پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جزییات "بیمه ازدواج دانشجویان"
نوشته شده در 29 / 11 / 1391
بازدید : 1139
نویسنده : روستایی
بيمه ازدواج دانشجويي
مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات طرح پیشنهادی "بیمه ازدواج دانشجویان"، از برنامه بیمه شدن کلیه دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، فاطمه بلغانی با بیان اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" بسیار مورد استقبال وزارت ورزش و جوانان و همچنین شرکت بیمه‌ قرار گرفته است،‌ به ایسنا اظهارکرد: این طرح مدنظر است که برای تمامی دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی اجرایی شود.
به گفته وی، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" با کمک صندوق رفاه دانشجویان و شرکت‌های بیمه‌ای اجرایی می‌شود و مدنظر است کلیه دانشجویان از ابتدای ورود تا پنج سال پس از فراغت از تحصیل بتوانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: جزئیات مبلغ قابل ارائه از سوی دانشجویان جهت بیمه‌شدن و نحوه ارائه خدمات در دست بررسی است که پس از تایید نهایی، اعلام می‌شود.
مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: با کمک این طرح، دانشجویان می‌توانند در هنگام ازدواج از خدمات بیمه ازدواج دانشجویان استفاده کنند، همچنین اجرای این طرح دانشجویان را نسبت به ازدواج ترغیب می‌کند
.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1054
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر ؛ در آخرین جلسه مشترک مدیران ارشد ستادی شرکت با مدیرعامل محترم ، ایشان با تاکید بر حفظ حرمت و جایگاه نام مقدس " کوثر" ، خدمت صادقانه را شاه کلید این مهم عنوان کرده و افزودند: اگر خداوند را ناظر کارهایمان بدانیم و کار را برای خدا انجام دهیم و نه برای خوش آمد مدیر مافوق این کار الهی است و حافظ دین و دنیای ما خواهد شد.عبدالرسول عطایی با بر شمردن فعالیت های انجام گرفته در سال 91 ، بر تلاشی جهادی بیشتر در سال 92 تاکید کرده و افزود: چشم انداز بیمه کوثر ترسیم شده و ما برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید با رعایت اخلاق حرفه ای ، پایداری و ثبات در ارائه خدمات ، آسانی و ارائه نرخ رقابتی و تنوع سبد بیمه ای ، مسیر تحقق را هموار سازیم .مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، عملکرد مبتنی بر مدیریت ارزش را روح جاری سازمان عنوان کرده و بر نقش آفرینی موثر مدیران و کارکنان ، شعب و نمایندگان تاکید کردند.در پایان این مراسم معنوی و صمیمانه دکتر عطایی ، نصب العین قراردادن حدیث شریف "حاسبوا قبل ان تحاسبوا - خود رامورد محاسبه قرار دهید قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شوید - را مهمترین خواسته خود از مدیران و خانواده بزرگ بیمه کوثر عنوان کرده و برای همه ی همکاران آرزوی سعادت و سلامت کردند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 965
نویسنده : روستایی

معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی با بیان این‌که بالا‌رفتن ایمنی خودروها چه در زمان ساخت و چه در زمان استفاده یکی از عوامل موثر در کاهش وقوع حوادث رانندگی می‌شود، گفت: توجه به داشتن معاینه فنی در هنگام صدور بیمه‌نامه شخص ثالث اقدام مفیدی خواهد بود.به گزارش ریسک نیوز،رحیم مصدق در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این‌که در وقوع تصادف سه عامل انسان، خودرو و راه نقش دارند صرفه‌نظر از این‌که درصد تاثیر آنها چقدر است همه قبول داریم که یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد تصادف، وسیله نقلیه خواهد بود. معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی با بیان این‌که در تعیین حق بیمه شخص ثالث عوامل مختلفی تاثیر دارد گفت: در بیمه بدنه اتومبیل نیز طبیعتا بحث داشتن معاینه فنی بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود و شرکت‌های بیمه می‌توانند با توجه به نوع و خصوصیات وسیله نقلیه در صورت داشتن یا نداشتن برگه معاینه فنی، حق بیمه شخص ثالث مشخص کنند اما این مساله در بیمه شخص ثالث با توجه به مقررات فعلی امکان پذیر نیست. وی خاطر نشان کرد که بسیاری در موضوع معاینه فنی تصور می‌کنند که تنها برای میزان آلایندگی خودرو معاینه فنی مهم است اما اشکالات اساسی هم‌چون ترمز، چرخ‌ها و سلامت موتور خودروها با دقت کنترل می‌شود. مصدق با بیان این‌که در بیمه شخص ثالث ضریب خسارت براساس تخلفات حادثه‌ساز و نوع و خصوصیات وسیله نقلیه در نظر گرفته می‌شود، گفت: به دلیل آنکه تعیین حق بیمه شخص ثالث جزو اختیارات هیات وزیران است و شرکت‌های بیمه نمی‌توانند در تغییر آن نرخ تاثیری بگذارند اگر شرکتی بخواهد ریسک خود را پایین بیاورد می‌تواند خودروهایی که دارای معاینه فنی هستند را با درصدی تخفیف بیمه کنند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 896
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر و بنابر اعلام ستاد برگزاری؛سومین همایش مدیران ارشد بیمه کوثر با موضوع تبیین جایگاه شعب در ارتقاء و تعالی شرکت ،دوم و سوم اسفند ماه با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری ، هیئت مدیره ، مدیرعامل ، مدیران ارشد ستاد مرکزی و مدیران شعب سراسر کشور برگزار می گردد.شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه دوره دوم این همایش که در اسفند ماه 90 برگزار شد ، رئیس کل محترم بیمه مرکزی ج.ا.ا و مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان سخنران افتتاحیه حضور داشتند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1085
نویسنده : روستایی

محمد تائبي: يكصد رسانه كشور در نشست ويژه دهه فجر رييس كل بيمه مركزي شركت كردند

تنوع برنامه هاي مرتبط با جشن سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي كه از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران طراحي و اجرا شد، چشمگير و مثال زدني است. به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، محمد تائبي ضمن اعلام اين مطلب افزود: صنعت بيمه همواره ارادت و خلوص خود را نسبت به انقلاب و آرمان هاي بلند آن و ولايت فقيه به اثبات رسانده و حضور باشكوه اهالي اين صنعت در راهپيمايي عظيم مردمي در بيست و دوم بهمن عمق اين ارادت را نشان مي دهد.
مسئول ستاد برگزاري مراسم دهه فجر بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به فعاليت هاي ويژه ورزشي، اجتماعي، فرهنگي و هنري بر مشاركت گسترده كاركنان تاكيد كرد و گفت: اهداي كتاب و برگزاري مسابقه كتابخواني، برپايي مسابقات خاطره نويسي براي كاركنان و انشا نويسي و نقاشي براي فرزندان آنان، برگزاري جشن انقلاب در بيمه مركزي، برپايي ايستگاه هاي صلواتي و غرفه هاي فرهنگي از برنامه هاي اصلي بيمه مركزي براي ايام مبارك دهه فجر بود كه با شكوه خاصي به پايان رسيد.
وي افزود: نخستين جلسه نقد كتاب بيمه اي و همچنين نشست "تحكيم خانواده" با حضور صاحبنظران و انديشمندان اين حوزه از ديگر برنامه هايي بود كه به مناسبت دهه فجر در محل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است.
تائبي خاطرنشان كرد: مسابقات ورزشي يادواره دهه فجر، امسال در سطح صنعت بيمه و در رشته هاي فوتسال، تنيس روي ميز، شطرنج و دو ميداني برگزار شد و ورزشكاران بيمه مركزي ، شركت هاي بيمه و پژوهشكده بيمه در مدت دو هفته به رقابت پرداختند كه در پايان اين مسابقات به برگزيدگان جوايز ارزنده اي اهدا شد.
وي به برنامه هاي جنبي متنوع اين ايام هم  اشاره كرد و افزود : نشست وي‍ژه رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با رويكرد دهه فجر و دستاوردهاي اخير صنعت بيمه نيز با حضور حدود يكصدتن از نمايندگان رسانه هاي مختلف كشور برگزار شده است.
وي در خصوص نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي در محل بيمه مركزي گفت: اين نمايشگاه به دليل استقبال وسيع كاركنان تا پايان بهمن ماه تمديد شده است.
تائبي در پايان با سپاس از اداره كل مالي، اداره كل توسعه سرمايه انساني و پشتيباني، اداره کل حراست و پایگاه مقاومت بسيج بیمه مرکزی تصريح كرد: بي ترديد بدون حمايت هاي مادي و معنوي تمامي اركان بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزاري اين مراسم غير ممكن بود و بر خود فرض مي دانم از اخلاص و محبت تمامي اين عزيزان سپاسگزاري كنم.
گفتني است بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در مسير راهپيمايي بيست و دو بهمن با ارائه برنامه هاي ويژه و اهداي بسته هاي فرهنگي توانست توجه راهپيمايان را  جلب كند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 933
نویسنده : روستایی

