پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1910
نویسنده : روستایی

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، پیرو برنامه تلویزیونی مورخ 02/11/91 پیک آرامش که با حضور مدیرعامل محترم شرکت بیمه کوثر و معاون محترم فنی از شبکه اول سیما پخش شد ، سوالی از سوی شرکت بیمه کوثر طرح شد که بینندگان برنامه با ارسال نام و کد نمایندگی نزدیک ترین نمایندگی بیمه کوثر به محل زندگی خود ،در این مسابقه شرکت کردند.

 

 

 

 

 

 

مراسم قرعه کشی برگزار و برندگان به شرح ذیل اعلام می گردد:

 

 

 

1-امیر چهره سا- استان خوزستان

 

 

 

2-هانیه فخاری- استان هرمزگان

 

 

 

3-مجید فیروز آبادی- استان کرمان

4-نیک روز پرورش- استان اردبیل

5-سکینه دنگلانی- استان گلستان

6-مهدیه حکیمیان –استان یزد

7-محمود حاجی وند- استان لرستان

8-داریوش قاسمی نیک – استان کرمانشاه

9-اسماعیل مهمان نواز- استان اردبیل

10-مریم رشمه ای- استان تهران

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر5018 , بيمه كوثر , بيمه ارزان , اطلايه بيمه , بيمه عمر ,



صدور معرفی نامه الکترونیک درمان
نوشته شده در 14 / 11 / 1391
بازدید : 867
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، بنابر اعلام مدیر بیمه های درمان ، بزودی امکان دریافت و صدور معرفی نامه الکترونیک در مراکز تشخیصی و بیمارستانی طرف قرارداد بیمه کوثر میسر می گردد.بنابر این گزارش پیش از این صدور معرفی نامه الکترونیک در مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه کوثر اجرایی شده بود که با استقبال بیمه گذاران و مراکز درمانی مواجه شده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1047
نویسنده : روستایی

روابط عمومی بیمه کوثر در راستای اطلاع رسانی و تکریم ارباب رجوع لیست نمایندگی های بیمه کوثر در سراسر کشور را در ماهنامه تلاش( نشریه کانون بازنشستگان آجا) منتشر نموده است.علیهذا نظر به درج این اطلاعات در نشریه تلاش شماره 94 و 95 مقتضی است نسبت به ارائه خدمات و تکریم آحاد بیمه گذاران محترم اقدام لازم را مبذول نمایند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , نمايندگي بيمه كوثر در تهران ,



بازدید : 794
نویسنده : روستایی

موسسات آموزش متقاضيان نمايندگي بيمه از بيمه مركزي مجوز ندارند


تبليغات موسسات آموزشي مبني بر آموزش متقاضيان نمايندگي بيمه با مجوز رسمي از بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران غير واقعي است و با وجود ابلاغ دستورالعمل دوره هاي آموزشي متقاضيان نمايندگي بيمه هنوز هيچ يك از موسسات ياد شده مجوز ندارند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ، محمد تائبي با اعلام اين مطلب افزود: سايت بيمه مركزي، مرجع رسمي اطلاع رساني اين سازمان به شمار مي آيد و در صورت اعطاي مجوز به موسسات آموزشي به طور رسمي از طريق سايت WWW.CENTINSUR.IR اطلاع رساني خواهيم كرد.
مديركل روابط عمومي بيمه مركزي با تاكيد بر ضرورت اطلاع رساني شفاف در صنعت بيمه تصريح كرد: هرگونه سوء استفاده از نام و عنوان و اعتبار بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران تخلف است و در صورت نياز از طريق مجاري قانوني اقدام خواهيم كرد.
شايان ذكر است در روزهاي اخير برخي از موسسات با ارائه تبليغات غير واقعي و كذب به اخذ تاييديه از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران براي برپايي دوره هاي آموزشي متقاضيان نمايندگي بيمه تاكيد كرده اند.

