پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حلول ماه رجب المرجب گرامی باد
نوشته شده در 21 / 2 / 1392
بازدید : 1622
نویسنده : روستایی

نسیم ماه رجب در فضای شهر می‌پیچد و بار دیگر ماه بزرگ خدا، نویدبخش فصل جدیدی از بندگی در درگاه عبودیت است، مؤمنان و عارفان که مد‌ت‌ها برای این ماه لحظه شماری می‌کردند اکنون مشتاقانه برای ورود به این ماه لحظه‌شماری می‌کنند، چرا که ماه رجب «ماه أصَبّ» است و رحمت خدا در این ماه بر امت فرو مى‌ریزد.

در اهمیت این ماه همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهى که حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌شود و غضب الهى از او دور می‌شود و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته شود.

امام موسی کاظم(ع) در یک روایتی در باب اهمیت ماه رجب‌المرجب فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می‌شود، همچنین فرمود: رجب نام نهرى است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏تر است، هر کس یک روز از رجب را روزه بگیرد، البته از آن نهر بیاشامد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1436
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه‌ی کوثر، هدف از این کنگره، بزرگداشت سه وزیر دفاع شهید (شهیدان چمران، نامجو و فکوری)، فرماند مهندسی جنگ (شهید صفوی) و 1000 شهید وزارت دفاع عنوان شده بود و بیمه‌ی کوثر حضوری فعالانه در این کنگره داشت.

کنگره‌ سه‌روزه‌ی بزرگداشت سه وزیر، فرمانده مهندسی جنگ و 1000 شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، هفته‌ی گذشته از 17 تا 19 اردیبهشت با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری برگزار شد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1715
نویسنده : روستایی

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1587
نویسنده : روستایی

 تعرض و هتک حرمت حرم مطهر صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) و یار امیرالمومنین(ع) جناب حجر بن عدی(ره) را محکوم می نمایl.این اقدامات وحشیانه و غیر انسانی که تعرض به مقدسات اسلام را با هدف ایجاد تفرقه بین مسلمین نشانه رفته است حرکتی در جهت منافع استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس است و بر هر انسان آزاده ای است تا این جنایت را محکوم نماید.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1543
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، احمد ابراهیمی معاون بازاریابی و فروش اعلام کرد: شرکت بیمه کوثر در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه که 17 لغایت 20 اردیبهشت ماه 92 برگزار می گردد حضوری چشمگیر خواهد داشت.وی از برگزاری مسابقه برترین ایده در ایام نمایشگاه خبر داده و افزود: در طول مدت برگزاری نمایشگاه مسابقه برترین ایده و شعار تبلیغاتی با موضوع بیمه کوثر نیز برگزار می شود.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1572
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر در اولین روز نمایشگاه، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس‌کل بیمه مرکزی به بازدید از غرفه‌ی بیمه کوثر پرداختند و مدیرعامل و معاونان شرکت به ارائه‌ی توضیحات فنی از فعالیت‌های جاری بیمه‌ی کوثر پرداختند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بیمه کوثر در سالن 31 B غرفه 25 پذیرای علاقه‌مندان است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



عمرو سرمايه
نوشته شده در 14 / 2 / 1392
بازدید : 1800
نویسنده : روستایی

زندگي گام زدن در مرز تاريكي و روشنايي است . از يكسو ، اميد و آمال آدمي دورنمايي روشن را پيش روي او مي نهد و از ديگر سو ، رخدادهايي فراتر از خواست و اراده او ، مخاطراتي را فرا راه او قرار مي دهد و تعامل بشر با جهان بيرون از ديرباز تا به امروز در مواجهه با مخاطرات بيروني است كه همراه با سرمايه گذاري و پس انداز مالي مناسب در جهت تامين آينده افراد خانواده راه گشا مي باشد .


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,



بازدید : 1449
نویسنده : روستایی

تعداد شرکت‌های بیمه به ۳۰ می‌رسد

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اعلام اینکه در آینده ۳۰ شرکت بیمه‌ای در کشورمان به فعالیت خواهند پرداخت، گفت: تعداد واحدهای شبکه فروش بیمه در آینده از ۳۰ هزار واحد فعلی بیشتر خواهد شد.

 

به گزارش ریسک نیوز،سید محمد کریمی موضوع نظارت را برای صنعت بیمه کشور ضروری و لازم ارزیابی کرد و گفت: به هر میزان که نظارت بر عملکرد صنعت بیمه بیشتر باشد و با سرعت و دقت انجام شود، به همان نسبت عملکرد و رشد صنعت بیمه بیشتر خواهد بود.

رئیس شورای عالی صنعت بیمه کشورمان با اشاره به فعالیت ۲۵ شرکت بیمه و بیمه اتکایی در سال گذشته عنوان کرد: در حال حاضر هم ۴۸ گروه متقاضی تاسیس شرکت بیمه هستند و ۵ گروه در مراحل دریافت مجوز و تاسیس شرکت هستند.

وی با اعلام اینکه در آینده ۳۰ شرکت بیمه ای در کشورمان به فعالیت خواهند پرداخت، تصریح کرد: بر این اساس تعداد واحدهای شبکه فروش بیمه در آینده از ۳۰ هزار واحد فعلی بیشتر خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با طرح این مطلب که با افزایش تعداد شرکت های بیمه و شبکه فروش کار نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه هم افزایش می یابد، افزود: با پیگیری هایی که بیمه مرکزی در بحث نظارت انجام داده، جلوی بسیاری تخلفات شرکت های بیمه گرفته شده است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت بیمه های تکمیل درمان در صنعت بیمه تاکید و عنوان کرد: در حال حاضر بیمه های پایه درمان برای پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم کافی نیست و باید گسترش بابد.

وی ادامه داد: بخش بزرگی از صنعت بیمه کشور دست نخورده و بکر باقی مانده است و شرکت های بیمه می توانند در این بخش ها به فعالیت بپردازند و از توانمندی های خود برای ارائه بیمه های جدید استفاده کنند. در عین حال افزایش توانمندی ظرفیت فنی صنعت بیمه نیز ضروری است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



صدای شرکت‌های بیمه درآمد
نوشته شده در 5 / 2 / 1392
بازدید : 1528
نویسنده : روستایی

صدای شرکت‌های بیمه درآمد

شركت هاي بيمه
سندیکای بیمه‌‌گران ایران با ارسال نامه‌ای به رییس کمیسیون اقتصادی، خواستار حذف مالیات‌ مترتب بر بیمه‌های شخص ثالث و همچنین ۱۰ درصد این حق بیمه‌ها به خزانه‌ی دولت شدند.

 

به گزارش ریسک نیوز به نقل از اخبار بانک، از حق بیمه‌های شخص ثالث که از سوی شركت‌های بیمه دریافت می‌شود، ۱۰ درصد به حساب نیروی انتظامی، ۱۰ درصد به حساب وزارت بهداشت و درمان، ۵ درصد به حساب صندوق تامین خسارات بدنی و ۲۰ درصد به حساب بیمه مرکزی واریز می‌شود تا این نهاد با همکاری وزارت راه و ترابری و راهنمایی و رانندگی برای کاهش خسارات رانندگی هزینه کند. 

همچنین در ماده ۲۷ قانون بیمه اجباری شخص ثالث که در سال ۸۷ مصوب شده است، تصریح شده که وضع هر گونه عوارض دیگر بر بیمه موضوع قانون بیمه شخص ثالث ممنوع است. 

مدیران عامل و نمایندگان ۲۳ شرکت در سندیکای بیمه‌گران از رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواسته‌اند تا با هدف پیشگیری از رکود صنعت بیمه، با حذف کلیه عوارض مندرج در لایحه پیشنهادی دولت محترم بالاخص حذف موضوع واریز ۱۰ درصد از حق بیمه شخص ثالث به خزانه، زمینه‌ی رشد و بالندگی صنعت بیمه فراهم شود. 

