پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1349
نویسنده : روستایی

 مدارك مورد نياز جهت صدور بيمه ثالث و بدنه بصورت اقساطي ويژه بازنشستگان،مستمري بگيران نيرو هاي مسلح

1.اصل بیمه نامه در صورت وجود 

2.کارت یا سند مالکیت  خودرو    (تصویر آن)

3.کارت ملی (تصویر کارت)

4.تکمیل فرم  کسر از حقوق

5.اصل آخرین فیش حقوقی (تصویر آن)

صدور بیمه نامه شخص ثالث و بدنه جهت خودروهای تاکسی یا عمومی به شرطی که خودرو به نام صاحب  فیش باشد با ارائه رونوشت کارنامه شهری امکان پذیر می باشد.

دفتر بیمه کوثر نمایندگی محمدی کد۵۰۲۳ آماده ارائه خدمات بیمه ای و پاسخگوی شما عزیزان  می باشد . درضمن استعلام حق بیمه ثالث و بدنه  بصورت تلفنی  نیز انجام میگیرد.


:: برچسب‌ها: مدارك مورد نياز جهت صدور بيمه ثالث و بدنه بصورت اقساطي ويژه بازنشستگان , مستمري بگيران نيرو هاي مسلح ,



بازدید : 2421
نویسنده : روستایی

مدارك مورد نياز براي پرداخت خسارت مراكز درماني غير طرف قرارداد به بيمه شده

1-كارت بيمه مكمل درمان بيمه گر(کوثر)

. 2- فتوكپي صفحه اول دفترچه بيمه درماني ، بيمه شده اصلي و بيمار

3- چنانچه هزينه مربوط به زايمان و يا فرزند مونث بالاي 15سال يا مذكر بالاي 18 سال باشد


ارائه اصل شناسنامه الزامي است.

4- اصل قبض پرداختي صندوق بعلاوه گزارش مربوطه ( در خصوص هزينه هاي پاراكلينيكي

5- اصل صورتحساب بيمارستان ، اصل صورتحساب پزشكان ، گواهي پزشكان با قيد نوع اقدام

 

درماني انجام شده ، گزارش

اتاق عمل ، گواهي بيهوشي ( درخصوص موارد جراحي ) ، ريز نسخ دارويي ، ريز نسخ آزمايش


، گزارش پاتولوژي ،گزارش راديولوژي و ريز لوازم مصرفي بيمارستان همراه با فاكتور پروتز

 

مصرفي ممهور به مهر

پزشك جراح و اتاق عمل.

(در صورتي كه بيمه شده سهم خود را از بيمه گر اول دريافت نموده باشد كپي اسناد كه ممهور

 

به مهر برابر اصل ازسوي بيمه 

گراول شده باشد بعلاوه كپي چك مورد نياز است. )


:: موضوعات مرتبط: بيمه درماني , ,
:: برچسب‌ها: مدارك مورد نياز براي پرداخت خسارت مراكز درماني غير طرف قرارداد ,



مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری
نوشته شده در 26 / 8 / 1390
بازدید : 1451
نویسنده : روستایی

 

مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری

 

تعیین مبلغ حق بیمه پرداختی و نحوه پرداخت آن (ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه ) و نیز مدت 

قراردادبیمه‌نامه با انتخاب بیمه‌گذار حفظ ارزش اقتصادی پس‌انداز در مقابل آثار ناشی از تورم با تعیین افزایش درصد مبلغ حق بیمه انتخابی به 

صورت سالانه بهره‌مندی از پوشش بیمه عمر و حادثه با پرداخت اولین قسط حق بیمه  پرداخت سود تضمینی با تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پایان قرارداد و متناسب با نرخ تورم در جامعه به بیمه‌گذار . (این سود علی‌الحساب بوده و در پایان هر سال سود مشارک در منافع نیز محاسبه و به آن افزوده خواهد شد.)دریافت سرمایه ایجاد شده در پایان قرارداد به صورت یکجا و یا مستمری پرداخت سرمایه ایجاد شده در پایان قرارداد به بیمه‌گذار یا افراد تعیین شده از سوی او (در صورت حیات)در صورت فوت بیمه شده ، سرمایه ایجاد شده حاصل از سرمایه‌گذاری و سرمایه عمر بیمه‌نامه بهذی‌نفعان (متصالحین) تعیین شده از سوی بیمه گذار پرداخت خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری ,



انواع بیمه‌های عمر
نوشته شده در 25 / 8 / 1390
بازدید : 1373
نویسنده : روستایی

انواع بیمه‌های عمر

بیمه عمر به شرط فوت :
در این نوع بیمه ، ‌شرکت بیمه در ازای دریافت حق بیمه برای مدت معین ، تعهد می‌دهد که اگر سرپرست خانواده پیش از پایان این مدت فوت کند مبلغی معین (سرمایه بیمه) را به خانواده یا ذینفعان وی بپردازد.
بیمه عمر به شرط حیات :
در این نوع بیمه ، شرکت بیمه در ازای دریافت  حق بیمه برای مدت معین تعهد می‌دهد که در صورت زنده ماندن بیمه شده در پایان این مدت ، مبلغ معین (سرمایه بیمه) را به او بپردازد.