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1626
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در برنامه تلویزیونی پیک آرامش که ساعت 18:15 مورخ 02/11/91 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر جناب آقای عبدالرسول عطایی به همراه معاون فنی شرکت جناب آقای موسی کاظمی حضور خواهند داشت.این برنامه کار مشترکی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت های بیمه است که با هدف فرهنگ سازی بیمه و آشنایی آحاد مردم با بیمه تولید و پخش می گردد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 863
نویسنده : روستایی

حضور بیمه مرکزی در جشنواره فیلم فجر

بيمه مركزي

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش " تجلی اراده ملی" شرکت می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، بيمه مركزي آمادگي خود را برای حضور در بخش "تجلي اراده ملي" این جشنواره  با معرفي هيات داوري خود  اعلام كرد.
هرساله بخش تجلي اراده ملي با هدف توسعه تعامل سازمان ها ودستگاه هاي دولتي و خصوصي و صنعت سينما در جشنواره فيلم فجر فعاليت مي كند و  بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران  به منظور توسعه فرهنگ بيمه و افزايش ميزان آگاهي و شناخت جامعه نسبت به بيمه و نيز تعامل با سينما گران و هنرمندان در اين جشنواره حضور دارد و در پايان به آثار برتر منتخب هيات داوري خود جوايزي اهدا مي كند.
دكتر ابوالحسن رياضي ، دكتر عليرضا دقيقي اصلي، دكترامير صفري  اعضاي هيات داوري منتخب بيمه مركزي در جشنواره فجر هستند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 819
نویسنده : روستایی

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی: موضوع رسیدگی به ایثارگران باید با حساسیت بیشتری دنبال شود

بيمه مركزي

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از حیث برنامه ریزی و عملکرد در حوزه رسیدگی به ایثارگران و خانواده معظم شهدا به موفقیت های چشمگیری دست یافته و در میان دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی یک الگوی مناسب به شمار می رود. به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آقای حیدری مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی در جمع مسئولان و مشاوران امور ایثارگران دستگاههای تابعه این وزارتخانه با اعلام این مطلب افزود: پاسداشت ایثارگران در حقیقت ابراز ارادت حاکمیت به مفهوم عمیق ایثار و از خودگذشتگی است و مسئولان باید با حساسیت خاصی این موضوع را دنبال کنند.
وی افزود: تمامی دستگاههای اجرایی کشور تلاش می کنند که شأن و عزت ایثارگران، حفظ شود و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران توانسته با استفاده از تمامی راهکارهای قانونی، موانع موجود را از پیش رو بردارد و در خدمت این عزیزان باشد.
وی در پایان گزارش مفصلی از عملکرد دستگاههای گوناگون اقتصادی کشور در حوزه ایثارگران ارائه و بر تقویت فعالیت ها و جدیت بیشتر در اجرای برنامه ها تأکید کرد.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



ماه ربيع الاول
نوشته شده در 23 / 10 / 1391
بازدید : 824
نویسنده : روستایی


خدایا؛

 

تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛

 

این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده،

 

و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما،

 

و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما،

 

و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده،

 

و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما.

آمین ربّ العالمین.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



رحلت نبي اكرم تسليت باد
نوشته شده در 21 / 10 / 1391
بازدید : 1049
نویسنده : روستایی
 

در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) فرشتگان عرش می گریند. عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند. ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد
نوشته شده در 22 / 10 / 1391
بازدید : 966
نویسنده : روستایی

کوثر اشک من از ساغر و پیمانه، توست

دل آتش‌زده‌ام، شمع عزاخانه تـوست

جگر سوخته، خاکستر پروانه تـوست

شعله‌های دلم از آه غریبـانه تـوست . . .

شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1392
نویسنده : روستایی

 

 

 

 «حتی اگر تولد یک شرکت جدید بیمه برای سهامداران آن منفعت داشته باشد، برای جامعه سود چندانی ندارد.»

مدیر فنی شرکت بیمه کوثر در این گفت‌وگو اختصاصی با پاسگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه نظر خود را درباره موضوعات مختلف صنعت بیمه تشریح کرد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



خدمات ثابت و سیار مؤسسه معین
نوشته شده در 6 / 7 / 1391
بازدید : 943
نویسنده : روستایی

بر اساس توافقات بعمل آمده از تاریخ 29 شهریورماه 1391 کلیه خسارت های خودرویی بیمه کوثر در حومه تهران و استان البرز تحت پوشش خدمات ثابت و سیار مؤسسه معین خسارت درآمده است. به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر،همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت رضوی ، دفتر سرپرستی و شعبه کارشناسی و ارزیابی خسارت وسائط نقلیه موتوری زمینی مؤسسه معین خسارت در استان البرز با حضور مدیران ارشد شرکت بیمه کوثر افتتاح گردید . بر اساس توافقات بعمل آمده از تاریخ 29 شهریورماه 1391 کلیه خسارت های خودرویی بیمه کوثر در حومه تهران و استان البرز تحت پوشش خدمات ثابت و سیار مؤسسه معین خسارت درآمده است ؛ از این رو از تمامی بیمه گذاران محترم این شرکت در محدوده جغرافیایی یاد شده دعوت می شود در صورت وقوع هرگونه خسارت مالی ثالت و بدنه ضمن تماس با شماره تلفن 44006162-021 از خدمات تخصصی این مجموعه برخوردار شوند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



هفت درخواست صنعت بیمه از دولت
نوشته شده در 22 / 9 / 1391
بازدید : 794
نویسنده : روستایی
رییس کل بیمه مرکزی ایران هفت درخواست صنعت بیمه از دولت را مطرح کرد که ارایه لایحه پیشنهادی اصلاح بیمه شخص ثالث به دولت،ارایه آیین نامه شرایط عمومی بیمه نامه ها به دبیرخانه هیات دولت، ادامه مساعدت ها در پشتیبانی صنعت بیمه و افزایش سرمایه شرکت های بیمه ای اتکایی از جمله آنهاست. سیدمحمد کریمی در نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد،ادامه مساعدت های دولت در پشتیبانی از شرکت های بیمه اتکایی با توجه به نوسانات ارزی اخیر، موافقت با افزایش سرمایه شرکتهای جدید التاسیس بیمه ای، توصیه به رییس صدا و سیما جهت تدوین برنامه های بیمه ای در توسعه بیمه و تقویت صندوق تامین خسارت های بدنی را از دیگر درخواست های این صنعت از دولت اعلام کرد. 
کریمی با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ آذر به نام ˈصنعت بیمهˈ اظهار داشت: بیمه در کشور دارای سابقه ۸۰ ساله است ، اما برای رسیدن به برنامه های تعیین شده به خصوص برنامه چشم انداز ۲۰ ساله، فرمان ۱۰ ماده ای رییس جمهوری و سایر برنامه ها، راه زیادی در پیش داریم. 
رییس کل بیمه مرکزی، یکی از اقدامات اساسی صنعت بیمه را مقابله با تحریم ها دانست و گفت: با اقدامات انجام شده، این تهدیدها تبدیل به فرصت شد ، زیرا در زمانی این صنعت توان محاسبه ریسک بیمه های بزرگ را نداشت و ارزیاب خسارت برای این نوع از ریسک ها نیز موجود نبود،اما پس از تحریم توانست نگهداری ریسک های بزرگ را در کشور تجربه کند. 
براساس گزارش مجله سیگما (مجله منتشر کننده اخبار بین المللی صنعت بیمه) ایران در شاخص حق بیمه تولیدی در دنیا مقام اول را کسب کرد، این درحالی است که با توجه به بحران های اقتصادی در دنیا، رشد این شاخص در بعضی از کشورهای توسعه یافته منفی بوده است.  طی 7ماه گدشته در زمینه حق بیمه تولیدی 76 درصد رشد داشته ایم که به دلیل افزایش فرهنگ عمومی مردم و ارائه خدمات مناسب توسط شرکت های بیمه ای بوده است. کریمی از راه اندازی سامانه مرکزی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: صنعت بیمه در توسعه رشته های جدید بیمه ای نظیر بیمه های زندگی، مستمری زنان خانه دار و پوشش های بیماری سرطان اقداماتی انجام داده است. همچنین توسعه و تقویت بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در صنعت بیمه را از اقدامات موثر برای صنعت بیمه دانست و گفت: نظارت موثر بر این صنعت و توسعه رشته های جدید بیمه ای در دستور کار است.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1097
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر  عطایی در گفتگو با خبرنگار ویژه نامه صنعت بیمه روزنامه دنیای اقتصاد اظهار داشت:متاسفانه جایگاه و ارزش بیمه های زندگی برای مردم و برخی مسئولین هنوز شناخته نشده است.تاثیرات اقتصادی که بیمه های زندگی می تواند در جذب و هدایت نقدینگی برای سرمایه گذاری های بلند مدت ، کنترل تورم و حفظ ارزش پول ملی داشته باشد هنوز نادیده گرفته می شود

به عقیده بنده می توان با یک رویکرد استراتژیک و نگاه بلند مدت با برنامه ریزی مدون و حمایت دستگاه های اجرایی کشور و نهاد قانونگذار ، بیمه های زندگی را به عنوان یک مکمل حقوق و نظام تامین اجتماعی در سبد درآمدی خانوار تحکیم بخشید و بدین روش از فشار بودجه ناشی از الزام به تامین حقوقو مزایا کارکنان کشوری و لشگری و بازنشستگان بکاهیم. در ادامه چالش اصلی عدم توسعه بیمه های زندگی را تورم عنوان کرده و افزود: تورم مانع اصلی عدم رشد و توسعه بیمه های زندگی در کشور است،تورم باعث کاهش ارزش سرمایه خریداری شده بیمه گذار در زمان اتمام قرارداد می شود.

 

 

 

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان یادآور شد: تحکیم اقتصاد خانواده ایرانی با بیمه های زندگی میسر می گردد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه در منطقه سرسبز , بمه در هفت حوض , بيمه كوثر در هفت حوض ,



بازدید : 1219
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در نوزدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ، غرفه روابط عمومی بیمه کوثر با عرضه دو محصول فرهنگی ،کتاب مدیریت ریسک در دفاع غیرعامل و بازاریابی بیمه بایدها و نبایدها روز پرباری را پشت سرگذاشت. استقبال اهالی صنعت بیمه از کتاب های عرضه شده توسط بیمه کوثر نشان از ارزشمند بودن حرکت فرهنگی علمی این شرکت می دهد. این دستاورد ارزشمند را به خانواده تلاشگر بیمه کوثر تبریک عرض می نمائیم.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه ثالث , بيمه بدنه ماشين , بيمه عمر , حضور بیمه کوثر در نوزدهمین همایش بیمه و توسعه ,



بازدید : 894
نویسنده : روستایی

موارد تحت پوشش بیمه مسئولیت سایبر به بیمه نامه‌ای بستگی دارد که شما آن را خریداری کرده‌اید و این مسئله نیز با اندازه و ماهیت فعالیت‌های تجاری شما در ارتباط است

بیمه مسئوليت

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 873
نویسنده : روستایی

 فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت باد

- سلام من به محرم، محرم گل زهرا                            به لطمه‌هاي ملائك به ماتم گل زهرا

 

- سلام من به محرم، به تشنگي عجيبش                    به بوي سيب زمين غم و حسين غريبش

حرم امام حسين عليه السلام

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 927
نویسنده : روستایی

بنابر گزارش منتشره بيمه مركزي ج.ا.ا، بيمه كوثر با 628 درصد رشد در توليد حق بيمه ، رتبه اول صنعت بيمه كشور را كسب كرد. به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر،بنابر گزارش منتشره بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ، در پنج‌ماهه‌ي نخست سال جاري، بيمه‌ي كوثر رتبه‌ي اول رشد حق بيمه را با بيش از 628 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بين كل شركت‌هاي بيمه به خود اختصاص داده است.بر همين اساس، بيمه كوثر در پنج‌ماهه‌ي ابتداي سال جاري توانسته با توليد 99 ميليارد و 760 ميليون تومان حق بيمه، دو درصد از سهم بازار بيمه كشور را به دست آورده و در رتبه يازدهم در بين 23 شركت بيمه كشور قرار گيرد. اين رتبه درحالي توسط بيمه كوثر كسب شده است كه سال دوم فعاليت خود را پشت سر مي گذارد.اين گزارش مي افزايد: متوسط رشد توليد حق بيمه در صنعت بيمه كشور در مدت پنج‌ماهه‌ي ابتداي سال جاري 75.5 رصد و كل حق بيمه توليدي در اين مدت در بازار بيمه‌ا‌ي كشور بيش از چهار هزار و 977 ميليارد تومان بوده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 730
نویسنده : روستایی

 

مدیرعامل بیمه کوثر در پاسخ به پرسش خبرگزاری موج اعلام کرد: افزایش سرمایه بیمه کوثر برای پذیرش اتکائی

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر به نقل از خبرگزاری موج،مدير عامل شرکت بيمه کوثر، سرمايه 250 ميلياردي را براي شرکت هاي بيمه زياد خواند و بر تعيين فرصت زماني مناسب براي اين افزايش سرمايه تاکيد کرد. عبدالرسول عطايي مدير عامل شرکت بيمه کوثر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص اقدام بيمه مرکزي در افزايش سرمايه شرکت هاي بيمه به 250 ميليارد تومان، گفت: حتي اگر بيمه مرکزي اين الزام را به وجود نمي آورد، ما به خودي خود به دنبال افزايش سرمايه هستيم اما نه آن حدي که بيمه مرکزي در نظر گرفته است.وي افزود: منطق حکم مي کند، براي آنکه بتوانيم بيمه هاي اتکايي بپذيريم و البته اتکايي شرکت هاي بيمه اي ديگر را هم داشته باشيم، افزايش سرمايه بدهيم. مديرعامل شرکت بيمه کوثر در عين حال در مورد افزايش سرمايه شرکت هاي موجود و فعال صنعت بيمه به 250 ميليارد تومان گفت: 250 ميليارد تومان سرمايه زيادي است و قطعا نيازمند فرصت زماني مناسب است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



اندیشه بیمه از کجا شروع شد؟
نوشته شده در 23 / 8 / 1391
بازدید : 920
نویسنده : روستایی

اندیشه بیمه از کجا شروع شد؟

 افسانه های به جا مانده حاکی از آن است که قبل از میلاد مسیح در برخی از کشورهای جهان برای پیشگیری از خسارت تجار در هنگام بروز حادثه اقداماتی در نظر می گرفتند که به صورت مشارکتی ریسک را در بین خودشان تقسیم می کردند که اندیشه اولیه بیمه از این کشورها شروع شد. از جمله این افسانه ها این است که بازرگانان چینی که در آبهای خطرناک رودخانه یانگ تسه یانگ و یا رودخانه هوانگ هو رفت و آمد می کردند از این ریسک آگاهی داشتند که در صورت واژگونی قایقشان در مسیر سواحل چین کالای خویش را از دست خواهند داد. از این رو توافق کردند تا این ریسک را در بین خودشان توزیع کنند. آنها این کار را با چیدن کالاها در چند قایق به جای یک قایق انجام می دادند، بدین صورت که هر قایق شامل بخشی از کالاهای هر تاجر بود و در صورت واژگونی قایق سهم خسارتی هر بازرگان از ضرر و زیان ناچیز بود و کل سرمایه از دست نمی رفت

افسانه دیگر مربوط به بازرگانانی بود که در مسیر بیابانهای بابل قدیم تردد می کردند. آنها کالاهای خود را بین بار شتر های چند کاروان تقسیم می کردند و از مسیر های مختلف می رفتند تا در صورت برخورد با راهزنان و یا گرفتار شدن در توفان شن ریسک به تاراج رفتن یا از دست دادن تمامی کالاها را کاهش دهند.

بازرگانان فینقی نیز که در اطراف دریای مدیترانه به تجارت گندم و سایر کالاها مشغول بودند، بی تردید به همان شیوه های مدیریت ریسک عمل می کردند. اینان نیز کالاهای خود را در چند کشتی قرار می دادند اما از آنجا که ممکن بود کشتی های حامل گندم در دریا دچار طوفانهای دریایی شود و یا بدست دزدان دریایی بیفتد تدبیر دیگری اندیشیدند. آنها به این نتیجه رسیدند که اگر هر بازرگان سهم اندکی از محموله گندم خود را در اسکله باقی بگذارد، مجموع سهم همه بازرگانان حجم قابل ملاحظه ای از گندم بود که در صورت بروز خسارت بازرگانی که محموله خود را از دست داده بود به وی تعلق می گرفت و جبران خسارت می شد. آنان برای حفظ و نگهداری گندم های بجا مانده در اسکله افرادی را استخدام کرده بودند. بازرگانان پس از چندی به این فکر افتادند از آنجا که سفر های آنها بیش از یکسال کم و بیش طول می کشد، با کاشتن گندم های بجا مانده در اسکله می توانند نه تنها گندم بیشتری بدست می آورند بلکه سود هم می کنند و هر چه تعداد بازرگانانی که حاضر باشند سهمی از محموله خود را در اسکله بگذارند بیشتر باشد، هر بازرگان می تواند سهم کمتری از محموله خود را در اسکله بگذارد. و کم کم اینان صاحب دفتر و کارمندانی برای رسیدگی به این تشکیلات برای نظارت بر مواردی چون سال ساخت کشتی، تجربه ناخدا، مسیر دوری یا نزدیکی مقصد، علت و منشا خسارت و غیره شدند...


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بيل گيتس اوايل سرمايه دار نبوده
نوشته شده در 24 / 8 / 1391
بازدید : 896
نویسنده : روستایی

چند روز پيش يه كتابي رو داشتم ميخوندم اسمش چگونه ثروتمند شويم بود اگه دوست داشتيد بريد بخونيد خيلي جالب بود از قول بیل گیتس معروف نوشته بود که وی همیشه تمام دارایی هایی خود را بیمه می کرده است و در صورت وقوع حادثه از اصل سرمایه اش هیچگاه کم نشده و لذا به خاطر دوراندیشی وی همیشه سرمایه اش رو به افزایش بوده است در حالیکه وی از ابتدا سرمایه دار نبوده است.حالا من هي بگم بيمه خوبه شما گوش نكنيد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 804
نویسنده : روستایی

یکصد و شصت و هفتمین شماره ماهنامi تازه‌های جهان بیمه منتشر شد.به گزارش روابط عمومي پژوهشكده بيمه در

این شماره از ماهنامه تازه‌های جهان بیمه به شناسایی ریسک‌های بیمه‌پذیر در پروژه‌های نیروگاهی و همچنین در زمینه

رویکردهای جدید نسبت به پرداخت پاداش نیز اطلاعات مفیدی ارائه شده است. در این شماره می‌خوانید:


شناسایی ریسک‌های بیمه‌پذیر در پروژه‌های نیروگاهی با رویکرد اجرایی BOO و BOT نو شته: محمد معزز و دکتر

محمدحسین صحبیه

کارمزدها- شروع یک پایان؟ رویکردهای جدید نسبت به پرداخت پاداش نوشته: محسن همتی

ارزیابی ریسک آلودگی هوا در بازارهای نوظهور نوشته مهشید حائری و در پایان این شماره اهم اخبار بیمه‌ای ایران و جهان ارائه شده است.





:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 842
نویسنده : روستایی

 

مسئولان و متوليان صنعت بيمه از آزمون زلزله منطقه ارسباران سربلند بيرون آمدند،

هرچند هنوز ماموريت ما در اين حادثه به اتمام نرسيده وصنعت بيمه با جديت فعاليت

خود را دنبال خواهد كرد.

سيد محمد كريمي در جمع مديران عامل شركت هاي بيمه و مسئولان استان آذربايجان شرقي ضمن اعلام اين مطلب

افزود: "مسئولان و متوليان صنعت بيمه از آزمون زلزله منطقه ارسباران سربلند بيرون آمدند، هرچند هنوز ماموريت

ما در اين حادثه به اتمام نرسيده وصنعت بيمه با جديت فعاليت خود را دنبال خواهد كرد.


رئيس كل بيمه مركزي با اشاره به ضرورت بسط و توسعه بيمه هاي همگاني تصريح كرد:" قانون اجباري شدن بيمه

حوادث با جديت هر چه تمامتر در كميسيون هاي مرتبط مجلس شوراي اسلامي در دست بررسي است و اميدواريم هر

چه زودتر به تصويب برسد."

وي ضمن سپاس از همكاري و همراهي تمامي شركت هاي بيمه، سرعت و دقت بيشتر آنان را در پرداخت خسارت

وارده به بيمه گذاران مناطق زلزله زده خواستار شد.

در پايان مهندس حسيني رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان آذربايجان شرقي گزارشي از عملكرد صنعت

بيمه و ساير نهادهاي اقتصادي در استان را به حاضران ارائه داد.

شايان ذكر است صبح امروز رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران و تني چند از مسئولان ارشد صنعت بيمه

از مناطق زلزله زده بازديد و از نزديك با خسارت ديدگان اين حادثه گفتگو و ابراز همدردي كردند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بيشتربدانيد
نوشته شده در 1 / 8 / 1391
بازدید : 1051
نویسنده : روستایی

آيا ميدانيد

مراكز خسارت خودرويي شركت بيمه كوثر گسترده ترين مركز خسارت ميباشد

مراكز خسارت بيمه كوثر شامل

1.كليه مراكز خسارت بيمه كوثر  در سرار كشور

2.كليه مراكز خسارت بيمه آسيا در سراسر كشور 

3.مراكز خسارت سيار بيمه كوثر

آيا ميدانيد
 

مراكز خسارت سيار در تهران در 4نقطه شهر مستقر بوده و در صورت تماس  در مدت زمان كم(حداكثر15 دقيقه)در محل سانحه حضور ميابند

آيا ميدانيد

مراكز خسارت سيار كوثر هنگام پرداخت در محل حادثه مبلغ خسارت را به جاي صدور چك كارت عابر بانك تحويل ميدهد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1116
نویسنده : روستایی

بيمه كوثر در سومين نمايشگاه ملي توانمندي‌هاي صنايع هوايي و فضايي ايران حضور بهم رساند.

به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر، در سومين نمايشگاه ملي توانمندي هاي صنايع هوايي و فضايي ايران كه از 19

مهرماه به مدت سه روز در محل دائمي نمايش‌هاي هوايي تهران (مقابل پارك ارم) برگزار شد ، شركت خدمات بيمه اي

آسمان آرام پارس نماينده حقوقي بيمه كوثر حضوري فعال داشت. در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه كه توسط اتحاديه

صنايع هوايي و فضايي ايران و با همكاري ستاد توسعه فناوري‌ هوافضا و همچنين سازمان صنايع هوايي ايران برگزار

مي شد، دکتر منوچهر منطقی، رییس سازمان صنایع هوایی ایران، مهندس سید مهدی فرحی، رییس ستاد توسعه فناوری

هوافضا، مهندس حمیدرضا امیری نیا، رییس مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری، دکتر فاضلی، رییس سازمان

فضایی ایران و مهندس ابراهیمی، رییس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران سخنرانی كرده و سپس از غرفه هاي

شركت هاي حاضر در نمايشگاه از جمله غرفه شركت خدمات بيمه اي آسمان آرام پارس ( نماينده حقوقي بيمه

كوثر)بازديد كردند.شايان ذكر است بيمه كوثر يكي از شركت هاي پيشرو در ارائه خدمات بيمه به صنايع هوايي كشور

مي باشد.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 974
نویسنده : روستایی

بيمه مركزي به پليس راهنمايي و رانندگي گفت:هنگام تعويض پلاك موتورسيكلت بيمه نامه كنتل شود.

در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر کنترل و ثبت نشدن بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت ها در برخی از مراکز

تعویض پلاک موتورسیکلت در تهران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از پلیس راهنمایی و رانندگی در خواست کرد

که طبق قانون از تعویض پلاک موتور سیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری شود.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه موتور , بيمه موتور سيكلت , بيمه كوثر ,



گپی با هم
نوشته شده در 23 / 4 / 1391
بازدید : 1095
نویسنده : روستایی

بسم الله...

 هنوز شركتهای بیمه ای و بهتر بگویم كارشناسان بیمه ای به عرصه وبلاگ نویسی وارد نشده اند علتش را نمیدانم بعد

از كلی جستجو در فضای مجازی به غیر از وب سایت شركتهای بیمه ای به تعداد انگشت شماری وبلاگ بیمه ای رسیدم

كه آنها هم تقریبا نیمه تعطیل هستندیا سر رشته درست و حسابی درباره بیمه ندارند

اینجا محلی برای شما دوست عزیز تا اطلاعات و اتفاقات روز بازار بیمه کوثر را در این فضا به اطلاع همه برسانم

البته اگر مشغله كاری اجازه دهد.

بازهم فعلا این وبلاگ شخصی است كه اگر دوست یا همكاری در زمینه بیمه اطلاعات مفیدی داشت منعی نمی بینم كه

وبلاگ را تبدیل به وبلاگ گروهی نكنم. پس اگر دیدید میتونید كمكم كنید حتما پیشنهاد بدهید.هرگونه سوال بیمه ای در

همه رشته های بیمه داشتید میتونید از طرق نظرات یا قسمت دیدگاه یا شماره تماس بپرسید سعی می كنم در اسرع وقت

و  پاسخ آنها را از همان طریق ارسال كنم.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه ارزان , بیمه دانا , بیمه ایران , بیمه ارزان , وبلاگ بیمه ,



بازدید : 951
نویسنده : روستایی

خبر اختصاصی وبلاگ بیمه گران - بعد از ظهر سه شنبه بیستم تیرماه نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه و مجمع

فوق العاده انجمن کارشناسان صنعت بیمه با حضور 50 نفر از اعضاء و نماینده محترم وزارت کشور برگزار گردید.این

مجمع که با تلاوت کلام خدا آغاز گردید با شرح مختصری از گزارش اقدامات صورت گرفته هیئت مدیره قبلی  به عنوان

مدیر عامل و نیز گزارش بازرس قانونی پیگیری گردید.سپس اکثریت  حاضرین به آخرین اصلاحیه اساسنامه رای موفق

داده و در قسمت بعدی مراسم نسبت به انتخاب هیئت مدیره و بازرس قانونی جدید اقدام نمودند.

در انتهای مراسم نیز  یکی از اعضاء هیئت موسس انجمن، تاریخچه ای از نحوه و چگونگی شکل گیری این انجمن را

گزارش نموده و خواستار پویایی و فعالیت بیشتر هیئت مدیره جدید، تعیین مکان مستقل جهت انجام امور مربوط به انجمن

و عدم رکود و کم کاری اعضاء انجمن کارشناسان صنعت بیمه شدند.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه ارزان , بیمه دانا , بیمه ایران , بیمه ارزان , وبلاگ بیمه ,



بيمه كوثر
نوشته شده در 20 / 4 / 1391
بازدید : 1269
نویسنده : روستایی



بازدید : 1193
نویسنده : روستایی

امنيت فردي و اجتماعي در تمامي سطوح، در گرو همگاني شدن صنعت بيمه است و به همين خاطر تعميم فرهنگ بيمه

يك پروژه ملي است. به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در آیین افتتاح ساختمان های

جدید شعبه های بیمه کارآفرین تبریز و ارومیه، سيد محمد كريمي ضمن اعلام اين مطلب افزود: توسعه فضاي كسب و

كار به امنيت و آرامش نياز دارد و صنعت بيمه وظيفه دارد اين آرامش را به بازار و جامعه تزريق كند.

رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر ضرورت تنوع بخشي به محصولات بيمه اي در كشور، تصريح

كرد: تمركز بيش از حد بر روي چند رشته بيمه اي يك آفت جدي است و راه را براي توسعه و فراگيري بيمه مسدود مي

كند. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته جهان رشته هاي متعدد بيمه اي به صورت اجباري است حال آن كه ما در

اين زمينه چندان موفق نبوده ايم و بايد براي همگاني شدن بيمه بيشتر تلاش كنيم.

وي افزود: بخشي از مردم، صنعت بيمه را با بيش از يكصد و چهل رشته فقط در رشته شخص ثالث خلاصه مي كنند كه

اين امر نشانگر مسير طولاني است كه بايد براي فرهنگسازي در اين صنعت پيموده شود. در نظر داريم كارگروهي

تخصصي با كمك و همياري رسانه ها تشكيل دهيم تا راه هاي گسترش فرهنگ عمومي بيمه بررسي شود.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , , بيمه ايران , بيمه دانا ,