این نامه به امضای ۲۳ مدیرعامل و نماینده شرکت بیمه رسیده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بیمه حمل ونقل کالا
نوشته شده در 12 / 2 / 1392
بازدید : 1695
نویسنده : روستایی

خسته نياشي اين مطلب براي آشنايي شما با تاريخچه بيمه باربري  اگه چند دقيقه وقت براش صرف كني اگر به كارت نمياد حداقل اطلاعات بالا ميره،

بیمه حمل ونقل کالا به عنوان قدیمی ترین رشته بیمه اي در جهان داراي ظرایف و پیچیدگی هایی است که این رشته را بعنوان حقوقی ترین ، فنی ترین و پرقاعده ترین بخش صنعت بیمه تبدیل نموده است کالاي درحال حمل معمولاًدر معرض خطرات گوناگونی قرار می گیرد و داشتن تامین درمقابل اینگونه خطرات کاملاً ضروري بنظر میرسد طیف وسیع خطرات در حمل و نقل کالا باعث شده تا از اوان پیدایش تجارت بین الملل ، بیمه حمل و نقل بصور مختلف مورد استفاده قرار گیرد ودر حال حاضر نقش بسیار مهمی را در تجارت جهانی بازي می کند .

در طول سالهاي متمادي تجار و بازرگانان با خطرات فراوانی در سفر هاي تجاري خود مواجه بودند .بیمه باربري به عنوان اولین  پوشش بیمه اي به وجود آمد تا به اصلی ترین نیاز تجار و بازرگانان و صاحبان منافع مختلف در سفر هاي تجاري پاسخ دهد. به عبارتی  به آنها اطمینان خاطر ببخشد که حتی در صورت از بین رفتن کل محمولات تجاریشان چندان متضرر و یا ورشکسته نخواهند شد و از طریق این مکانیزم قادر به جبران خسارات خود و ادامه حیات تجاري خود خواهند بود .

در این نوع پوشش بیمه اي که آن را با نام بیمه باربري ) حمل و  نقل(  می شناسیم . از یک طرف بیمه گزار با پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه به طرف دیگر ) بیمه گر، خسارات احتمالی یا اتفاقی وارده به محمولات خود را بر اساس شرایط و مندرجات  بیمه نامه توسط بیمه گر ، تحت پوشش قرار می دهد

 

. بنابراین  ضرویست  تا تجار و بازرگانان بر اساس نوع  فعالیت خود) واردات، صادرات و (... با اطلاعات لازم در  زمینه  حمل ونقل ،  قراردادهاي متحدالشکل بین المللی خرید و فروش کالا بيمه باربري , ,
:: برچسب‌ها: بيمه كوثر , بيمه باربري , بيمه شرق تهران ,




تخفيف 10درصدي
نوشته شده در 6 / 2 / 1392
بازدید : 1282
نویسنده : روستایی

تخفيف 10درصدي نمايندگي ما به مناسبت ميلاد با سعادت خانم فاطمه زهرا


:: موضوعات مرتبط: اطلايه ويژه , ,



روز مادر مبارك
نوشته شده در 11 / 2 / 1392
بازدید : 1269
نویسنده : روستایی

 

 

یا زهرا

روز مادر و روز زن بر ماردان و زنان ایران و جهان مبارک باد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



خرید از بیمه کوثر با حکمت کارت
نوشته شده در 8 / 2 / 1392
بازدید : 4633
نویسنده : روستایی

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، کلیه نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مجهز به دستگاه های کارتخوان حکمت می شوند.بنابر اعلام معاونت بازاریابی و فروش ، نصب کارتخوان های حکمت کارت بتدریج از استان تهران آغاز شده است .با اجرای این طرح یکی دیگر از گام های تحقق شعار " بیمه در دسترس مردم ایران" توسط بیمه کوثر اجرایی شد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: خرید از بیمه کوثر با حکمت کارت , بيمه , بيمه كوثر , بيمه كوثر شرق تهران ,