تا پایان اسفند ماه سال جاری تکلیف نظام آزاد سازی تعرفه ها مشخص می شود.  سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی علام کرد: پرونده آزاد سازی تعرفه ها همچنان در فاز رسیدگی قرار دارد. وی اعلام کرد: تا پایان اسفند ماه سال جاری تکلیف نظام آزاد سازی تعرفه ها مشخص می شود. وی با اشاره به شکایت دیوان محاسبات از مصوبات شورای عالی بیمه در دیوان عدالت اداری و مشکلات بازار بیمه پس از آزادسازی نرخها، گفت: شکایتی که دیوان محاسبات از مصوبات شورای عالی بیمه در دیوان عدالت اداری مطرح کرده بود، همچنان در حال رسیدگی است.
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن اعلام آنکه، تا پایان سال جاری در این مورد تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: هم اکنون ما به دنبال آن هستیم که حالت بینابینی را انتخاب کنیم به این صورت که نه نظام تعرفه ای گذشته اعمال شود و نه حالت آزاد سازی که هم اکنون در مواقعی بدون کنترل است، وجود داشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 857
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، معاون رئیس جمهور از غرفه شرکت بیمه کوثر در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پرتوی قانون اساسی بازدید کردند.در این نمایشگاه که 16 لغایت 18 بهمن ماه 91 در مصلی امام خمینی (ره ) برگزار می شد ، وزارت خانه های کشور و مجموعه های وابسته توانمندی ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.شایان ذکر است غرفه بیمه کوثر در ایام نمایشگاه به صدور انواع بیمه در محل غرفه اقدام کرد که این مهم با اقبال عموم مواجه گردید.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 838
نویسنده : روستایی
مدیر کل پذیرش موسسات بیمه مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون کارگزاری بیمه در روز پنجشنبه هفته جاری، از آغاز فعالیت یک شرکت بیمه تخصصی برای فعالیت در زمینه بیمه مسئولیت نفتکش‌ها (P&I) تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، رضا مصطفوی در گفت‌وگو با  فارس در مورد برگزاری آزمون‌ها گفت: پنجاه و هفتمین دوره آزمون کارگزاری رسمی بیمه پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

مدیر کل پذیرش موسسات بیمه مرکزی با بیان اینکه این آزمون مربوط به فصل زمستان و آخرین آزمون در سال جاری است،‌ افزود: نتایج این آزمون تا پایان سال اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مجوز یک شرکت بیمه جنرال برای فعالیت در مناطق آزاد در مرحله صدور است و پس از آن وارد بازار خواهد شد

مصطفوی در مورد آخرین وضعیت بیمه تعاون هم گفت: این شرکت هنوز زیرساختهای لازم را آماده نکرده است.

به گفته وی، یک شرکت بیمه تخصصی برای فعالیت در زمینه بیمه مسئولیت نفتکش‌ها (P&I) تا پایان سال فعالیت خود را در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور آغاز خواهد کرد. 

به گزارش فارس در حال حاضر یک شرکت بیمه متقابل داخلی عهده‌دار صدور بیمه نفتکش‌ها در داخل کشور است که پس از اعمال تحریمها بر علیه ایران،‌ نفتکش‌های داخلی را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بيانات مقام معظم رهبري
نوشته شده در 13 / 11 / 1391
بازدید : 863
نویسنده : روستایی

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1046
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، بر اساس توافق انجام گرفته بین بیمه کوثر و امور بیمه ای و تسهیلات ویژه شرکت ملی نفت ایران ، کلیه کارکنان شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه می توانند بصورت اختیاری از پوشش های بیمه زندگی بیمه کوثر بهره مند شوند.

بنابر این گزارش ،شرکت بیمه کوثر به منظور تسهیل انجام امور بیمه ای و ارائه تخفیفات ویژه به کارکنان شرکت ملی نفت ایران اقدام به راه اندازی دفتر ارتباطی در ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت ایران به آدرس پل حافظ ، تقاطع طالقانی نبش خیابان رودسر نموده است.

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1910
نویسنده : روستایی

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، پیرو برنامه تلویزیونی مورخ 02/11/91 پیک آرامش که با حضور مدیرعامل محترم شرکت بیمه کوثر و معاون محترم فنی از شبکه اول سیما پخش شد ، سوالی از سوی شرکت بیمه کوثر طرح شد که بینندگان برنامه با ارسال نام و کد نمایندگی نزدیک ترین نمایندگی بیمه کوثر به محل زندگی خود ،در این مسابقه شرکت کردند.

 

 

 

 

 

 

مراسم قرعه کشی برگزار و برندگان به شرح ذیل اعلام می گردد:

 

 

 

1-امیر چهره سا- استان خوزستان

 

 

 

2-هانیه فخاری- استان هرمزگان

 

 

 

3-مجید فیروز آبادی- استان کرمان

4-نیک روز پرورش- استان اردبیل

5-سکینه دنگلانی- استان گلستان

6-مهدیه حکیمیان –استان یزد

7-محمود حاجی وند- استان لرستان

8-داریوش قاسمی نیک – استان کرمانشاه

9-اسماعیل مهمان نواز- استان اردبیل

10-مریم رشمه ای- استان تهران

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر5018 , بيمه كوثر , بيمه ارزان , اطلايه بيمه , بيمه عمر ,



صدور معرفی نامه الکترونیک درمان
نوشته شده در 14 / 11 / 1391
بازدید : 867
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، بنابر اعلام مدیر بیمه های درمان ، بزودی امکان دریافت و صدور معرفی نامه الکترونیک در مراکز تشخیصی و بیمارستانی طرف قرارداد بیمه کوثر میسر می گردد.بنابر این گزارش پیش از این صدور معرفی نامه الکترونیک در مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه کوثر اجرایی شده بود که با استقبال بیمه گذاران و مراکز درمانی مواجه شده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1047
نویسنده : روستایی

روابط عمومی بیمه کوثر در راستای اطلاع رسانی و تکریم ارباب رجوع لیست نمایندگی های بیمه کوثر در سراسر کشور را در ماهنامه تلاش( نشریه کانون بازنشستگان آجا) منتشر نموده است.علیهذا نظر به درج این اطلاعات در نشریه تلاش شماره 94 و 95 مقتضی است نسبت به ارائه خدمات و تکریم آحاد بیمه گذاران محترم اقدام لازم را مبذول نمایند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , نمايندگي بيمه كوثر در تهران ,



بازدید : 794
نویسنده : روستایی

موسسات آموزش متقاضيان نمايندگي بيمه از بيمه مركزي مجوز ندارند


تبليغات موسسات آموزشي مبني بر آموزش متقاضيان نمايندگي بيمه با مجوز رسمي از بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران غير واقعي است و با وجود ابلاغ دستورالعمل دوره هاي آموزشي متقاضيان نمايندگي بيمه هنوز هيچ يك از موسسات ياد شده مجوز ندارند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ، محمد تائبي با اعلام اين مطلب افزود: سايت بيمه مركزي، مرجع رسمي اطلاع رساني اين سازمان به شمار مي آيد و در صورت اعطاي مجوز به موسسات آموزشي به طور رسمي از طريق سايت WWW.CENTINSUR.IR اطلاع رساني خواهيم كرد.
مديركل روابط عمومي بيمه مركزي با تاكيد بر ضرورت اطلاع رساني شفاف در صنعت بيمه تصريح كرد: هرگونه سوء استفاده از نام و عنوان و اعتبار بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران تخلف است و در صورت نياز از طريق مجاري قانوني اقدام خواهيم كرد.
شايان ذكر است در روزهاي اخير برخي از موسسات با ارائه تبليغات غير واقعي و كذب به اخذ تاييديه از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران براي برپايي دوره هاي آموزشي متقاضيان نمايندگي بيمه تاكيد كرده اند.

