پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 846
نویسنده : روستایی

درود بر روان پاک دکتر مصدق

امروز 29 اسفند 1390 روز ملی شدن صنعت نفت ایران است.دكتر مصدق شخصیتی که برای آزادی ایران جنگید و  با ملی کردن صنعت نفت ایران نشان داد که هیچگاه ایرانی زیر بیرق زور و استعمار نخواهد رفت و تا آخرین نفس استوار خواهد ماند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت مبارک باد ,



بازدید : 1009
نویسنده : روستایی

به گزارش بیما،:این همایش ها با هماهنگی شعب بیمه کوثر واداره بازنشستگی ن.م در شهرهای خرم آباد وشهرکرد وبا هدف گسترش سلامتی ونشاط میان شهروندان برگزار شد.شرکت کنندگان در خرم آباد به دامنه های کوه سفید ودر شهرکرد به منطقه تپه نورالشهدا صعود کردند.
یادآوری می شود شرکت بیمه کوثر در راستای توسعه فرهنگ بیمه بین آحاد مردم در چندین مرحله در طول سال جاری وسال گذشته همایش های مختلف پیاده روی بازنشستگان وخانواده هایشان را زیر پوشش بیمه مسئولیت قرارداد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه كوثر , بيمه ,



قوانین بیمه ای24
نوشته شده در 27 / 12 / 1390
بازدید : 1013
نویسنده : روستایی

ماده 24- وجه بيمه عمر كه بايد بعد از فوت پرداخته شود به ورثه قانوني متوفي پرداخته مي شود مگر اينكه در موقع عقد بيمه يا بعد از آن در سند بيمه قيد ديگري شده باشد كه دراين صورت وجه بيمه متعلق به كسي خواهد بود كه در سند بيمه اسم برده شده است


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانین بیمه ای ,



قوانین بیمه ای23
نوشته شده در 26 / 12 / 1390
بازدید : 1114
نویسنده : روستایی

ماده 23- در بيمه عمر يا نقص يا شكستن عضوي از اعضاء بدن مبلغ پرداختيبعد از مرگ يا نقصان عضو بايد بطور قطع در موقع عقد بيمه بين طرفين معين شود. بيمه عمر يا بيمه نقصان يا شكستن عضو شخص ديگري درصورتي كه آن شخص قبلا رضايت خود را كتبا نداده باشد باطل است. هرگاه بيمه گذار اهليت قانوني نداشته باشد رضايت ولي يا قيم او شرط است. اگر بيمه راجع به عمر يا نقص يا شكستن عضو بدن جماعتي بطور كلي باشد ميزان خسارت عبارت از مبلغي خواهد بود كه مطابق تعرفه قبلا بين طرفين معين مي شود


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,



مفاهيم اوليه در بيمه درمان
نوشته شده در 25 / 12 / 1390
بازدید : 1536
نویسنده : روستایی

 

  تعهدات قرارداد: موضوعاتي كه مشمول تعهدات قرارداد طبق بيمه نامه مي باشند.

 

سقف تعهدات: حداكثر تعهدات بيمه گر در قبال هزينه هاي درماني

 

فرانشيز: درصد معيني از هزينه هاي مورد تعهد است كه پرداخت آن بر عهده بيمه شده يا بيمه گذار مي باشد.

 

دوره انتظار: مدت زماني پس از شروع قرارداد بيمه كه در طول آن بيمه گر تعهدي به جبران خسارت ندارد.

 

بيمه گر اول: سازمان بيمه درماني كه بيمه شده را تحت پوشش بيمه درمان پايه اي قرارداده است.

استثنائات: موضوعاتي كه از چهار چوب قرارداد مثتثني شده اند


:: موضوعات مرتبط: بيمه درماني , ,



بازدید : 991
نویسنده : روستایی

 افزایش 40 درصدی نرخ دیه، از احتمال عدم موافقت بیمه مرکزی با افزایش 40 درصدی حق بیمه شخص ثالث خبر داد.  در مورد افزایش نرخ دیه به 94 میلیون و 500 هزار تومان در سال آینده، اظهار داشت: طبق قانون بیمه شخص ثالث، حق بیمه متناسب با نرخ دیه افزایش پیدا خواهد کرد.  قوه قضائیه قوه مستقلی است که می تواند براساس قوانین شرع نسبت به اعلام نرخ دیه اقدام کند و به تناسب این موضوع نیز حق بیمه ها افزایش پیدا می کند.
مدیر عامل شرکت بیمه کوثر در پاسخ به این سوال که، آیا قرار است حق بیمه شخص ثالث نیز به تناسب افزایش 40 درصدی نرخ دیه به همین میزان افزایش پیدا کند، ضمن اظهار بی اطلاعی از تصمیم بیمه مرکزی با افزایش 40  احتمالا بیمه مرکزی با افزایش 40 درصدی حق بیمه موافقت نخواهد کرد. شکی نیست که خسارت زیادی به شرکت های بیمه ای وارد می شود اگرچه رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کردند که شرکت های بیمه ای از این محل زیان 500 میلیاردی را متحمل می شوند اما پیش بینی ما و سندیکای بیمه گران بر زیان 2 هزار میلیاردی است. وی البته از توافق کلی شرکت های بیمه ای با بیمه مرکزی به منظور افزایش 25 درصدی حق بیمه خبر داد و گفت: هنوز نظر بیمه مرکزی در این مورد اعلام نشده اما احتمالا با این موضوع موافقت می شود. در چنین شرایطی شرکت های بیمه ای باید تسهیلات خاصی از جمله فروش اقساطی بیمه نامه را در دستور کار داشته باشند.
 باید برای رانندگان کم خطر تسهیلات ویژه ای قائل شد و در عین حال باید این رانندگان بیمه شوند نه خودروها تا سابقه بیمه به شخص منتقل شود نه به خودرو. قطعا استقبال مردم به خرید بیمه نامه کاهش پیدا می کند و آنها را با مشکل مواجه خواهد کرد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه نامه , ,



بازدید : 1004
نویسنده : روستایی

همايش كوه پيمايي خانوادگي بازنشستگان در شهرهاي خرم آباد وشهركرد زير پوشش بيمه مسئوليت قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر:اين همايش ها با هماهنگي شعب بيمه كوثر واداره بازنشستگي ن.م در شهرهاي خرم آباد وشهركرد وبا هدف گسترش سلامتي ونشاط ميان شهروندان برگزار شد.شركت كنندگان در خرم آباد به دامنه هاي كوه سفيد ودر شهركرد به منطقه تپه نورالشهدا صعود كردند.
يادآوري مي شود شركت بيمه كوثر در راستاي توسعه فرهنگ بيمه بين آحاد مردم در چندين مرحله در طول سال جاري وسال گذشته همايش هاي مختلف پياده روي بازنشستگان وخانواده هايشان را زير پوشش بيمه مسئوليت قرارداد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه نامه , ,



بازدید : 1072
نویسنده : روستایی

هدف اصلی از نگارش کتاب مدیریت ریسک ومدیریت بحران در دفاع غیر عامل ایجاد یک نگرش جدید در حوزه پدافند غیر عامل است.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر:این کتاب توسط سیدجمال موسی کاظمی ،معاون فنی شرکت بیمه کوثر به نگارش در آمده است.کتاب دارای پنج فصل است.عوامل موثردر ارزیابی ریسک، طبقه بندی ریسک، نگهداری وکاهش واجتناب از ریسک ،رویکردهای مدیریت ریسک، نظارت وکنترل ریسک و... از موضوعاتی است که در بخش هایی از کتاب به آن پرداخت شده است. این کتاب در ده هزار نسخه وتوسط انتشارات پوشش گستر وبا حمایت مالی بیمه کوثر به زیر چاپ رفت.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه نامه , ,



اطلايه5
نوشته شده در 21 / 12 / 1390
بازدید : 1104
نویسنده : روستایی

شرکت بیمه کوثر در ایام نوروزتعطیل نیست.
به گزارش بینا، هموطنان براي بهره مندي از خدمات شركت بیمه کوثر در تعطيلات رسمي نوروز مي توانند به شعب كشيك بيمه كوثر مراجعه كنند.
گفتنی است شعب كشيك شركت بیمه کوثر،از تاريخ 28اسفند90لغايت 15فروردين91ازساعت9الي 13:30آماده خدمت رساني به بيمه گران خواهند بود.همچنين شعب كشيك بيمه كوثر در روزهاي تعطيل رسمي نوروز(يكشنبه 90/12/28،چهارشنبه 91/01/2،پنجشنبه 91/01/3،شنبه 91/01/12)به ارائه خدمت به هموطنان خواهند پرداخت.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه وثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , آيين‌نامه بيمه شخص ثالث ,