بیمه عمر مختلط :

ترکیبی از بیمه عمر به شرط فوت و به شرط حیات است و با عناوین دیگری مانند «بیمه عمر و پس‌انداز» نام گرفته است.

تعریف بیمه عمر و سرمایه گذاری :

یکی از انواع بیمه‌های عمر است که همزمان با برقراری پوشش بیمه عمر ، امکان سرمایه‌گذاری منابع د.

حق بیمه پرداختی را فراهم می‌کند یعنی بیمه شده علاوه بر اطمینان خاطر ناشی از فوت ، حادثه و از کارافتادگی در سود حاصل از سرمایه‌‌گذاری حق بیمه‌های پرداختی سهیم می‌شود


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: انواع بیمه‌های عمر ,



بيمه نامه مسئوليت معنوي
نوشته شده در 24 / 8 / 1390
بازدید : 1536
نویسنده : روستایی

در آينده بيمه نامه مسئوليت معنوي صادر خواهد شد

دنیای اقتصاد( لیلا اکبرپور): مدیرعامل بیمه کوثر در اولین سالروز تاسیس این شرکت از ارائه بیمه نامه‌اي با عنوان بیمه باقیات صالحات (مسوولیت معنوی) در آینده‌اي نزدیک خبر داد و گفت: این بیمه نامه نوعی بیمه نامه عمر و زندگی است که مسوولیت معنوی افراد را بیمه مي‌کند.

عبدالرسول عطایی با بیان این نکته که این بیمه‌نامه، امنیت روانی افراد را تامین مي‌کند، ادامه داد: در فرم مخصوص این بیمه‌نامه، 20 نوع خدمت تعریف شده است که شخص مي‌تواند از این طریق سرمایه بیمه عمر خود را پس از مرگ صرف امور خیریه و حتی خواندن نماز و روزه قضای خود کند.وی با اشاره به این نکته که حق بیمه این نوع پوشش حداقل ماهی 10 هزار ریال است و جزئیات آن پس ازموافقت بیمه مرکزی اعلام خواهد شد، افزود: برای زمان حیات نیز در این بیمه نامه چند خدمت مانند اعطای وام قرض‌الحسنه از محلحق بيمه پرداختي به نيازمندان تعبيه شده است


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بيمه نامه مسئوليت معنوي ,



تاريخچه بيمه كوثر
نوشته شده در 23 / 8 / 1390
بازدید : 5939
نویسنده : روستایی

شرکت بیمه کوثر در تاریخ 6 /7/1389 در ثبت شرکت ها به ثبت رسید و در 27/7 /  1389 پروانه تأسیس و فعالِیت را از بیمه مرکزی ج .ا .ا  دریافت نمود . موضوع فعالیت شرکت عبارتست از انجام عملیات بیمه ای مستقیم در انواع رشته های بیمه زندگی وغیر زندگی ( بیمه های اموال ، اشخاص ،مسئولیت و مهندسی ) بر اساس پروانه فعالیت صادره از بیمه مرکزی، تحصیل پوشش بیمه های اتکایی از داخل یا خارج از کشور در رابطه با بیمه نامه های صادره در چهارچوب ضوابط بیمه مرکزی، قبول بیمه های اتکایی از موسسات بیمه داخلی یاخارجی در حدود مقررات مربوط مشروط به رعایت ظرفیت نگهداری شرکت وضوابطی که بیمه مرکزی اعلام می کند و سرمایه گذاری از محل سرمایه ذخایر واندوخته های فنی وقانونی درچهارچوب ضوابط مصوب شورایعالی بیمه. سرمایه شرکت مبلغ چهارصد میلیارد ریال منقسم به چهارصد میلیون سهم یکهزار ریالی که شمار چهارصد میلیون سهم با نام می باشد و مبلغ یکصدو بیست میلیارد ریال توسط موسسین ومبلغ هشتاد میلیارد ریال بموجب پذیره نویسی پرداخت شده است والباقی سرمایه در تعهد صاحبان سهام می باشد.

* هدف از تاسیس شرکت بیمه کوثر ارائه خدمات نوین بیمه وافزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور براساس برنامه تحول صنعت بیمه می باشد . گسترش انواع بیمه ها براسا س خواسته مشتریان با رعایت اصل مشتری مداری وبهینه سازی و توسعه فرهنگ بیمه کشور وبهره مندی مردم از بیمه های اختیاری بویژه بیمه های زندگی از دیگر هدف های این شرکت است.

* شعار این شرکت عبارتست از " کوثر ،سرچشمه آرامش " وبر پایه این شعار هدف ذاتی خود را در کاهش دغدغه های مشتریان و کمک به آنها بنیان گذارده است.

* نمادهای شرکت بیمه کوثر نیز عبارتند از " قو  " و " پروانه های پناه گرفته زیر چتر " .


:: برچسب‌ها: تاريخچه بيمه كوثر ,



بازدید : 1320
نویسنده : روستایی

بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان

این بیمه صدمات بدنی وارد به کارکنان شاغل بیمه گذار(کارفرما) که ناشی از مسئولیت مدنی وی باشد را در حین انجام کار و در محل کار  جبران می نماید مشروط بر آنکه مسئولیت بیمه گذار برای بیمه گر محرز باشد.منظور از جبران صدمات بدنی مذکور تأمین و جبران هزینه های پزشکی وهمچنین جبران زیانهای نقص عضووفوت ناشی از حوادث مشمول بیمه نامه برای زیاندیدگان موضوع بیمه وهمچنین ارش و دیه در صورت رجوع زیاندیده به مرجع قضائی می باشد. این بیمه به دو صورت بانام و بی نام صادر می گردد.
بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان با توجه به ماهیت و نوع فعالیت بیمه گذاربه بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ،مؤسسات بازرگانی ، خدماتی ، صنعتی ...  - بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان طرحهای عمرانی تقسیم بندی میشود.

بیمه گذار می تواند پوشش های اضافی زیر را به دلخواه انتخاب و خریداری نماید ، لذا بیمه گذار باید هنگام تکمیل و امضاء پرسشنامه و  پیشنهاد بیمه به موارد مذکور و میزان دیه که معمولاً در ابتدای هر سال توسط مقام قضائی اعلام می گردد توجه خاص مبذول دارد


:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ,



بیمه سازه های تکمیل شده:
نوشته شده در 21 / 8 / 1390
بازدید : 1262
نویسنده : روستایی

 

بیمه سازه های تکمیل شده: Civil Engineering Completed Risks(C.E.C.R.)

 

این بیمه نامه خسارتهای فیزیکی وارد به انواع سازه های احداث شده را در زمان بهره برداری از قبیل ساختمانها ، برجها ، جاده ها ، راه آهن ، فرودگاه ، کانالهای آبیاری ، پلها ، تونلها ، سدها ، موج شکن و اسکله ، خطوط لوله آب ، نفت ، گاز ، فاضلاب و نیز انبارها و معادن .که ناشی از سیل ، طغیان آب ، طوفان ، زلزله ، آتش سوزی ، انفجار، صاعقه ، خرابکاری ، برخورد وسائط نقلیه زمینی ، دریائی و هوائی ، نشست و لغزش زمین باشد، را تحت پوشش قرار می دهد


:: برچسب‌ها: بیمه سازه های تکمیل شده: ,



بازدید : 1505
نویسنده : روستایی

بیمه ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی (CPM)

اجرای پروژه‌های مختلف مربوط به احداث نیروگاه‌ها ، پالایشگاه‌ها ، خطوط انتقال نیرو و انواع کارخانه‌های بزرگ و کوچک و همچنین ایجاد سدها ، تونل‌ها، اسکله‌ها و دیگر سازه‌های آبی و راه‌ها ،کانال‌های آبیاری، تسطیح مزارع، ساخت مجموعه‌های صنعتی و مسکونی و بهداشتی ، بهره برداری از انواع معادن و هزاران نوع فعالیت عمرانی دیگر، همه نیازمند استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مختلف می باشند.
 

 


:: برچسب‌ها: بیمه ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی (CPM) ,



بيمه اموال
نوشته شده در 19 / 8 / 1390
بازدید : 1305
نویسنده : روستایی

بيمه اموال

اتومبيل:

دونوع بيمه داريم كه اول ثالث كه در كشور اجباري است و دوم بدنه

باربري

در صفحات قبل توضيح داده شده

مهندسي

در صفحات قبل توضيح داده شده

هواپيما

در صفحات قبل توضيح داده شده

 

كشتي

در صفحات قبل توضيح داده شده

 


:: برچسب‌ها: بيمه اتومبيل ,