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1626
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در برنامه تلویزیونی پیک آرامش که ساعت 18:15 مورخ 02/11/91 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر جناب آقای عبدالرسول عطایی به همراه معاون فنی شرکت جناب آقای موسی کاظمی حضور خواهند داشت.این برنامه کار مشترکی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت های بیمه است که با هدف فرهنگ سازی بیمه و آشنایی آحاد مردم با بیمه تولید و پخش می گردد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 863
نویسنده : روستایی

حضور بیمه مرکزی در جشنواره فیلم فجر

بيمه مركزي

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش " تجلی اراده ملی" شرکت می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، بيمه مركزي آمادگي خود را برای حضور در بخش "تجلي اراده ملي" این جشنواره  با معرفي هيات داوري خود  اعلام كرد.
هرساله بخش تجلي اراده ملي با هدف توسعه تعامل سازمان ها ودستگاه هاي دولتي و خصوصي و صنعت سينما در جشنواره فيلم فجر فعاليت مي كند و  بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران  به منظور توسعه فرهنگ بيمه و افزايش ميزان آگاهي و شناخت جامعه نسبت به بيمه و نيز تعامل با سينما گران و هنرمندان در اين جشنواره حضور دارد و در پايان به آثار برتر منتخب هيات داوري خود جوايزي اهدا مي كند.
دكتر ابوالحسن رياضي ، دكتر عليرضا دقيقي اصلي، دكترامير صفري  اعضاي هيات داوري منتخب بيمه مركزي در جشنواره فجر هستند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 819
نویسنده : روستایی

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی: موضوع رسیدگی به ایثارگران باید با حساسیت بیشتری دنبال شود

بيمه مركزي

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از حیث برنامه ریزی و عملکرد در حوزه رسیدگی به ایثارگران و خانواده معظم شهدا به موفقیت های چشمگیری دست یافته و در میان دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی یک الگوی مناسب به شمار می رود. به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آقای حیدری مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی در جمع مسئولان و مشاوران امور ایثارگران دستگاههای تابعه این وزارتخانه با اعلام این مطلب افزود: پاسداشت ایثارگران در حقیقت ابراز ارادت حاکمیت به مفهوم عمیق ایثار و از خودگذشتگی است و مسئولان باید با حساسیت خاصی این موضوع را دنبال کنند.
وی افزود: تمامی دستگاههای اجرایی کشور تلاش می کنند که شأن و عزت ایثارگران، حفظ شود و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران توانسته با استفاده از تمامی راهکارهای قانونی، موانع موجود را از پیش رو بردارد و در خدمت این عزیزان باشد.
وی در پایان گزارش مفصلی از عملکرد دستگاههای گوناگون اقتصادی کشور در حوزه ایثارگران ارائه و بر تقویت فعالیت ها و جدیت بیشتر در اجرای برنامه ها تأکید کرد.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



ماه ربيع الاول
نوشته شده در 23 / 10 / 1391
بازدید : 824
نویسنده : روستایی


خدایا؛

 

تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛

 

این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده،

 

و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما،

 

و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما،

 

و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده،

 

و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما.

آمین ربّ العالمین.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



رحلت نبي اكرم تسليت باد
نوشته شده در 21 / 10 / 1391
بازدید : 1049
نویسنده : روستایی
 

در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) فرشتگان عرش می گریند. عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند. ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد
نوشته شده در 22 / 10 / 1391
بازدید : 966
نویسنده : روستایی

کوثر اشک من از ساغر و پیمانه، توست

دل آتش‌زده‌ام، شمع عزاخانه تـوست

جگر سوخته، خاکستر پروانه تـوست

شعله‌های دلم از آه غریبـانه تـوست . . .

شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1392
نویسنده : روستایی

 

 

 

 «حتی اگر تولد یک شرکت جدید بیمه برای سهامداران آن منفعت داشته باشد، برای جامعه سود چندانی ندارد.»

مدیر فنی شرکت بیمه کوثر در این گفت‌وگو اختصاصی با پاسگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه نظر خود را درباره موضوعات مختلف صنعت بیمه تشریح کرد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



خدمات ثابت و سیار مؤسسه معین
نوشته شده در 6 / 7 / 1391
بازدید : 943
نویسنده : روستایی

بر اساس توافقات بعمل آمده از تاریخ 29 شهریورماه 1391 کلیه خسارت های خودرویی بیمه کوثر در حومه تهران و استان البرز تحت پوشش خدمات ثابت و سیار مؤسسه معین خسارت درآمده است. به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر،همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت رضوی ، دفتر سرپرستی و شعبه کارشناسی و ارزیابی خسارت وسائط نقلیه موتوری زمینی مؤسسه معین خسارت در استان البرز با حضور مدیران ارشد شرکت بیمه کوثر افتتاح گردید . بر اساس توافقات بعمل آمده از تاریخ 29 شهریورماه 1391 کلیه خسارت های خودرویی بیمه کوثر در حومه تهران و استان البرز تحت پوشش خدمات ثابت و سیار مؤسسه معین خسارت درآمده است ؛ از این رو از تمامی بیمه گذاران محترم این شرکت در محدوده جغرافیایی یاد شده دعوت می شود در صورت وقوع هرگونه خسارت مالی ثالت و بدنه ضمن تماس با شماره تلفن 44006162-021 از خدمات تخصصی این مجموعه برخوردار شوند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



هفت درخواست صنعت بیمه از دولت
نوشته شده در 22 / 9 / 1391
بازدید : 794
نویسنده : روستایی
رییس کل بیمه مرکزی ایران هفت درخواست صنعت بیمه از دولت را مطرح کرد که ارایه لایحه پیشنهادی اصلاح بیمه شخص ثالث به دولت،ارایه آیین نامه شرایط عمومی بیمه نامه ها به دبیرخانه هیات دولت، ادامه مساعدت ها در پشتیبانی صنعت بیمه و افزایش سرمایه شرکت های بیمه ای اتکایی از جمله آنهاست. سیدمحمد کریمی در نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد،ادامه مساعدت های دولت در پشتیبانی از شرکت های بیمه اتکایی با توجه به نوسانات ارزی اخیر، موافقت با افزایش سرمایه شرکتهای جدید التاسیس بیمه ای، توصیه به رییس صدا و سیما جهت تدوین برنامه های بیمه ای در توسعه بیمه و تقویت صندوق تامین خسارت های بدنی را از دیگر درخواست های این صنعت از دولت اعلام کرد. 
کریمی با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ آذر به نام ˈصنعت بیمهˈ اظهار داشت: بیمه در کشور دارای سابقه ۸۰ ساله است ، اما برای رسیدن به برنامه های تعیین شده به خصوص برنامه چشم انداز ۲۰ ساله، فرمان ۱۰ ماده ای رییس جمهوری و سایر برنامه ها، راه زیادی در پیش داریم. 
رییس کل بیمه مرکزی، یکی از اقدامات اساسی صنعت بیمه را مقابله با تحریم ها دانست و گفت: با اقدامات انجام شده، این تهدیدها تبدیل به فرصت شد ، زیرا در زمانی این صنعت توان محاسبه ریسک بیمه های بزرگ را نداشت و ارزیاب خسارت برای این نوع از ریسک ها نیز موجود نبود،اما پس از تحریم توانست نگهداری ریسک های بزرگ را در کشور تجربه کند. 
براساس گزارش مجله سیگما (مجله منتشر کننده اخبار بین المللی صنعت بیمه) ایران در شاخص حق بیمه تولیدی در دنیا مقام اول را کسب کرد، این درحالی است که با توجه به بحران های اقتصادی در دنیا، رشد این شاخص در بعضی از کشورهای توسعه یافته منفی بوده است.  طی 7ماه گدشته در زمینه حق بیمه تولیدی 76 درصد رشد داشته ایم که به دلیل افزایش فرهنگ عمومی مردم و ارائه خدمات مناسب توسط شرکت های بیمه ای بوده است. کریمی از راه اندازی سامانه مرکزی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: صنعت بیمه در توسعه رشته های جدید بیمه ای نظیر بیمه های زندگی، مستمری زنان خانه دار و پوشش های بیماری سرطان اقداماتی انجام داده است. همچنین توسعه و تقویت بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در صنعت بیمه را از اقدامات موثر برای صنعت بیمه دانست و گفت: نظارت موثر بر این صنعت و توسعه رشته های جدید بیمه ای در دستور کار است.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1097
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر  عطایی در گفتگو با خبرنگار ویژه نامه صنعت بیمه روزنامه دنیای اقتصاد اظهار داشت:متاسفانه جایگاه و ارزش بیمه های زندگی برای مردم و برخی مسئولین هنوز شناخته نشده است.تاثیرات اقتصادی که بیمه های زندگی می تواند در جذب و هدایت نقدینگی برای سرمایه گذاری های بلند مدت ، کنترل تورم و حفظ ارزش پول ملی داشته باشد هنوز نادیده گرفته می شود

به عقیده بنده می توان با یک رویکرد استراتژیک و نگاه بلند مدت با برنامه ریزی مدون و حمایت دستگاه های اجرایی کشور و نهاد قانونگذار ، بیمه های زندگی را به عنوان یک مکمل حقوق و نظام تامین اجتماعی در سبد درآمدی خانوار تحکیم بخشید و بدین روش از فشار بودجه ناشی از الزام به تامین حقوقو مزایا کارکنان کشوری و لشگری و بازنشستگان بکاهیم. در ادامه چالش اصلی عدم توسعه بیمه های زندگی را تورم عنوان کرده و افزود: تورم مانع اصلی عدم رشد و توسعه بیمه های زندگی در کشور است،تورم باعث کاهش ارزش سرمایه خریداری شده بیمه گذار در زمان اتمام قرارداد می شود.

 

 

 

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان یادآور شد: تحکیم اقتصاد خانواده ایرانی با بیمه های زندگی میسر می گردد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه در منطقه سرسبز , بمه در هفت حوض , بيمه كوثر در هفت حوض ,



بازدید : 1219
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در نوزدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ، غرفه روابط عمومی بیمه کوثر با عرضه دو محصول فرهنگی ،کتاب مدیریت ریسک در دفاع غیرعامل و بازاریابی بیمه بایدها و نبایدها روز پرباری را پشت سرگذاشت. استقبال اهالی صنعت بیمه از کتاب های عرضه شده توسط بیمه کوثر نشان از ارزشمند بودن حرکت فرهنگی علمی این شرکت می دهد. این دستاورد ارزشمند را به خانواده تلاشگر بیمه کوثر تبریک عرض می نمائیم.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه ثالث , بيمه بدنه ماشين , بيمه عمر , حضور بیمه کوثر در نوزدهمین همایش بیمه و توسعه ,



بازدید : 894
نویسنده : روستایی

موارد تحت پوشش بیمه مسئولیت سایبر به بیمه نامه‌ای بستگی دارد که شما آن را خریداری کرده‌اید و این مسئله نیز با اندازه و ماهیت فعالیت‌های تجاری شما در ارتباط است

بیمه مسئوليت

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 873
نویسنده : روستایی

 فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت باد

- سلام من به محرم، محرم گل زهرا                            به لطمه‌هاي ملائك به ماتم گل زهرا

 

- سلام من به محرم، به تشنگي عجيبش                    به بوي سيب زمين غم و حسين غريبش

حرم امام حسين عليه السلام

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 927
نویسنده : روستایی

بنابر گزارش منتشره بيمه مركزي ج.ا.ا، بيمه كوثر با 628 درصد رشد در توليد حق بيمه ، رتبه اول صنعت بيمه كشور را كسب كرد. به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر،بنابر گزارش منتشره بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ، در پنج‌ماهه‌ي نخست سال جاري، بيمه‌ي كوثر رتبه‌ي اول رشد حق بيمه را با بيش از 628 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بين كل شركت‌هاي بيمه به خود اختصاص داده است.بر همين اساس، بيمه كوثر در پنج‌ماهه‌ي ابتداي سال جاري توانسته با توليد 99 ميليارد و 760 ميليون تومان حق بيمه، دو درصد از سهم بازار بيمه كشور را به دست آورده و در رتبه يازدهم در بين 23 شركت بيمه كشور قرار گيرد. اين رتبه درحالي توسط بيمه كوثر كسب شده است كه سال دوم فعاليت خود را پشت سر مي گذارد.اين گزارش مي افزايد: متوسط رشد توليد حق بيمه در صنعت بيمه كشور در مدت پنج‌ماهه‌ي ابتداي سال جاري 75.5 رصد و كل حق بيمه توليدي در اين مدت در بازار بيمه‌ا‌ي كشور بيش از چهار هزار و 977 ميليارد تومان بوده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 730
نویسنده : روستایی

 

مدیرعامل بیمه کوثر در پاسخ به پرسش خبرگزاری موج اعلام کرد: افزایش سرمایه بیمه کوثر برای پذیرش اتکائی

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر به نقل از خبرگزاری موج،مدير عامل شرکت بيمه کوثر، سرمايه 250 ميلياردي را براي شرکت هاي بيمه زياد خواند و بر تعيين فرصت زماني مناسب براي اين افزايش سرمايه تاکيد کرد. عبدالرسول عطايي مدير عامل شرکت بيمه کوثر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص اقدام بيمه مرکزي در افزايش سرمايه شرکت هاي بيمه به 250 ميليارد تومان، گفت: حتي اگر بيمه مرکزي اين الزام را به وجود نمي آورد، ما به خودي خود به دنبال افزايش سرمايه هستيم اما نه آن حدي که بيمه مرکزي در نظر گرفته است.وي افزود: منطق حکم مي کند، براي آنکه بتوانيم بيمه هاي اتکايي بپذيريم و البته اتکايي شرکت هاي بيمه اي ديگر را هم داشته باشيم، افزايش سرمايه بدهيم. مديرعامل شرکت بيمه کوثر در عين حال در مورد افزايش سرمايه شرکت هاي موجود و فعال صنعت بيمه به 250 ميليارد تومان گفت: 250 ميليارد تومان سرمايه زيادي است و قطعا نيازمند فرصت زماني مناسب است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



اندیشه بیمه از کجا شروع شد؟
نوشته شده در 23 / 8 / 1391
بازدید : 920
نویسنده : روستایی

اندیشه بیمه از کجا شروع شد؟

 افسانه های به جا مانده حاکی از آن است که قبل از میلاد مسیح در برخی از کشورهای جهان برای پیشگیری از خسارت تجار در هنگام بروز حادثه اقداماتی در نظر می گرفتند که به صورت مشارکتی ریسک را در بین خودشان تقسیم می کردند که اندیشه اولیه بیمه از این کشورها شروع شد. از جمله این افسانه ها این است که بازرگانان چینی که در آبهای خطرناک رودخانه یانگ تسه یانگ و یا رودخانه هوانگ هو رفت و آمد می کردند از این ریسک آگاهی داشتند که در صورت واژگونی قایقشان در مسیر سواحل چین کالای خویش را از دست خواهند داد. از این رو توافق کردند تا این ریسک را در بین خودشان توزیع کنند. آنها این کار را با چیدن کالاها در چند قایق به جای یک قایق انجام می دادند، بدین صورت که هر قایق شامل بخشی از کالاهای هر تاجر بود و در صورت واژگونی قایق سهم خسارتی هر بازرگان از ضرر و زیان ناچیز بود و کل سرمایه از دست نمی رفت

افسانه دیگر مربوط به بازرگانانی بود که در مسیر بیابانهای بابل قدیم تردد می کردند. آنها کالاهای خود را بین بار شتر های چند کاروان تقسیم می کردند و از مسیر های مختلف می رفتند تا در صورت برخورد با راهزنان و یا گرفتار شدن در توفان شن ریسک به تاراج رفتن یا از دست دادن تمامی کالاها را کاهش دهند.

بازرگانان فینقی نیز که در اطراف دریای مدیترانه به تجارت گندم و سایر کالاها مشغول بودند، بی تردید به همان شیوه های مدیریت ریسک عمل می کردند. اینان نیز کالاهای خود را در چند کشتی قرار می دادند اما از آنجا که ممکن بود کشتی های حامل گندم در دریا دچار طوفانهای دریایی شود و یا بدست دزدان دریایی بیفتد تدبیر دیگری اندیشیدند. آنها به این نتیجه رسیدند که اگر هر بازرگان سهم اندکی از محموله گندم خود را در اسکله باقی بگذارد، مجموع سهم همه بازرگانان حجم قابل ملاحظه ای از گندم بود که در صورت بروز خسارت بازرگانی که محموله خود را از دست داده بود به وی تعلق می گرفت و جبران خسارت می شد. آنان برای حفظ و نگهداری گندم های بجا مانده در اسکله افرادی را استخدام کرده بودند. بازرگانان پس از چندی به این فکر افتادند از آنجا که سفر های آنها بیش از یکسال کم و بیش طول می کشد، با کاشتن گندم های بجا مانده در اسکله می توانند نه تنها گندم بیشتری بدست می آورند بلکه سود هم می کنند و هر چه تعداد بازرگانانی که حاضر باشند سهمی از محموله خود را در اسکله بگذارند بیشتر باشد، هر بازرگان می تواند سهم کمتری از محموله خود را در اسکله بگذارد. و کم کم اینان صاحب دفتر و کارمندانی برای رسیدگی به این تشکیلات برای نظارت بر مواردی چون سال ساخت کشتی، تجربه ناخدا، مسیر دوری یا نزدیکی مقصد، علت و منشا خسارت و غیره شدند...


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,