سوالات شما19
نوشته شده در 19 / 12 / 1390
بازدید : 1106
نویسنده : روستایی

ميشه بیمه نامه بدنه اتومبیل رو به اتومبیل دیگه اي انتقال داد؟

  بیمه گذار ممکن است پس از فروش اتومبیل خود مایل به انتقال بیمه نامه بدنه آن به اتومبیل جدید باشد. در این صورت، شرکت بیمه پس از کم کردن حق بیمه بدنه اتومبیل اول بابت مدت بیمه منقضی شده، مبلغ باقیمانده را از حق بیمه محاسبه شده برای اتومبیل دوم کم خواهد کرد. در حالت دیگر اگر او خواستار فسخ بیمه نامه بدنه اتومبیل اول شود مبلغ باقیمانده بابت بقیه مدت در بیمه نامه را دریافت می کند. در این حالت، شرکت بیمه حق بیمه بابت مدت بیمه منقضی شده را با نرخ حق بیمه در بیمه کوتاه مدت محاسبه خواهد کرد.


:: موضوعات مرتبط: پاسخ سوالت شما , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , , بيمه ايران , بيمه دانا ,



سوالات شما18
نوشته شده در 18 / 12 / 1390
بازدید : 1119
نویسنده : روستایی

حق بیمه بدنه چجوري تعیين میشه؟

و عامل تعیین کننده حق بیمه در بیمه بدنه عبارتند از: «ارزش اتومبیل» و «نرخ حق بیمه». ارزش اتومبیل را خریدار بیمه اعلام می کند و نرخ حق بیمه انواع اتومبیل در « آیین نامه تعرفه بیمه بدنه اتومبیل» تعیین شده است. اکنون، یک اصل بیمه ای تذکر داده می شود. طبق این اصل، اگر ارزش بیمه شده اتومبیل کمتر از ارزش واقعی آن در روز وقوع حادثه باشد خسارت وارده برمبنای نسبت این دو ارزش به یکدیگر یا بر مبنای «قاعده نسبی مبلغ بیمه» محاسبه و پرداخت می شود. برای مثال، فرض کنید که هنگام وقوع خسارت، ارزش واقعی یا معاملاتی اتومبیل در بازار 100 ریال باشد و این اتومبیل به ارزش 75 ریال بیمه شده باشد. اگر خسارت وارد شده، پس از کم کردن سهم بیمه گذار از خسارت و کسور دیگر،40 ریال تعیین شود خسارت قابل پرداخت به روش زیر محاسبه می شود: 40 (خسارت معین شده) 75 (ارزش بیمه شده اتومبیل) ، 100 (ارزش واقعی اتومبیل)


:: موضوعات مرتبط: پاسخ سوالت شما , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه وثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , آيين‌نامه بيمه شخص ثالث ,



سوالات شما17
نوشته شده در 18 / 12 / 1390
بازدید : 1179
نویسنده : روستایی

بیمه بدنه چه خطرات و خساراتی را بیمه نمی کند؟

شرکت های بیمه، هنگام صدور بیمه نامه بدنه، برخی خسارات را بیمه نمی کنند. برای مثال اگر با وقوع شورش در خیابان های شهر، اتومبیل دچار خسارت شود جبران آن در تعهد بیمه گر نیست. اینگونه خسارات، با عنوان «خسارت های غیرقابل» جبران عبارتند از: خسارت اتومبیل به علت جنگ، شورش، اعتصاب یا تهاجم - خسارت مستقیم و غیرمستقیم اتومبیل به علت انفجار هسته ای -  خسارت عمدی بیمه گذار، ذی نفع یا راننده به اتومبیل - خسارت اتومبیل حین گریز از تعقیب مقامات انتظامی، مگر اینکه گریزنده، متصرف غیرقانونی اتومبیل باشد. - خسارت اتومبیل در حادثه ای که طبق گزارش مقامات ذی صلاح به علت مصرف مشروبات الکلی و استعمال مواد مخدر یا روان گردان توسط راننده پدید آمده استخسارت ناشی از بکسل کردن اتومبیل -  خسارت وارده به وسایل و دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی اتومبیل که ناشی از نقص و خرابی در کارکرد آنها باشد. خسارت اتومبیل به علت حمل بار بیش از حد مجاز خسارت اتومبیل در حالتی که راننده آن فاقد گواهینامه رانندگی باشد، گواهینامه رانندگی او باطل شده باشد یا مطابق مقررات راهنمایی و رانندگی برای رانندگی اتومبیل متناسب نباشد.بعضی از این موارد را میتوان با پرداخت حق بیمه اضافی پوشش داد


:: موضوعات مرتبط: پاسخ سوالت شما , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه , سوال بيمه اي ,



آدرس 5 مركز پرداخت خسارت
نوشته شده در 17 / 12 / 1390
بازدید : 1067
نویسنده : روستایی
نام شعبه
آدرس
تلفن وفكس
شنبه تا4شنبه
5شنبه
جمعه
مركزي
 خيابان استاد نجات اللهي پائين تر از خيابان طالقاني كوي بيمه 88800950

الي

88800960

8

الي

19

8

الي

45/11

پارك سوار بيهقي(شمال
  ميدان آرژانتين محوطه پاركسوار بيهقي 88737415

88514914

88748960

8

الي

19

8

الي

45/11

8 الي 13
خسارت غرب
جاده مخصوص کرج بعد از ۴راه ایران خودرو خیابان جهاد شمالی نبش میدان جهاد ۴۴۱۹۹۰۲۱

۴۴۱۹۲۴۸۲

8

الي

19

8

الي

45/11


خسارت شرق
خ دماوند بين سيمتري آيت و خاقاني جنب وزارت راه 77927357

77927358

77909025

8

الي

19

8

الي

45/11


خسارت جنوب
خيابان شهيد رجائي پائين تراز بيمارستان هفتم تير 55917722

55910108

55903991

8

الي

19

8

الي

45/11


خسارت كرج
 بلوار دانش آموز بين پاسگاه مهر ويلا و ميدان 7 تير ۰۲۶۱

2707524

8

الي

19

8

الي

45/11


آدرس6مركز پرداخت خسارت


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه , آدرس6مركز پرداخت خسارت ,



بازدید : 834
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با روزنامه دنیای‌اقتصاد با بیان اینکه رویکرد شرکت بیمه کوثر ارائه بیمه‌های زندگی و توسعه این رشته بیمه‌ای خواهد بود، گفت: بیمه کوثر ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در تمام زمینه‌های صنعت بیمه اولین هدفش پوشش گسترده در حوزه انواع بیمه‌های زندگی است و با توجه به اینکه توسعه بیمه‌های زندگی در صنعت بیمه کشور مورد توجه قرار نگرفته و فواید این بیمه برای مردم به خوبی تشریح نشده است، با فرهنگ‌سازی می‌توان این بیمه را میان اقشار جامعه رواج داد و باعث تحولی عظیم در صنعت بیمه شد.عبدالرسول عطائی در پاسخ درباره طرح‌های نو بیمه کوثر به خبرنگار دنیای اقتصاد گفت: در حال حاضر طرح‌های بیمه سالمندان و بهگرد از برنامه‌های پیش‌روی شرکت بیمه کوثر می‌باشد که طرح بهگرد هم‌اکنون مراحل تصویب را در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌گذراند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه , بيمه ايران , اخبار بيمه , اخبار بيمه كوثر ,



