراه با ارتقا و پیچیدگی بیشتر زندگی انسان امروز، بیمه ها نیز از زوایای مختلف و با شتاب توسعه یافته اند. زیان هایی که ممکن است به طور ناخواسته در جریان فعالیت و زندگی عادی هر فردی به دیگران وارد آید و در قبال آن ها مسوول واقع شود بابیمه مسوولیت تحت پوشش قرار میگیرند.در این خصوص ، می توان به بیمه مسوولیت پزشکان و بیمه مسوولیت تولید کنندگان اشاره کرد. نمونه های جدیدتر، بیمه افترا برای روزنامه نگاران و ایستگاه های رادیو و تلویزیون و بیمه آلودگی ناشی از نشت نفت از تانکرهاست . بیمه های سیل ، زلزله وخرابی کامپیوترنیز بر همین منوال ظهور کرده اند.
بیمه های زندگی نیز پیشرفت های شگرفی یافته و مجموعه متنوعی از انواع این نوع بیمه را ارائه کرده است در این زمینه انواع بیمه های مستمری و عمر و پس انداز به طور چشم گیری افزایش یافته است در ادامه ، بیمه گران رشته زندگی مجبور شده اندکه با مشکلات جدیدی نظیر بیماری ایدز مواجه شوند و درباره پیشرفت علم ژنتیک بیندیشند


:: برچسب‌ها: بيمه ,



تاريخچه بيمه
نوشته شده در 14 / 8 / 1390
بازدید : 1275
نویسنده : روستایی

 در عهد عتیق بیمه شناخته نبود ( قرن چهارم تا هفتم میلادی ) در رم باستان صاحبان کشتی و متصدیان حمل و نقل دریائی متعهد میشدند که خسارات ناشی از عملیات جنگی دشمن و طوفان را بپردازند . به لحاظ خطرات اساسی که متوجه مال التجاره های دریائی بود ، بیمه دریائی به عنوان نخستین نوع بیمه ایجاد گردید . این بیمه در حال حاضر نیز پر اهمیت ترین نوع بیمه است . بدین ترتیب ایجاد بیمه دریائی مربوط به قرون وسطی و انواع دیگر بیمه مربوط به قرن نوزدهم است . این مطلب که در کدام کشور برای اولین با بیمه بوجود آمده است ، محل اختلاف است . عده ای معتقدند که بیمه برای اولین بار در فلاندر (ناحیه ای در شمال کشور بلژیک ) پدید آمد و به سال ۱۳۱۰ میلادی شخصی بنام کنت دوبتون بنا به درخواست اهالی شهر بروژ دفتر بیمه تاًسیس نمود . به نظرعده ای نیز بیمه از ابداعات ایتالیائی ها و اسپانیولی ها در قرن ۲۴ میلادی بوده است . بهرحال میدانیم که اولین بیمه نامه بدست آمده در سالهای ۱۲۴۷و۱۳۷۰ میلادی در شهرهای ((ژن )) و ((بروگ )) تنظیم شده است .

 


:: برچسب‌ها: تاريخچه بيمه ,



معني كلمه بيمه
نوشته شده در 13 / 8 / 1390
بازدید : 1294
نویسنده : روستایی

بیمه از زبان هندی ( اردو ) گرفته شده است و معنی لغوی آن ضمانت است . در اصطلاح نیز ضمانت مخصوصی است از جان یا مال که در حقوق جدید دنیا رواج یافته است .

بیمه از زبان هندی ( اردو ) گرفته شده است و معنی لغوی آن ضمانت است . در اصطلاح نیز ضمانت مخصوصی است از جان یا مال که در حقوق جدید دنیا رواج یافته است . در بیمه اشخاص با پرداخت وجهی مسئولیت کالا یا سرمایه یا جان خود را بعهده دیگری میگذارند و بیمه کننده در هنگام زیان باید زیان و خسارت وارده را بپردازد .
تعریف متداول بیمه بدین شرح است : بیمه عملی است که به موجب آن بیمه گر در مقابل دریافت عوض بنام (( حق بیمه یا وجه اشتراک )) و بموجب مقررات خاص خسارات را جبران مینماید بدین ترتیب بیمه موجد نوعی اطمینان در مقابل مخاطره محتمل الوقوع تلقی میگردد.


