پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بيمه عمرو پس انداز
نوشته شده در 8 / 9 / 1390
بازدید : 1230
نویسنده : روستایی



بيمه عمرو پس انداز 

زندگي گام زدن در مرز تاريكي و روشنايي است . از يكسو ، اميد و آمال آدمي دورنمايي روشن را پيش روي او مي نهد و از ديگر سو ، رخدادهايي فراتر از خواست و اراده او ، مخاطراتي را فرا راه او قرار مي دهد و تعامل بشر با جهان بيرون از ديرباز تا به امروز در مواجهه با مخاطرات بيروني است كه همراه با سرمايه گذاري و پس انداز مالي مناسب در جهت تامين آينده افراد خانواده راه گشا مي باشد .

اگرمي خواهيد زندگي آسوده اي را براي خود و خانواده فراهم سازيد

اگر مي خواهيد از مزاياي سرمايه گذاري بلند مدت براي خريد مسكن ، خريد جهيزيه ، تامين هزينه تحصيل فرزندان و . . . بهره مند گرديد ؛ از بيمه نامه عمر و پس انداز بيمه ما استفاده نماييد .


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



پاسخ سوالات11
نوشته شده در 7 / 9 / 1390
بازدید : 1495
نویسنده : روستایی

بيمه‌ عمر مانده‌ بدهكار چيست‌ ؟

پاسخ:
سازمانها و بانكها در مقابل‌ پرداخت‌ وام‌ خريد و احداث‌ مسكن‌، اموالي‌ را به‌ رهن‌ يا وثيقه‌ مي‌گيرند ليكن‌ در صورت ‌فوت‌ وام‌ گيرنده‌ ممكن‌ است‌ بازماندگان‌ وي‌ از پرداخت ‌وام‌ عاجز باشند، تنها راه‌ حل‌ اين‌ مشكل‌ بيمه‌است‌، با توجه ‌به‌ بيمه‌ عمر مانده‌ بدهكار، هرگاه‌ وام‌گيرنده‌ فوت‌ كند، بازپرداخت‌ اقساط باقيمانده‌ را شركت‌ بيمه‌ انجام ‌مي‌دهد و خانواده‌ وي‌ از پرداخت‌ اقساط معاف‌ مي‌شود.


:: موضوعات مرتبط: پاسخ سوالت شما , ,
:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بازدید : 1167
نویسنده : روستایی
 

السلام عليكم يا اهل بيت النبوة

السلام عليكم يا ابا عبد الله الحسين

 



قانون بيمه شخص ثالث
نوشته شده در 5 / 9 / 1390
بازدید : 1595
نویسنده : روستایی

ماده1ـ كليه دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني و ريلي اعم از اين كه اشخاص حقيقي يا حقوقي باشند مكلفند وسائل نقليه مذكور را در قبال خسارت بدني و مالي كه در اثر حـوادث وسـايل نقـليه مزبور و يا يـدك و تريلر مـتصل به آنها و يا مـحمولات آنها به اشخاص ثالث وارد مي‌شود حداقل به مقدار مندرج در ماده (4) اين قانون نزد يكي از شـركتهاي بيـمه كه مجـوز فعاليت در اين رشته را از بيمه مركزي ايران داشته باشد، بيمه نمايند.


 تبصره1ـ دارنده از نظر اين قانون اعم از مالك و يا متصرف وسيله نقليه است و هركدام كه بيمه نامه موضوع اين ماده را تحصيل نمايد تكليف از ديگري ساقط مي‌شود


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,



بازدید : 1167
نویسنده : روستایی
آيين نامه شماره 67

شوراي عالي بيمه در اجراي بند (ب) ماده 115 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و به استناد ماده 17 قانون شرح زير تصويب نمود:

شركتهاي بيمه موظفند همزمان با صدور بيمه‌نامه شخص ثالث، راننده وسيله نقليه مسبب حادثه را با رعايت موارد زير تحت پوشش بيمه حادثه قرار دهند.

1- حداقل مبلغ اجباري بيمه در هر حادثه، معادل ريالي ديه كامل يك مرد مسلمان در ماه­هاي حرام است. بيمه‌گذار مي­تواند براي جبران خسارت­هاي بيش از حداقل مزبور بيمه اختياري تحصيل نمايد.


