پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1371
نویسنده : روستایی

منتظر نمانید،‌ بیمه زلزله تهیه کنید



با توجه به افزایش تعداد و شدت زلزله در کشور،‌ وجود صندوق حودث طیعی امری لازم به شمار می رود، برای اجرای هر چه بهتر این مهم بیمه مرکزی طرحی را در قالب صندوق حوادث طبیعی طراحی و به مجلس ارایه کرده است که هنوز در مرحله بررسی به سر می برد،  در این باره رحیم مصدق، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی اعلام کرد: لایحه تأسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی در چندین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است، البته مقرر شده است ابعاد فنی این اقدام بررسی شود و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز تحقیق جامعی با مشارکت صنعت بیمه و دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه داشته باشد و منتظر جمع‌بندی مرکز پژوهش‌ها در این باره هستیم.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: البته در حال حاضر هم شرکت‌های بیمه، بیمه زلزله را به عنوان یکی از پوشش‌های اختیاری بیمه‌نامه آتش‌سوزی ارائه می‌کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه حق بیمه، بیمه آتش‌سوزی بسیار ناچیز است، مردم می‌توانند پوشش زلزله این بیمه‌نامه را نیز خریداری کنند.
مصدق با بیان اینکه بهترین روش برای جبران خسارت‌های مالی، بیمه است، افزود: زلزله یکی از واقعیت‌های اجتماعی است که اتفاق می‌افتد و باید برای مقابله با آن آماده باشیم.
وی گفت: روش صحیح این است که زمانی که حادثه طبیعی اتفاق می‌افتد به جای اینکه تلاش و بودجه دولت معطوف به بازسازی منازل مسکونی مردم شود، دولت بودجه خود را به بازسازی زیرساخت‌های شهری صرف کند و مردم هم با مبلغی که از شرکت‌های ب
یمه بابت خسارت دریافت می‌کنند به بازسازی منازل بپردازند.
وی اضافه کرد: این کار پس از زلزله آذربایجان شرقی و بوشهر هم انجام شد و واحدهایی که پوشش بیمه زلزله داشتند با حضور نمایندگان شرکت‌های بیمه، خسارت خود را دریافت کردند.
وی در مورد میزان پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه در زلزله آذربایجان و بوشهر به فارس گفت: در آذربایجان شرقی بخش اعظم خسارت‌ها پرداخت شده و در بوشهر هم تیمی از بیمه مرکزی با مدیران عامل چند شرکت بیمه به محل زلزله زده رفتند و تأکید ما به همه شرکت‌ها این است که در اسرع وقت خسارت‌ها را پرداخت کنند.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



تقدیر بیمه مرکزی از بیمه کوثر
نوشته شده در 24 / 1 / 1392
بازدید : 1571
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، علی کرمی مدیرکل دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی از فعالیت شعب کشیک بیمه کوثر در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.در متن نامه ایشان به مدیرعامل شرکت بیمه کوثر آمده است:" اینجانب به نمایندگی از بیمه مرکزی ج.ا.ا مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه پرسنل خدوم و زحمت کش آن شرکت اعلام می نمایم."

شایان ذکر است شعب کشیک بیمه کوثر در ایام تعطیلات نوروز  از 28 اسفند 91 الی 14 فرودین ماه 92 مشغول به خدمت رسانی به هموطنان عزیز بودند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



فروش بیمه های زندگی
نوشته شده در 11 / 1 / 1392
بازدید : 1066
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر ، اولین مرحله از طرح فروش ویژه بیمه های زندگی ( عمر و سرمایه گذاری) با شعار تحکیم اقتصاد خانواده ایرانی با بیمه های زندگی از 92/01/16 اجرایی می گردد.نمایندگان بیمه کوثر در سراسر کشور جهت کسب اطلاع از این طرح ها با شعب تماس حاصل فرمایند.