سوالات شما16
نوشته شده در 15 / 12 / 1390
بازدید : 889
نویسنده : روستایی



سوالات شما15
نوشته شده در 14 / 12 / 1390
بازدید : 1061
نویسنده : روستایی



بازدید : 945
نویسنده : روستایی

مدير امورفرهنگي وگردشگري مشهد تاكيد كرد : بيمه مسافران نوروزي مشهد و بحث تورهای گردشگری از اقدامات شهرداری مشهد برای میزبانی از زایران است.روابط عمومي بیمه کوثر اعلام کرد: شرکت بیمه کوثر زائران آستان مقدس ثامن‌الحجج (ع) و اثاثیه همراه ایشان را تحت پوشش بیمه حوادث قرار داد. این شرکت طی قرارداد منعقده با شرکت مدیریت زیارت و گردشگری میزبان زائر مشهدالرضا(ع) در مشهد مقدس ،تمام زائرانی که تحت مدیریت این شرکت از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام می‌شوند را از لحظه حرکت از شهر خود تا برگشت به شهر مورد اقامتشان در طول سفر و اقامت در مشهد مقدس تحت پوشش بیمه حوادث قرار داده است.بر این اساس زائران امام رضا (ع) می‌توانند با تهیه" زائر کارت" شرکت مدیریت زیارت و گردشگری میزبان زائر مشهد الرضا (ع) از خدمات شرکت بیمه کوثر بهره‌مند شوند.کریمی مدير امور فرهنگي وگردشگري شهرداري مشهد نيز درباره برنامه هاي شهرداري مشهد براي ميزباني زائران  تصريح كرد: ثبت نام در این تورها از محل اقامت زایران انجام می شودو علاوه بر محل های اقامت که در 5کمپ طرق، باباقدرت، جمهوری، وحدت و شهید خورشیدی است، ترمینال ها، راه آهن و ورودی های شهر نیز دارای نمایشگاه گردشگری هستند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه نامه , ,



بیمه های حادثه گروهی
نوشته شده در 12 / 12 / 1390
بازدید : 1053
نویسنده : روستایی

 خانواده:

در اين بيمه‌نامه سرپرست خانواده با پرداخت حق‌بيمه، كليه افراد خانواده را در مقابل حوادث

در تمام ساعات شبانه‌روز در داخل و خارج از كشور بيمه مي‌نمايد.در اين نوع بيمه‌نامه

تعهداتبيمه‌گر شامل فوت، نقص عضو و از كارافتادگي دائم (كلي و جزيي) ناشي از حوادث مشمول

بيمه همسر و فرزندان بيمه‌گزار مي‌باشد.

گروهي كوتاه‌مدت :


در اين بيمه هر گروهي مي‌تواند اعضاي خود را در قبال حوادث 24 ساعته شغلي و غير شغلي و يا خطرات شخصي

براي بازه‌هاي كوتاه‌مدت بيمه نمايد. در اين قرارداد تعهدات اصلي و تبعي عبارتند از فوت، نقص عضو جزئي و كلي دائم،

از كارافتادگي، هزينه پزشكي، غرامت روزانه از كارافتادگي در اثر حادثه مي‌باشد. حق‌بيمه در اين بيمه‌نامه بر اساس

طبقه شغلي اكثريت افراد (75% افراد) و با درنظر گرفتن تعرفه‌هاي كوتاه‌مدت تعيين مي‌گردد.

گروهي سازمان‌ها (كاركنان دولت):

در اين بيمه هر سازمان مي‌تواند كاركنان خود را در قبال حوادث 24 ساعته شغلي و غير شغلي و يا خطرات

شخصي براي مدت يك سال بيمه نمايد. در اين قرارداد تعهدات اصلي و تبعي عبارتند از فوت، نقص عضو جزئي و كلي

دائم، از كارافتادگي، هزينه پزشكي، غرامت روزانه از كارافتادگي در اثر حادثه مي‌باشد.حق‌بيمه در اين بيمه‌نامه بر

اساس طبقه شغلي اكثريت افراد (75% افراد) تعيين مي‌گردد .

تحصيلي دانش‌آموزان (دانشجویان):

در اين نوع قرارداد دانش‌آموزان بر اساس توافق‌نامه منعقد شده بين شركت بيمه ايران و سازمان آموزش و

پرورش تحت پوشش بيمه حوادث قرار مي‌گيرند. شرايط ذكر شده در اين توافق‌نامه تعيين‌كننده شرايط و حق‌بيمه مي‌باشد.


:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه نامه , ,



بيمه كوثر در نوروز خدمات مي دهد
نوشته شده در 11 / 12 / 1390
بازدید : 1029
نویسنده : روستایی

هموطنان گرامي براي بهره مندي از خدمات اين شركت در تعطيلات رسمي نوروز مي توانند به شعب كشيك بيمه كوثر مراجعه كنند.به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر ،به منظور رفاه حال مشتريان ،شعب كشيك اين شركت،از تاريخ 28اسفند90لغايت 15فروردين91ازساعت9الي 13:30آماده خدمت رساني به بيمه گران خواهند بود.همچنين شعب كشيك بيمه كوثر در روزهاي تعطيل رسمي نوروز(يكشنبه 28/12/90،چهارشنبه 2/01/91،پنجشنبه 3/01/91،شنبه 12/01/91)به ارائه خدمت به هموطنان خواهند پرداخت.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه نامه , بيمه كوثر در نوروز خدمات مي دهد ,



بازدید : 824
نویسنده : روستایی

رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با تقدير ويژه از خدمت رساني بيمه كوثر در پوشش بيمه اي شركت كنندگان مراسم 22بهمن از اين شركت بعنوان يك شركت جلودار وتوانمند ياد كرد.به گزارش روابط عمومي شركت بيمه كوثر ، مهندس سيد محمد كريمي كه در جمع مديران اين شركت سخن مي گفت با تاكيد مطلب فوق افزود : نگاه ما به صنعت بيمه نگاه خدمت رساني وحمايت از بيمه گزاران در مواقع بروز حادثه است .وي با اشاره به اينكه در شرایط تحریم می توان به گونه ای عمل کرد که کشورهای منطقه به جمهوری اسلامی ایران اتکایی بیشتری به لحاظ بیمه ای داشته باشند گفت:تحریم ها نه تنها تاثیر منفی بر صنعت بیمه نگذاشته بلکه نبوغ و خلاقیت متخصصان بیمه کشور را بیش از پیش فعال کرده و به شکوفایی بیشتر صنعت بیمه منتهی شده است.رئيس كل بيمه مركزي ج.ا .ا همچنين بيمه كوثر را بعنوان بيمه پيشگام معرفي كرد كه در حمايت از آحاد جامعه مي تواند شگفتي آفرين باشد ونمونه آن را پيشگام شدن در بيمه مراسم 22بهمن امسال ذكر كرد .در زلزله درود نيز اين شركت حدود سه ميليارد تومان به حادثه ديدگان پرداخت ودر زلزله نيشابور عملكرد بسيار قابل توجهي در دستگيري از بيمه شدگان از خود نشان داد. در روزهاي عاشورا وتاسوعاي امسال هم عزاداران حسيني در هيئات وحسينيه ها تحت پوشش بيمه شركت قرار داشتند كه اطلاع رساني آن از طريق زيرنويس تلويزين به عموم مردم رسيد.گفتني است شركت بيمه كوثر با مشاركت4 شركت بيمه اي ديگر كليه شركت كنندگان مراسم 22 بهمن را تحت پوشش بيمه قرار داد. شعب اين شركت نيز با مشاركت فعال به شيوه هاي گوناگون از قبيل نصب بنر در مسير راهپيمايي و فضاي خارجي شعب ، اطلاع رساني وتبليغ در نشريات محلي، برپايي  ايستگاه صلواتي ، پخش شيريني وگل بين مردم بويژه جوانان و توزيع هديه بين كودكان شركت كننده در مراسم 22بهمن امسال ، خاطره خوب از بيمه بجاي گذاشتند.




MULTIPLEچیست
نوشته شده در 9 / 12 / 1390
بازدید : 1449
نویسنده : روستایی

Multipleچه مدت پوشش بیمه ای داره؟

 

در بيمه نامه هايي كه به صورت Multiple صادر مي شوند ، بيمه گذار مي تواند از يك بيمه نامه اي كه به صورت Multiple صادر مي شود تا پايان مدت پوشش چندين بار استفاده نمايد .به طور مثال اگر بيمه نامه اي با مدت يكسال و به صورت Multiple صادر گردد ، بيمه شده مي تواند از تاريخ اولين خروج از كشور به مدت يكسال از بيمه نامه استفاده نمايد.اين نوع بيمه نامه جهت كساني كه كثيرالسفر مي باشند مناسب است.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: پاسخ سوالت شما , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه نامه , Multiple ,



بازدید : 899
نویسنده : روستایی
از کارافتادگی کارکنان
پایان دوره درمان
تعیین از کارافتادگی توسط شعب بیمه ایران
تشکیل پرونده
تعیین میزان از کارافتادگی
      پرداخت هزینه توسط شعب به حساب بیمه شده
پایان دوره درمان