:: برچسب‌ها: معني كلمه بيمه ,



پاسخ سوالات شما11
نوشته شده در 12 / 8 / 1390
بازدید : 1393
نویسنده : روستایی

الحاقيه چيست؟

هر تغییری در مشخصات بیمه نامه، مانند افزایش مبلغ بیمه، كه به درخواست بیمه گذار و با موافقت بیمه گر صورت می گیرد با صدور الحاقیه بیمه نامه انجام می شود.
این مدرك جز لاینفك بیمه نامه است و به این دلیل صادر می شود كه این گونه تغییرات را نمی توان در متن بیمه نامه اولیه اعمال كرد و هر تغییری در این بیمه نامه از طریق صدور الحاقیه بیمه نامه خواهد بود(شرطی در بیمه نامه بدنه اتومبیل)

 


:: برچسب‌ها: بيمه ,



استاد دانشگاه وليوان پر از خالي
نوشته شده در 11 / 8 / 1390
بازدید : 1284
نویسنده : روستایی

  دوست من، يادت باشد كه ليوان آب را همين امروز زمين بگذاري  زندگي همين است!


:: برچسب‌ها: بيمه ,



صحبت دوستانه5
نوشته شده در 10 / 8 / 1390
بازدید : 1263
نویسنده : روستایی

اندیشه، تجارب، چالش ها و موفقیت های دیگران در عرصه های مختلف اقتصادی از جمله صنعت بیمه، راهگشای کسانی است که به دنبال یافتن راه های تازه و دستاوردهای نوینی در کسب و کار موفق می باشند.


:: برچسب‌ها: بيمه ,



داستان بيمه عمر1
نوشته شده در 9 / 8 / 1390
بازدید : 1302
نویسنده : روستایی

آن روز صبح یک دسته صورتحساب تازه رسیده بود  از لغو شدن

قرارداد هایشان خبر می دادو بدهي هايشان.

زن آه کشید چند ماهي از فوت همسرش ميگذشت با نگرانی از جا برخاست به سوي صندوق امانات بانك رفت،كه سند

خانه را براي فروش بردارد.در صندوق را كه باز كرد كاغذي ديد كه نشان از آن ميداد شوهر آينده نگر به فكر همسر

وفرزندانش بوده برگه بيمه عمر بود



:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بيمه ,



اطلايه2
نوشته شده در 8 / 8 / 1390
بازدید : 1887
نویسنده : روستایی

خسارت پرداختی بیمه 49 درصد افزایش یافت

بیما-شرکت‌های بیمه برای حمایت از بیمه گذاران خود در شش ماهه اول امسال نزدیک به 2185 میلیارد تومان خسارت پرداختند. این رقم 49 درصد بیش از خسارت پرداختی در شش ماهه اول پارسال است.

به گزارش بیما،دارندگان بیمه‌نامه در این شش ماه، سه میلیون و 34 هزار و 487 مورد از خسارت‌های خود را با استفاده از پوشش بیمه نامه، از طریق شرکت های بیمه جبران کردند.

 

بر اساس آمارهای دریافت شده اداره بررسی‌های آماری بیمه مرکزی از عملکرد 20 شرکت بیمه فعال در شش ماهه اول امسال، صنعت بیمه کشور در این شش ماه با صدور بیش از 15 میلیون و 633 هزار بیمه‌نامه ریسک‌های بیمه گذاران خود را در رشته‌های مختلف بیمه‌های زندگی و غیرزندگی زیر پوشش بیمه قرار دادند.حق بیمه تولید شده در بازار بیمه کشور در شش ماهه اول امسال به حدود 3593 میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 35 درصد افزایش یافت.خسارت پرداختی شرکت‌های بیمه بابت جبران خسارت بیمه گذاران خود در شش ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 49 درصد افزایش داشت. به این ترتیب نسبت خسارت بازار بیمه کشور طی فروردین تا پایان شهریور سال 1390 در مقایسه با مدت به سال پیش 7/5 درصد افزایش یافت و به 8/60 درصد رسید.بر اساس آمارهای ارائه شده اداره بررسی‌های آماری بیمه مرکزی، در نیمه اول امسال، 3/40 درصد حق بیمه تولیدی شرکت‌های بیمه و 6/46 درصد از کل خسارت‌های پرداختی این شرکت‌ها مربوط به بیمه شخص ثالث بوده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه ,



اطلايه1
نوشته شده در 6 / 8 / 1390
بازدید : 2202
نویسنده : روستایی

توجه                                                     توجه

 

 

بيمه اقساطي خودرو  ويژه شاغلين وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح

 

1.با تخفيف ويژه و بدون پيش پرداخت

 

2.اقساط 10 ماهه

3.بدون كارمزد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعيه بيمه ,



صحبت هاي دوستانه4
نوشته شده در 5 / 8 / 1390
بازدید : 1212
نویسنده : روستایی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام دوست عزیز؛

 

به وبلاگ «بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه كوثر» خوش آمدی.