:: برچسب‌ها: آخرين مصوبات‌شوراي‌عالي‌بيمه ,



مسئولیت حرفه ای
نوشته شده در 3 / 9 / 1390
بازدید : 1613
نویسنده : روستایی

در اين بيمه نامه مسئوليت قانوني صاحبان حرف در مقابل كسانيكه در رابطه با حرفة آنها دچار خسارت جاني يا مالي گرديده‌اند تحت پوشش قرار مي‌گيرد و انواع آن بشرح زیر می باشد :
الف) بيمه مسئوليت حرفه‌اي پزشكان : در اين بيمه نامه مسئوليت حرفه‌اي پزشك در قبال بيماران بيمه مي‌گردد، به عبارت ديگر چنانچه پزشك سهواً و بعلت خطا و اشتباه و قصور در انجام معاينه ، تجويز نادرست و اعمال جراحي موجب صدمات جسماني يارواني ويا فوت بيمار گرددوطبق قانون مسئول شناخته شود بيمه‌گر
آنرا جبران مي نمايد.
شركت بيمه كوثر اقدام به صدور بيمه مسئوليت حرفه اي پزشكان و پيراپزشكان با 25% تخفيف گروهي ، 20% تخفيف عدم خسارت براي كليه بيمه نامه ها نموده است .
ب) بيمه مسئوليت مديران فني بيمارستانها در قبال بیماران ، عیادت کنندگان و اشخاص ثالث
ج) بيمه مسئوليت مديران استخرها و ناجيان غريق در قبال استفاده کنندگان
د) بيمه مسئوليت مديران باشگاههاي ورزشي در قبال ورزشکاران و استفاده کنندگان
هـ) بيمه مسئوليت مدیران هتلها و اماکن تفریحی و اقامتی در قبال میهمانان و . . .


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: مسئولیت حرفه ای ,



بیمه باقیات و صالحات
نوشته شده در 2 / 9 / 1390
بازدید : 1479
نویسنده : روستایی

 این بیمه‌نامه، امنیت روانی افراد را تامین مي‌کند،  در فرم مخصوص این بیمه‌نامه، 20 نوع خدمت تعریف شده است که شخص مي‌تواند از این طریق سرمایه بیمه عمر خود را پس از مرگ صرف امور خیریه و حتی خواندن نماز و روزه قضای خود کند.وی با اشاره به این نکته که حق بیمه این نوع پوشش حداقل ماهی 10 هزار ریال است  برای زمان حیات نیز در این بیمه نامه چند خدمت مانند اعطای وام قرض‌الحسنه از محل حق بیمه پرداختی، به نیازمندان تعبیه شده است . در مورد سود این بیمه‌نامه برای شرکت بیمه کوثر در این طرح در پی منافع مادی نیستیم و فقط درپی فرهنگ‌سازی برای ارضای نیازهای معنوی خود هستیم.آماده مشاره در اين زمينه هستيم


:: موضوعات مرتبط: بيمه باقيات وصالحات , ,
:: برچسب‌ها: بيمه نامه مسئوليت معنوي ,



مکمل درمان و دندانپزشکی
نوشته شده در 1 / 9 / 1390
بازدید : 2632
نویسنده : روستایی

بیمه مکمل درمان برای کارکنان قراردادی و شرکتی صنایع مختلف توسط این شرکت براساس قرارداد فی مابین و سقف پوششهای مربوطه اجرا می گردد.
این بیمه به منظور جبران هزینه های درمانی بستری و پاراکلینیکی کارکنان و خانواده آنان بوده و هزينه‌هاي مازاد بر بیمه های تامین اجتماعی(قانون کار و خدمات درمانی کارکنان دولت) را تأمين مي‌نمايد.


:: موضوعات مرتبط: بيمه درماني , ,
:: برچسب‌ها: مکمل درمان و دندانپزشکی ,



بیمه باقیات و صالحات
نوشته شده در 30 / 8 / 1390
بازدید : 1710
نویسنده : روستایی

پیامبر اعظم (صلی ا... علیه و آله):

الدنیا مزرعه الاخره :  دنیا مزرعه آخرت است.(میزان الحکمه)

شرکت بیمه کوثر با بهره گیری از تفکر ناب اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی، در راستای ارتقای سطح فرهنگ استفاده از بیمه و ایجاد بستر مناسب جهت بهره برداری از پوشش های بیمه ای و همچنین فراهم نمودن ابزاری برای نظم بخشیدن به امور خیر و مرتبط با باقیات الصالحات درون جامعه و بطور خاص بین بازار هدف خود، اقدام به طراحی و ایجاد بیمه نامه ای جدید تحت عنوان بیمه باقیات الصالحات نموده است.