فوت همسرو فرزندان کارکنان
نوشته شده در 7 / 12 / 1390
بازدید : 1234
نویسنده : روستایی

خانواده:

در اين بيمه‌نامه سرپرست خانواده با پرداخت حق‌بيمه، كليه افراد خانواده را در مقابل حوادث

در تمام ساعات شبانه‌روز در داخل و خارج از كشور بيمه مي‌نمايد.در اين نوع بيمه‌نامه

تعهداتبيمه‌گر شامل فوت، نقص عضو و از كارافتادگي دائم (كلي و جزيي) ناشي از حوادث مشمول

بيمه همسر و فرزندان بيمه‌گزار مي‌باشد.

گروهي كوتاه‌مدت


در اين بيمه هر گروهي مي‌تواند اعضاي خود را در قبال حوادث 24 ساعته شغلي و غير شغلي و يا خطرات شخصي

براي بازه‌هاي كوتاه‌مدت بيمه نمايد. در اين قرارداد تعهدات اصلي و تبعي عبارتند از فوت، نقص عضو جزئي و كلي دائم،

از كارافتادگي، هزينه پزشكي، غرامت روزانه از كارافتادگي در اثر حادثه مي‌باشد. حق‌بيمه در اين بيمه‌نامه بر اساس

طبقه شغلي اكثريت افراد (75% افراد) و با درنظر گرفتن تعرفه‌هاي كوتاه‌مدت تعيين مي‌گردد.

گروهي سازمان‌ها (كاركنان دولت)

در اين بيمه هر سازمان مي‌تواند كاركنان خود را در قبال حوادث 24 ساعته شغلي و غير شغلي و يا خطرات

شخصي براي مدت يك سال بيمه نمايد. در اين قرارداد تعهدات اصلي و تبعي عبارتند از فوت، نقص عضو جزئي و كلي

دائم، از كارافتادگي، هزينه پزشكي، غرامت روزانه از كارافتادگي در اثر حادثه مي‌باشد.حق‌بيمه در اين بيمه‌نامه بر

اساس طبقه شغلي اكثريت افراد (75% افراد) تعيين مي‌گردد .

تحصيلي دانش‌آموزان (دانشجویان)

در اين نوع قرارداد دانش‌آموزان بر اساس توافق‌نامه منعقد شده بين شركت بيمه ايران و سازمان آموزش و

پرورش تحت پوشش بيمه حوادث قرار مي‌گيرند. شرايط ذكر شده در اين توافق‌نامه تعيين‌كننده شرايط و حق‌بيمه مي‌باشد.


:: برچسب‌ها: اعلام نامه کتبی , بیمه , بیمه نامه , بیمه کوثر , سرچشمه آرامش ,



قوانين بيمه اي22
نوشته شده در 6 / 12 / 1390
بازدید : 1086
نویسنده : روستایی

ماده 22-  در بيمه هاي ذيل خسارت به اين طريق حساب مي شود:‌
 
1- در بيمه حمل و نقل قيمت مال در مقصد.
2- دربيمه منافعي كه متوقف بر امري است منافعي كه در صورت پيشرفت امر عايد بيمه گذار مي شد.
3- در بيمه محصول زراعتي قيمت آن در سر خرمن و موقع برداشت محصول . براي تعيين ميزان واقعي خسارت مخارج و حق الزحمه كه درصورت عدم وقوع حادثه به مال تعلق مي گرفت از اصل قيمت كسر خواهد شد و در هر صورت ميزان خسارت از قيمت معينه در بيمه نامه تجاوز نخواهد كرد


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه اي , بيمه , بيمه كوثر , سرچشمه آرامش ,



قوانين بيمه اي21
نوشته شده در 5 / 12 / 1390
بازدید : 1092
نویسنده : روستایی

ماده 21- خسارات وارده از حريق كه بيمه گر مسوول آن است عبارت است از :‌
 
1- خسارت وارده به موضوع بيمه از حريق اگر چه حريق در نزديكي آن واقع شده باشد.
2- هرخسارت يا تنزل قيمت وارده به اموال از آب يا هر وسيله ديگري كه براي خاموش كردن آتش بكار برده شده است.
3- تلف شدن يا معيوب شدن مال در موقع نجات دادن آن از حريق .
4- خسارت وارده به اموال بيمه شده در نتيجه خراب كردن كلي يا جزئي بناء براي جلوگيري از سرايت يا توسعه حريق.


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه اي , بيمه , بيمه كوثر , سرچشمه آرامش ,



قوانين بيمه اي20
نوشته شده در 4 / 12 / 1390
بازدید : 1369
نویسنده : روستایی

ماده 20- بيمه گر مسوول خساراتي كه عيب ذاتي مال ايجاد مي شود نيست مگر آنكه در بيمه نامه شرط خلافي شده باشد.


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه اي , بيمه , بيمه كوثر , سرچشمه آرامش ,



قوانين بيمه اي19
نوشته شده در 3 / 12 / 1390
بازدید : 1066
نویسنده : روستایی

مسوليت بيمه گر
 
ماده 19- مسووليت بيمه گر عبارت است از تفاوت قيمت مال بيمه شده بلافاصله قبل ازوقوع حادثه با قيمت باقي مانده آن بلافاصله بعد از حادثه خسارت حاصله به پول نقد پرداخته خواهد شد مگر اينكه حق تعمير و يا عوض براي بيمه گر در سند بيمه پيش بيني شده باشد دراين صورت بيمه گر ملزم است موضوع بيمه را در مدتي كه عرفا كمتر از آن نمي شود تعمير كرده يا عوض را تهيه و تحويل نمايد.
 
در هر صورت حداكثر مسووليت  بيمه گر از مبلغ بيمه شده تجاوز نخواهد كرد.


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه اي , بيمه , بيمه كوثر , سرچشمه آرامش ,



بازدید : 1074
نویسنده : روستایی

 

كوثر، اتومبيل نه، زندگي را بيمه مي‌كند

بیمه کوثر بیست و دومین شرکت خصوصی است که پس از طی مراحل قانونی در 27 مهر ماه سال 89 پروانه فعالیت رسمی خود را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.
بیمه کوثر با شعار"توسعه بیمه های عمر" کارخود را آغاز و درگام اول طرح های نو بیمه سالمندان و بهگرد را برای اخذ مجوزبه بیمه مرکزی ارایه کرد.عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثردراین رابطه گفته بود: بیمه کوثرضمن برنامه ریزی برای ارائه خدمات در تمام زمینه های صنعت بیمه اولین هدفش پوشش گسترده در حوزه انواع بیمه های زندگی است و با توجه به اینکه توسعه بیمه های زندگی در صنعت بیمه کشور مورد توجه قرار نگرفته و فواید این بیمه برای مردم به خوبی تشریح نشده است، با فرهنگ سازی میتوان این بیمه را میان اقشار جامعه رواج داد و باعث تحولی عظیم در صنعت بیمه شد.




قانون جدید بیمه شخص ثالث
نوشته شده در 2 / 12 / 1390
بازدید : 1592
نویسنده : روستایی

 قانون جدید بیمه شخص ثالث

  قانون بیمه شخص ثالث در تاریخ 31/5/۱۳۸۷ از سوی رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت اجرا ابلاغ گردید.این قانون در تاریخ4/6/۱۳۸۷ در روزنامه رسمی کشور چاپ شده و از نظر قانونی ۱۵ روز پس از چاپ در روزنامه رسمی قابل اجراست.رئيس كل بيمه مركزي ايران اين قانون را در تاريخ 4/6/13طي‌نامه‌اي‌به‌مديران‌عامل‌شركت‌هاي‌بيمه براي اجراي آزمايشي به مدت 5 سال ابلاغ كرد.به جهت نیازدست اندرکاران صنعت بیمه و مردم شریف کشورمان متن کامل در اینجا درج‌میگردد.   قانون اصلاح  بيمه اجباري مسؤوليت مدني دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني در مقابل شخص ثالث
ماده1ـ كليه دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني و ريلي اعم از اين كه اشخاص حقيقي يا حقوقي باشند مكلفند وسائل نقليه مذكور را در قبال خسارت بدني و مالي كه در اثر حـوادث وسـايل نقـليه مزبور و يا يـدك و تريلر مـتصل به آنها و يا مـحمولات آنها به اشخاص ثالث وارد مي‌شود


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه وثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , ,