پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جزییات "بیمه ازدواج دانشجویان"
نوشته شده در 29 / 11 / 1391
بازدید : 1135
نویسنده : روستایی
بيمه ازدواج دانشجويي
مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات طرح پیشنهادی "بیمه ازدواج دانشجویان"، از برنامه بیمه شدن کلیه دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، فاطمه بلغانی با بیان اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" بسیار مورد استقبال وزارت ورزش و جوانان و همچنین شرکت بیمه‌ قرار گرفته است،‌ به ایسنا اظهارکرد: این طرح مدنظر است که برای تمامی دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی اجرایی شود.
به گفته وی، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" با کمک صندوق رفاه دانشجویان و شرکت‌های بیمه‌ای اجرایی می‌شود و مدنظر است کلیه دانشجویان از ابتدای ورود تا پنج سال پس از فراغت از تحصیل بتوانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: جزئیات مبلغ قابل ارائه از سوی دانشجویان جهت بیمه‌شدن و نحوه ارائه خدمات در دست بررسی است که پس از تایید نهایی، اعلام می‌شود.
مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: با کمک این طرح، دانشجویان می‌توانند در هنگام ازدواج از خدمات بیمه ازدواج دانشجویان استفاده کنند، همچنین اجرای این طرح دانشجویان را نسبت به ازدواج ترغیب می‌کند
.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1083
نویسنده : روستایی

محمد تائبي: يكصد رسانه كشور در نشست ويژه دهه فجر رييس كل بيمه مركزي شركت كردند

تنوع برنامه هاي مرتبط با جشن سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي كه از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران طراحي و اجرا شد، چشمگير و مثال زدني است. به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، محمد تائبي ضمن اعلام اين مطلب افزود: صنعت بيمه همواره ارادت و خلوص خود را نسبت به انقلاب و آرمان هاي بلند آن و ولايت فقيه به اثبات رسانده و حضور باشكوه اهالي اين صنعت در راهپيمايي عظيم مردمي در بيست و دوم بهمن عمق اين ارادت را نشان مي دهد.
مسئول ستاد برگزاري مراسم دهه فجر بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به فعاليت هاي ويژه ورزشي، اجتماعي، فرهنگي و هنري بر مشاركت گسترده كاركنان تاكيد كرد و گفت: اهداي كتاب و برگزاري مسابقه كتابخواني، برپايي مسابقات خاطره نويسي براي كاركنان و انشا نويسي و نقاشي براي فرزندان آنان، برگزاري جشن انقلاب در بيمه مركزي، برپايي ايستگاه هاي صلواتي و غرفه هاي فرهنگي از برنامه هاي اصلي بيمه مركزي براي ايام مبارك دهه فجر بود كه با شكوه خاصي به پايان رسيد.
وي افزود: نخستين جلسه نقد كتاب بيمه اي و همچنين نشست "تحكيم خانواده" با حضور صاحبنظران و انديشمندان اين حوزه از ديگر برنامه هايي بود كه به مناسبت دهه فجر در محل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است.
تائبي خاطرنشان كرد: مسابقات ورزشي يادواره دهه فجر، امسال در سطح صنعت بيمه و در رشته هاي فوتسال، تنيس روي ميز، شطرنج و دو ميداني برگزار شد و ورزشكاران بيمه مركزي ، شركت هاي بيمه و پژوهشكده بيمه در مدت دو هفته به رقابت پرداختند كه در پايان اين مسابقات به برگزيدگان جوايز ارزنده اي اهدا شد.
وي به برنامه هاي جنبي متنوع اين ايام هم  اشاره كرد و افزود : نشست وي‍ژه رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با رويكرد دهه فجر و دستاوردهاي اخير صنعت بيمه نيز با حضور حدود يكصدتن از نمايندگان رسانه هاي مختلف كشور برگزار شده است.
وي در خصوص نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي در محل بيمه مركزي گفت: اين نمايشگاه به دليل استقبال وسيع كاركنان تا پايان بهمن ماه تمديد شده است.
تائبي در پايان با سپاس از اداره كل مالي، اداره كل توسعه سرمايه انساني و پشتيباني، اداره کل حراست و پایگاه مقاومت بسيج بیمه مرکزی تصريح كرد: بي ترديد بدون حمايت هاي مادي و معنوي تمامي اركان بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزاري اين مراسم غير ممكن بود و بر خود فرض مي دانم از اخلاص و محبت تمامي اين عزيزان سپاسگزاري كنم.
گفتني است بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در مسير راهپيمايي بيست و دو بهمن با ارائه برنامه هاي ويژه و اهداي بسته هاي فرهنگي توانست توجه راهپيمايان را  جلب كند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 929
نویسنده : روستایی

تا پایان اسفند ماه سال جاری تکلیف نظام آزاد سازی تعرفه ها مشخص می شود.  سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی علام کرد: پرونده آزاد سازی تعرفه ها همچنان در فاز رسیدگی قرار دارد. وی اعلام کرد: تا پایان اسفند ماه سال جاری تکلیف نظام آزاد سازی تعرفه ها مشخص می شود. وی با اشاره به شکایت دیوان محاسبات از مصوبات شورای عالی بیمه در دیوان عدالت اداری و مشکلات بازار بیمه پس از آزادسازی نرخها، گفت: شکایتی که دیوان محاسبات از مصوبات شورای عالی بیمه در دیوان عدالت اداری مطرح کرده بود، همچنان در حال رسیدگی است.
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن اعلام آنکه، تا پایان سال جاری در این مورد تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: هم اکنون ما به دنبال آن هستیم که حالت بینابینی را انتخاب کنیم به این صورت که نه نظام تعرفه ای گذشته اعمال شود و نه حالت آزاد سازی که هم اکنون در مواقعی بدون کنترل است، وجود داشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 853
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، معاون رئیس جمهور از غرفه شرکت بیمه کوثر در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پرتوی قانون اساسی بازدید کردند.در این نمایشگاه که 16 لغایت 18 بهمن ماه 91 در مصلی امام خمینی (ره ) برگزار می شد ، وزارت خانه های کشور و مجموعه های وابسته توانمندی ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.شایان ذکر است غرفه بیمه کوثر در ایام نمایشگاه به صدور انواع بیمه در محل غرفه اقدام کرد که این مهم با اقبال عموم مواجه گردید.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 835
نویسنده : روستایی
مدیر کل پذیرش موسسات بیمه مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون کارگزاری بیمه در روز پنجشنبه هفته جاری، از آغاز فعالیت یک شرکت بیمه تخصصی برای فعالیت در زمینه بیمه مسئولیت نفتکش‌ها (P&I) تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، رضا مصطفوی در گفت‌وگو با  فارس در مورد برگزاری آزمون‌ها گفت: پنجاه و هفتمین دوره آزمون کارگزاری رسمی بیمه پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

مدیر کل پذیرش موسسات بیمه مرکزی با بیان اینکه این آزمون مربوط به فصل زمستان و آخرین آزمون در سال جاری است،‌ افزود: نتایج این آزمون تا پایان سال اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مجوز یک شرکت بیمه جنرال برای فعالیت در مناطق آزاد در مرحله صدور است و پس از آن وارد بازار خواهد شد

مصطفوی در مورد آخرین وضعیت بیمه تعاون هم گفت: این شرکت هنوز زیرساختهای لازم را آماده نکرده است.

به گفته وی، یک شرکت بیمه تخصصی برای فعالیت در زمینه بیمه مسئولیت نفتکش‌ها (P&I) تا پایان سال فعالیت خود را در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور آغاز خواهد کرد. 

به گزارش فارس در حال حاضر یک شرکت بیمه متقابل داخلی عهده‌دار صدور بیمه نفتکش‌ها در داخل کشور است که پس از اعمال تحریمها بر علیه ایران،‌ نفتکش‌های داخلی را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بيمه عمر و سرمايه گذاري
نوشته شده در 6 / 11 / 1391
بازدید : 1324
نویسنده : روستایی



بيانات مقام معظم رهبري
نوشته شده در 13 / 11 / 1391
بازدید : 861
نویسنده : روستایی

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



چند نکته مهم از بیمه شخص ثالث
نوشته شده در 17 / 11 / 1391
بازدید : 1039
نویسنده : روستایی

سلام امروز ميخواستم درباره بيمه شخص ثالث صحبتي با شما داشته باشم شما كه بيمه نامه شخص ثالث داري چقدر درباره جزيياتش ميدوني؟اينكه اطلاعاتت كمه موقعي كه خسارت ميبيني مشكلاتي برات پيش مياد پس لطفا چند دقيق وقت بزار و اين مطالبو بخون،البته اميدوارم هيچ وقت از بيمه نامتون استفاده نكنيد در واقع اميدوارم هيچ وقت تصادف نكنيد

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از فارس تقریبا همه دارندگان وسایل نقلیه در کشور بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه در مقابل اشخاص ثالث یا اصطلاحا بیمه شخص ثالث خودرو را دارند اما معمولا تا زمان وقوع حادثه هیچ‌گاه جزئیات آن را نمی‌خوانند یا اطلاع کمی از آن دارند به همین علت در هنگام رسیدگی و دریافت خسارت با مشکلاتی مواجه می‌شوند. برای آشنایی با برخی از نکات مربوط به این بیمه‌نامه برخی نکات در زیر اشاره شده است.

*منظور از خسارت در  بیمه شخص ثالث چیست؟

منظور از خسارت بدنی، هر نوع دیه یا ارش(غرامت) ناشی از صدمه، شکستگی، نقص عضو، ازکارافتادگی (جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم) یا دیه فوت شخص ثالث به سبب حوادث مشمول بیمه موضوع این قانون است. هزینه معالجه نیز چنانچه مشمول قانون دیگری نباشد، جزء تعهدات بیمه موضوع این قانون خواهدبود.

*کدام حوادث مشمول قوانین بیمه شخص ثالث است؟

منظور از حوادث هرگونه سانحه‌ای از قبیل تصادف، سقوط، واژگونی، آتش‌سوزی و یا انفجار وسایل نقلیه و نیز خسارتی است که از محمولات وسایل مزبور به اشخاص ثالث وارد شود.

*وظیفه بیمه‌گر هنگام تصادف ناشی از تخلف رانندگی چیست؟

بیمه‌گر ملزم به جبران خسارت‌های وارد شده به اشخاص ثالث تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه خواهدبود. در حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت که به استناد گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه‌‌ساز باشد،  بیمه‌گر موظف است خسارت زیان‌دیده را بدون هیچ شرطی پرداخت کند و پس از آن می‌تواند جهت بازیافت یک درصد از خسارتهای بدنی و دو درصد از خسارتهای مالی پرداخت شده به مسبب حادثه مراجعه کند؛ علاوه بر آن در این صورت گواهینامه راننده مسبب حادثه از یک تا سه ماه توقیف می‌شود و رانندگی در این مدت ممنوع و در حکم رانندگی بدون گواهینامه است.

*وظیفه بیمه‌گر هنگامی طبیعی نبودن تصادف چیست؟

در صورت اثبات عمد راننده در ایجاد حادثه توسط مراجع قضائی و یا رانندگی در حالت مستی یا استعمال مواد مخدر یا روانگردان مؤثر در وقوع حادثه، یا در صورتی که راننده مسبب فاقد گواهینامه رانندگی باشد یا گواهینامه او متناسب با نوع وسیله نقلیه نباشد شرکت بیمه موظف است بدون اخذ تضمین، خسارت زیان‌دیده را پرداخت کرده و پس از آن می‌تواند به نیابت از زیان‌دیده از طریق مراجع قانونی برای استرداد تمام یا بخشی از وجوه پرداخت شده به شخصی که موجب خسارت شده است مراجعه کند.

*حوادث خارج از شمول بیمه شخص ثالث کدامند؟

1ـ خسارت وارده به وسیله نقلیه مسبب حادثه

2ـ خسارت وارده به محمولات وسیله نقلیه مسبب حادثه

3ـ خسارت مستقیم و یا غیرمستقیم ناشی از تشعشعات اتمی و رادیواکتیو

4ـ خسارت ناشی از محکومیت جزائی و یا پرداخت جرائم

*ارائه خدمات به وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه چگونه است؟

ارائه هرگونه خدمات به دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث معتبر، توسط راهنمایی و رانندگی، دفاتر اسناد رسمی و سازمانها و نهادهای مرتبط با امر حمل و نقل ممنوع است.

دفاتر اسناد رسمی مکلفند هنگام تنظیم هرگونه سند در مورد وسایل نقلیه موتوری زمینی موضوع این قانون، مشخصات بیمه‌نامه شخص ثالث آنها را در اسناد تنظیمی درج نمایند

*بیمه‌نامه شخص ثالث در حکم وثیقه است.

دادگاه‌ها موظفند در حوادث رانندگی منجر به خسارت بدنی، بیمه‌نامه شخص ثالثی را که اصالت آن از سوی شرکت بیمه ذی‌ربط کتباً مورد تأیید قرار گرفته است تا میزان مندرج در بیمه‌نامه به عنوان وثیقه قبول کنند.



:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,



بازدید : 1045
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، بر اساس توافق انجام گرفته بین بیمه کوثر و امور بیمه ای و تسهیلات ویژه شرکت ملی نفت ایران ، کلیه کارکنان شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه می توانند بصورت اختیاری از پوشش های بیمه زندگی بیمه کوثر بهره مند شوند.

بنابر این گزارش ،شرکت بیمه کوثر به منظور تسهیل انجام امور بیمه ای و ارائه تخفیفات ویژه به کارکنان شرکت ملی نفت ایران اقدام به راه اندازی دفتر ارتباطی در ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت ایران به آدرس پل حافظ ، تقاطع طالقانی نبش خیابان رودسر نموده است.

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1905
نویسنده : روستایی

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، پیرو برنامه تلویزیونی مورخ 02/11/91 پیک آرامش که با حضور مدیرعامل محترم شرکت بیمه کوثر و معاون محترم فنی از شبکه اول سیما پخش شد ، سوالی از سوی شرکت بیمه کوثر طرح شد که بینندگان برنامه با ارسال نام و کد نمایندگی نزدیک ترین نمایندگی بیمه کوثر به محل زندگی خود ،در این مسابقه شرکت کردند.

 

 

 

 

 

 

مراسم قرعه کشی برگزار و برندگان به شرح ذیل اعلام می گردد:

 

 

 

1-امیر چهره سا- استان خوزستان

 

 

 

2-هانیه فخاری- استان هرمزگان

 

 

 

3-مجید فیروز آبادی- استان کرمان

4-نیک روز پرورش- استان اردبیل

5-سکینه دنگلانی- استان گلستان

6-مهدیه حکیمیان –استان یزد

7-محمود حاجی وند- استان لرستان

8-داریوش قاسمی نیک – استان کرمانشاه

9-اسماعیل مهمان نواز- استان اردبیل

10-مریم رشمه ای- استان تهران

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر5018 , بيمه كوثر , بيمه ارزان , اطلايه بيمه , بيمه عمر ,



بازدید : 862
نویسنده : روستایی

 

بیمه مسافرین عازم به خارج از کشور

 

مسافرینی که قصد سفر به خارج از کشور ایران را دارند، برای برخورد با خطرات و حوادث احتمالی و

 

غیر قابل پیش بینی هنگام سفر،می توانند با خرید یک بیمه نامه مسافرتی با آرامش خاطر بیشتری

 

سفر خود را آغاز کنند. بدین منظور شرکت بیمه کوثر با همکاری یک شرکت امداد رسان

 

(که شبکه ای است بین المللی)، آماده ارائه خدمات به مسافرین عازم به

 

خارج از کشور می باشد. فروش بیمه نامه در کشور ایران و ارائه خدمات در محل مسافرت

 

بیمه شده (خارج از ایران) و به ارز قابل پرداخت خواهد بود. از جمله موارد قابل پوشش

 

توسط بیمه نامه مسافرتی، جبران خسارت های پزشکی، دندانپزشکی، انتقال بیمار،

 

حوادث مربوط به حمل بار و غیره مطابق با شرایط عمومی بیمه نامه می باشد که حداکثر

 

سقف تعهدات مربوطه، مندرج در بیمه نامه می باشد. مسافر قبل از سفر با پرداخت حق

 

بیمه که بر اساس سن مسافر، طول مدت سفر و محدوده سفر وی می باشد، بیمه نامه

 

را خریداری می کند.   لازم به ذکر است که تهیه و خریداری بیمه نامه برای کشور های

 

عضور شینگن، اجباری و برای کشور های دیگر اختیاری است.





صدور معرفی نامه الکترونیک درمان
نوشته شده در 14 / 11 / 1391
بازدید : 865
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، بنابر اعلام مدیر بیمه های درمان ، بزودی امکان دریافت و صدور معرفی نامه الکترونیک در مراکز تشخیصی و بیمارستانی طرف قرارداد بیمه کوثر میسر می گردد.بنابر این گزارش پیش از این صدور معرفی نامه الکترونیک در مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه کوثر اجرایی شده بود که با استقبال بیمه گذاران و مراکز درمانی مواجه شده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1041
نویسنده : روستایی

روابط عمومی بیمه کوثر در راستای اطلاع رسانی و تکریم ارباب رجوع لیست نمایندگی های بیمه کوثر در سراسر کشور را در ماهنامه تلاش( نشریه کانون بازنشستگان آجا) منتشر نموده است.علیهذا نظر به درج این اطلاعات در نشریه تلاش شماره 94 و 95 مقتضی است نسبت به ارائه خدمات و تکریم آحاد بیمه گذاران محترم اقدام لازم را مبذول نمایند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , نمايندگي بيمه كوثر در تهران ,



بازدید : 790
نویسنده : روستایی

موسسات آموزش متقاضيان نمايندگي بيمه از بيمه مركزي مجوز ندارند


تبليغات موسسات آموزشي مبني بر آموزش متقاضيان نمايندگي بيمه با مجوز رسمي از بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران غير واقعي است و با وجود ابلاغ دستورالعمل دوره هاي آموزشي متقاضيان نمايندگي بيمه هنوز هيچ يك از موسسات ياد شده مجوز ندارند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ، محمد تائبي با اعلام اين مطلب افزود: سايت بيمه مركزي، مرجع رسمي اطلاع رساني اين سازمان به شمار مي آيد و در صورت اعطاي مجوز به موسسات آموزشي به طور رسمي از طريق سايت WWW.CENTINSUR.IR اطلاع رساني خواهيم كرد.
مديركل روابط عمومي بيمه مركزي با تاكيد بر ضرورت اطلاع رساني شفاف در صنعت بيمه تصريح كرد: هرگونه سوء استفاده از نام و عنوان و اعتبار بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران تخلف است و در صورت نياز از طريق مجاري قانوني اقدام خواهيم كرد.
شايان ذكر است در روزهاي اخير برخي از موسسات با ارائه تبليغات غير واقعي و كذب به اخذ تاييديه از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران براي برپايي دوره هاي آموزشي متقاضيان نمايندگي بيمه تاكيد كرده اند.

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1623
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در برنامه تلویزیونی پیک آرامش که ساعت 18:15 مورخ 02/11/91 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر جناب آقای عبدالرسول عطایی به همراه معاون فنی شرکت جناب آقای موسی کاظمی حضور خواهند داشت.این برنامه کار مشترکی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت های بیمه است که با هدف فرهنگ سازی بیمه و آشنایی آحاد مردم با بیمه تولید و پخش می گردد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,