 

دوست خوبم؛ اگر پدر یا مادر هستی، یا اگر جوانی و یا حتی سالهای زیادی از عمرت گذشته، یا حتی اگر ازدواج نکردی، اگر به فکر آینده خودت یا خانوادت و همسر و فرزندانت هستی این وبلاگو کامل بخون.

 

پدر و مادر عزیز یا دوست عزیزی که هنوز ازدواج نکرده ای!

 

آیا تابحال فکر کردی اگر یک روز نباشی بازمانده هات یا خانواده و همسر و فرزندانت برای امرار معاش خود چه خواهند کرد؟

 

آیا میدونی با پرداخت مبلغی به صورت سالیانه، علاوه بر بیمه کردن خود و یا همسر و فرزندانت و استفاده از پوشش های استثنایی بیمه ای، سرمایه گذاری بلند مدت و پرسودی را برای فرزندان خود پایه ریزی میکنی و چه بسا از همین حالا مخارج تحصیل و یا ازدواج و جهیزیه یا سرمایه ای برای تشکیل زندگی و شغل فرزندت رو تامین می کنی؟

 

خیلی کوتاه میگم، اگر فکر می کنی یا میخوای از زندگی خودت یا فرزندانت یک شاهکار با خیالی آسوده بسازی مطالب زیر رو با دقت بخون و بعد میتونیم همدیگرو در یک جلسه حضوری و کاملا" رایگان ملاقات کنیم و تورو با جزئیات بیمه عمر و تشکیل سرمایه آشنا کنم.برای این کار کافیه بعد از مطالعه کامل مطالب این وبلاگ با شماره های 77950988 021 و 09192219788 و یا آدرس ایمیلم تماس بگیری

 

میدونم که توام مثل من و دوستانم فکر میکنی! مطمئنم!


:: برچسب‌ها: بيمه ,



بیمه عمر و سرمایه گذاری
نوشته شده در 4 / 8 / 1390
بازدید : 1362
نویسنده : روستایی

بیمه عمر و سرمایه گذاری

حرکتی است مناسب در جهت کسب آرامش خیال امروز ، رفاه زمان بازنشستگی و همچنین تأمین پشتوانه مالی بازماندگان در زمان غیبت سرپرست خانواده

 


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بيمه ,



صحبت هاي دوستانه3
نوشته شده در 3 / 8 / 1390
بازدید : 1289
نویسنده : روستایی

احساس مسئولیت و نگرانی درباره آینده زندگی دغدغه همیشگی هر انسان دوراندیش مي باشد ، با استفاده از خدمات پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری نمايندگي بیمه کوثر می‌توان سرمایه‌ای مطمئن برای آینده فراهم کرد .


:: برچسب‌ها: بيمه ,



صحبت هاي دوستانه2
نوشته شده در 2 / 8 / 1390
بازدید : 1431
نویسنده : روستایی

اگر نگرانی و دغدغه دوران بازنشستگی را دارید؛

 

اگر نیازمند پشتوانه مالی مناسب برای دوران کهولت خود هستید؛

 

اگر خواستار آینده ای روشن برای خود و خانواده تان هستید؛

 

بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر پاسخگوی نیاز شماست

 


:: برچسب‌ها: بيمه ,



بازدید : 1412
نویسنده : روستایی

.1حداقل سود تضمین شده از محل سرمایه‌گذاری ذخایر بیمه‌نامه علی‌الحساب 15% در هر سال و برای مدت 10 سال می‌باشد.
.2در پایان 10 سال درصد سود علی‌الحساب جدید با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ بهره‌ مجدداً اعلام می‌گردد.
.3در صورت انصراف بیمه‌گذار از ادامه قرارداد بیمه در پایان هر سال بیمه‌ای حداقل مبلغ قابل پرداخت ، ستون ارزش بازخرید با نرخ 15% می‌باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , زندگي , زيبايي , ,