در این بیمه جدید کلیه کسانیکه به مثابه آیه شریفه «ان احسنتم احسنتم لانفسکم» هرکسی نیکی می کند به خود نیکی می کند، بدنبال ایجاد آرامش واقعی و درک لذت واقعی احسان و نیکی کردن و انجام امورات خیر و ماندگار و به معنای واقعی کلمه «باقیات الصالحات» برای زندگی دنیا و آخرت خود می باشند و می خواهند دغدغه های اخروی خود را کاهش داده و دردها و آلام زندگی دنیای خود را با مرهمی الهی و دارویی شفا بخش التیام بخشند، می توانند با بیمه نامه باقیات الصالحات (که برای اولین بار در دنیا اجرا می گردد) و تخصیص مبالغی متناسب با نیت خیر خود به شرکت بیمه کوثر به عنوان بیمه گر بیمه باقیات الصالحات اجازه دهد تا نسبت به سرمایه گذاری و افزایش حق بیمه دریافتی اقدام و سرمایه بیمه گذار این طرح را که در پایان دوره های 5 تا 30 ساله بیمه نامه بصورت مضاعف و چندین برابر افزایش یافته را در صورت فوت بیمه گذار، در کوتاه ترین زمان ممکن، در امورات خیری که درون فرم پیشنهاد بیمه نامه توسط بیمه گذار مشخص گردیده است (پوششهای بیمه ای درخواستی) را توسط افرد حقیقی معرفی شده (معتمد/ذینفع معرفی شده) و یا افراد حقوقی (موسسات خیریه) انتخاب شده به انجام برساند.

شیوه ارائه این بیمه نامه به دو صورت انفرادی و گروهی می باشد که برای هر یک از این دو شیوه طرحهای متنوعی طراحی گردیده است که با توجه به تعهدات مد نظر ارائه می گردد. شما می توانید با انتخاب هر یک از پوششهای ارائه شده در فرم پیشنهاد (و یا انتخاب همزمان چند پوشش) اقدام به خرید بیمه نامه نمایید و حق بیمه تعیین شده را بصورت ماهانه، سالانه و یا یکجا پرداخت نمایید.

تا دیروز تمامی شرکتهای بیمه به دنبال ایجاد آرامش خاطر برای دنیای افراد بوده اند. اما امروز شرکت بیمه کوثر با درک صحیح نسبت به جامعه و ارزشهای معنوی مردم کشور عزیزمان، گام را فراتر نهاده و به دنبال ارائه خدماتی است که بتواند آرامش اخروی را نیز برای آنها فراهم آورد. شرکت بیمه کوثر خود را مکلف می داند تا در طول مدت بیمه نامه با توجه به نیت خیر شما، مصارف وجوه این بیمه را در امور عام المنفعه ای همچون مدرسه سازی و یا مراکز درمانی خیریه سرمایه گذاری نموده تا در طول مدت بیمه نامه نیز توانسته باشد خدمتی در راستای نیات خیر بیمه گذاران خود انجام داده باشد.

جهت تهیه این بیمه نامه می توانید به نمايندگي ما  مراجعه نمائید و با تکمیل فرم پیشنهاد به خانواده بزرگ خریداران بیمه باقیات الصالحات بپیوندید.


:: برچسب‌ها: بيمه ,



بیمه مستمری
نوشته شده در 29 / 8 / 1390
بازدید : 1386
نویسنده : روستایی

  بیمه جدیدی با عنوان بیمه مستمری بزودی به شركت های بیمه ابلاغ می شود كه بر اساس آن حتی افرادی كه شاغل هستند  می توانند از این بیمه استفاده كنند. 

 

 با خرید این بیمه افراد می توانند در زمان بازنشستگی از شرایط بهتری برخوردار شوند.

  این دو مصوبه 30 آبان توسط شورای عالی بیمه تصویب و تا دی ماه ابلاغ می شود


:: موضوعات مرتبط: بيمه مستمري , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مستمری ,