بازدید : 1181
نویسنده : روستایی



پژوهشكده بيمه پژوهشکده بیمه با اعلام ضرورت بازنگری در شیوه محاسبه حق بیمه شخص ثالث، اصلی‌ترین عوامل موثر در نرخ‌گذاری عادلانه این بیمه‌نامه را شناسایی کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، گروه پژوهشی بیمه‌های اموال و مسئولیت این پژوهشکده در طرحی تحت عنوان "مبانی نرخ‌‌گذاری عادلانه بیمه شخص ثالث"، عواملی که دخالت آنها در محاسبه حق‌بیمه می‌تواند به توزیع عادلانه ریسک کمک کند را شناسایی نموده است.
پژوهشکده بیمه اعلام کرد این طرح با تأکید بر اطلاعات موجود در پایگاه داده شرکت‌های بیمه از سوابق بیمه‌گذاران در زمینه صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت انجام شده است. بر اساس نتایج طرح توجه صرف به ویژگی وسیله نقلیه در محاسبه حق‌بیمه موجب تحمیل هزینه‌ مازاد به افراد کم‌ ریسک و افزایش ضریب خسارت شرکت‌های بیمه می‌گردد.
خاطرنشان می سازد، در حال حاضر عوامل مؤثر در تعیین حق‌ بیمهٔ شخص ثالث اتومبیل شامل: میزان تعهدات(جانی، مالی و سرنشین)، کاربری خودرو، تخفیفات و جرائم، تعداد سیلندر در خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها، ظرفیت حمل مسافر در خودروهای مسافری و ظرفیت حمل بار در خودروهای بارکش است.
نتایج پژوهش‌های قبلی انجام شده حاکی از آن است که 15 درصد رانندگان پرریسک هستند و بیشترین نقش را در ایجاد حوادث رانندگی بر عهده دارند. این در حالی است که مبنای محاسبه حق‌بیمه برای آنان مطابق رانندگان خودروهای مشابه صورت گرفته و در صورت بروز خسارت، جریمه آنان با حجم خسارت وارده ارتباط مناسبی ندارد.
گفتنی است براساس مطالعات تطبیقی این طرح، عوامل تأثیرگذار در محاسبه حق‌بیمه اتومبیل به سه دسته کلی تقسیم شده‌اندکه ویژگی‌های فردی راننده نظیر جنس، سن، میزان تحصیلات، شغل، ویژگی‌های خودرو شامل نوع، سال ساخت، قدرت و کاربری خودرو نیز مورد توجه قرار گرفته است.
لازم به ذکر است نتایج کاربردی این طرح به زودی به صنعت بیمه ارائه خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,



نوشته شده در 2 / 1 / 1392
بازدید : 982
نویسنده : روستایی

نمايندگي ما در ايام نوروز آماده خدمت رساني به همشهريان عزيز ميباشد و براي رفاه حال شما از ساعت 9صبح الي 19عصر به صورت يكسره باز ميباشد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1263
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر در ایام نوروز به منظور رفاه هموطنان عزیز علاوه بر شعب شرکت در سراسر کشور ، موسسه معین خسارت نیز اقدام به پرداخت خسارت می نماید .

لذا در صورت بروز هرگونه حادثه منجر به خسارت وسائط نقلیه موتوری زمینی می توانید با شماره مرکز پیام 02144006162 در تهران تماس حاصل نمائید .


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



نوروز مبارك
نوشته شده در 1 / 1 / 1392
بازدید : 1127
نویسنده : روستایی

عید نوروز مبارک باد - honardez.ir

قرن‌هاست که نوروز بر ما و نسل‌های بسیاری از انسان‌ها، با تمام افکار و اندیشه‌های بشری و الهی می‌گذرد و ما در گذر این ایام کهن و باستانی و سراسر حماسه و آزادگی، دل‌ها را به طبیعت پاک و بی‌آلایش می‌سپاریم و پژمردگی و خمودی را از خویشتن دور می‌سازیم. امروز نیز در پس گذشت قرن‌ها با عشق به حقیقت علی (ع) و یاد مکتب عدالت پرورش، آرزو می‌کنیم این سال جدید و آغاز طبیعت، چشمان شما و خانواده گرمتان را طراوت ببخشد و در پناه خدای سبحان، بوی عشق و آزادگی و انسانیت را در تمام فضای دل و ایمانمان آکنده نماییم و روحمان را با نسیم روح‌بخش و جان‌بخش طبیعت سبز و سرشار از امید، و از همه مهم‌تر پیوند نسل‌های متوالی از این ملک و مملکت، پیوند زنیم و با توکل به حق تعالی به زدودن «صخره‌های سیاه و مرگ‌زده» رو آوریم و به عنوان یک ملت زنده بر سکون خود بخروشیم و در تندبادهای ریشه برانداز، جاودانه بمانیم و در صحرای عظیم بشری، قداست و اصالت خود را «بر صحیفه‌ی عالم» ثبت نماییم.

سال نو و نوروز کهن و باستانی مبارک باد

به امید روزی که در تقویم بنویسند ” تعطیل ” سالروز ظهور منجی عالم بشریت!

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,