پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیمه مسئولیت عمومی
نوشته شده در 17 / 3 / 1391
بازدید : 976
نویسنده : روستایی

 

 

 

در اين بيمه نامه مسئوليت بيمه‌گذار در مقابل اشخاص ثالث (غير مرتبط با فعاليت بيمه‌گذار) طبق قوانين جاري كشور تحت پوشش است و خسارتهاي جاني و مالي وارد به زيان ديدگان جبران مي‌گردد .

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , بیمه کوثر ,



بازدید : 1263
نویسنده : روستایی

به گزارش اخبار پولی مالی، در جریان نخستین کنفرانس مین زدایی و نمایشگاه دستاوردهای پاکسازی مناطق آلوده به مین که در سالن میلاد مرکز نمایشگاهای بین المللی تهران برگزار گردید، بیمه کوثر اعلام کرد: کلیه دست اندکاران پاکسازی مناطق آلوده به مین کشور را زیر پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرارداده و در این زمینه تا کنون مبلغ 102 میلیارد و 326 میلیون ريال غرامت به بازماندگان و بیمه شدگان ایشان پرداخته کرده است.
مرکز مین زدایی کشور در گزارش مناطق آلوده به مین باقی مانده از 8 سال جنگ تحمیلی را 42 هزار کیلومتر مربع بر شمارد و پاکسازی 41 هزار کیلومتر مربع را اعلام کرد. این در حالی است که بیمه کوثر از سال 1385 و طی قراردادی با مرکز مین زدایی کشور، بیمه مسئولیت مدنی مناطق آلوده به مین را تحت پوشش قرار داده است.
گفتنی است 4 آوریل، روز بین المللی((آگاهی از خطر مین)) نام گذاری شده است و به همین مناسبت، مجامع بین المللی و کشورهای آلوده به مین به منظور تاکید بر اهمیت مین زدایی بشر دوستانه به اجرای برنامه هایی در این رابطه می پردازد.بیمه کوثر نیز با حضور در نمایشگاه جانبی این کنفرانس به ارائه فعالیت های خود در این زمینه پرداخت.


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: پرداخت 102 میلیارد ریال غرامت به آسیب دیدگان از مین , بيمه كوثر , بيمه ,



بازدید : 1492
نویسنده : روستایی

 

بیمه کارفرمایان نسبت به جبران خسارات وارده به کارکنان و کارگران که ناشی از حوادث حین کار باشد و منجر به صدمات جسمانی و جانی شود ،مسئول هستند. این بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گذار را در مقابل کارکنان تحت پوشش بیمه قرار می دهد. تمام کارکنان شاغل در محدوده کارگاه  اعم از کارگران ایرانی و غیر ایرانی تحت پوشش این بیمه نامه خواهند بود. به موجب این بیمه نامه غرامت فوت و نقص عضو کارگران در حد دیه و همچنین هزینه پزشکی آنان قابل پوشش می باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارگران ,



بيمه مسئوليت
نوشته شده در 29 / 9 / 1390
بازدید : 1420
نویسنده : روستایی

راساس قانون مسئولیت مدنی ایران ، هر شخصی را که در نتیجه فعالیت روزمره خود باعث ایجاد خسارت به اشخاص دیگر شود ، مسئول جبران آن می داند. موضوع بیمه مسئولیت مدنی ، تامین و جبران خسارت هایی است که براثر تقصیر و خطا و یا فعالیت مخاطره آمیز بیمه گذار متوجه دیگران می شود . در بیمه مسئولیت مدنی خسارت های مورد پوشش شامل خسارت های بدنی و خسارت های مالی می باشد .


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بيمه هاي مسئوليت ,



مسئولیت حرفه ای
نوشته شده در 3 / 9 / 1390
بازدید : 1620
نویسنده : روستایی

در اين بيمه نامه مسئوليت قانوني صاحبان حرف در مقابل كسانيكه در رابطه با حرفة آنها دچار خسارت جاني يا مالي گرديده‌اند تحت پوشش قرار مي‌گيرد و انواع آن بشرح زیر می باشد :
الف) بيمه مسئوليت حرفه‌اي پزشكان : در اين بيمه نامه مسئوليت حرفه‌اي پزشك در قبال بيماران بيمه مي‌گردد، به عبارت ديگر چنانچه پزشك سهواً و بعلت خطا و اشتباه و قصور در انجام معاينه ، تجويز نادرست و اعمال جراحي موجب صدمات جسماني يارواني ويا فوت بيمار گرددوطبق قانون مسئول شناخته شود بيمه‌گر
آنرا جبران مي نمايد.
شركت بيمه كوثر اقدام به صدور بيمه مسئوليت حرفه اي پزشكان و پيراپزشكان با 25% تخفيف گروهي ، 20% تخفيف عدم خسارت براي كليه بيمه نامه ها نموده است .
ب) بيمه مسئوليت مديران فني بيمارستانها در قبال بیماران ، عیادت کنندگان و اشخاص ثالث
ج) بيمه مسئوليت مديران استخرها و ناجيان غريق در قبال استفاده کنندگان
د) بيمه مسئوليت مديران باشگاههاي ورزشي در قبال ورزشکاران و استفاده کنندگان
هـ) بيمه مسئوليت مدیران هتلها و اماکن تفریحی و اقامتی در قبال میهمانان و . . .


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: مسئولیت حرفه ای ,



بيمه نامه مسئوليت معنوي
نوشته شده در 24 / 8 / 1390
بازدید : 1550
نویسنده : روستایی

در آينده بيمه نامه مسئوليت معنوي صادر خواهد شد

دنیای اقتصاد( لیلا اکبرپور): مدیرعامل بیمه کوثر در اولین سالروز تاسیس این شرکت از ارائه بیمه نامه‌اي با عنوان بیمه باقیات صالحات (مسوولیت معنوی) در آینده‌اي نزدیک خبر داد و گفت: این بیمه نامه نوعی بیمه نامه عمر و زندگی است که مسوولیت معنوی افراد را بیمه مي‌کند.

عبدالرسول عطایی با بیان این نکته که این بیمه‌نامه، امنیت روانی افراد را تامین مي‌کند، ادامه داد: در فرم مخصوص این بیمه‌نامه، 20 نوع خدمت تعریف شده است که شخص مي‌تواند از این طریق سرمایه بیمه عمر خود را پس از مرگ صرف امور خیریه و حتی خواندن نماز و روزه قضای خود کند.وی با اشاره به این نکته که حق بیمه این نوع پوشش حداقل ماهی 10 هزار ریال است و جزئیات آن پس ازموافقت بیمه مرکزی اعلام خواهد شد، افزود: برای زمان حیات نیز در این بیمه نامه چند خدمت مانند اعطای وام قرض‌الحسنه از محلحق بيمه پرداختي به نيازمندان تعبيه شده است


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بيمه نامه مسئوليت معنوي ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد