پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیمه تجهیزات الکترونیک
نوشته شده در 9 / 10 / 1390
بازدید : 1463
نویسنده : روستایی

کلیه تجهیزات و دستگاههائی که ارزش قطعات الکتریکی و الکترونیکی از ارزش قطعات مکانیکی در آنها بیشتر باشد مانند وسايل فيلم برداري ، ماشين‌هاي اداري ، دستگاههاي فتوكپي ،  دوربين‌ها ، ويدئو ، دستگاههاي ضبط و پخش صدا ، سيستم ناوبري دريا و هوائي ، دستگاههاي الكترونيكي مخابرات ، تجهيزات پزشكي ، آزمايشگاهي ، دندانپزشكي ، تجهیزات رادیو تلویزیونی، مخابراتی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی، اندازه گیری، نقشه برداری، پزشکی، کامپیوتری و ... تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند. درواقع این بیمه یک بیمه حوادث برمبنای تمام خطرات است که خسارت های فیزیکی، ناگهانی و غیرقابل پیش بینی را که بر موضوع مورد بیمه وارد آید جبران می کند.


:: برچسب‌ها: بیمه تجهیزات الکترونیک ,



آتش سوزی صنایع
نوشته شده در 8 / 10 / 1390
بازدید : 1587
نویسنده : روستایی

ما اقدام به انعقاد قراردادهای بیمه ای با صنایع، سازمانها و ادارات كرده ايم که حوادث زیر را تحت پوشش قرار می دهد:
- آتش سوزی ( حریق، انفجار و صاعقه)
- سیل
- طوفان
- زلزله
- ذوب برف و بارش باران
- سقوط هواپیما
- پوششهای خاص بنا به درخواست بیمه گذار

مواردی که می توانند از این پوششهای بیمه ای بهره مند گردند عبارتند از:
-    کارخانجات، ساختمان و موجودی انبارها، ساختمانهای اداری، تاسیسات و سایر موارد عمومی.
-     موارد خاصی از قبیل بویلرها، ظروف تحت فشار، زاغه های مهمات، اماکن نظامی دارای طبقه بندی، قطعات الکترونیکی و مخابراتی، آشیانه ها و سایر مواردی که توسط ديگر شرکتهای بیمه ای قابل پوشش نیستن


:: موضوعات مرتبط: بيمه آتش سوزي , ,
:: برچسب‌ها: بيمه آتش سوزی صنایع ,



بازدید : 1252
نویسنده : روستایی

 نگاه ما به صنعت بيمه نگاهي جامع و توسعه اي است و صنعت بيمه بايد در هر گام به سطوح گوناگون وو لايه هاي جامعه نزديك شود.
  در سياست گذاري جديد ،عزم خود را جزم كرده ايم تا با كم كردن فاصله موجود ضمن رقابتي تر شدن بازار اين رشته بيمه اي ، زمينه تامين آرامش و آسودگي خاطر آحاد مختلف جامعه را فراهم آوريم تا افراد بيشتري بتوانند از مزاياي پوشش بيمه هاي زندگي استفاده كنند.
با اجراي تمامي مفاد اين آيين نامه و اهتمام شركت هاي بيمه در اين خصوص، سهم بيمه هاي زندگي از مجموع حق بيمه ها به ميانگين جهاني نزديك تر ميشود

 



:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بيمه مستمري
نوشته شده در 6 / 10 / 1390
بازدید : 1289
نویسنده : روستایی

بيمه مستمري؛رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد كه شوراي عالي بيمه، در ادامه اصلاح آيين نامه هاي زندگي، شركت هاي بيمه را مجاز كرد براي متقاضيان بيمه زندگي، بيمه مستمري نيز صادر نمايند.
بر اساس اين بيمه نامه، شركت بيمه تعهد مي كند كه در ازاي دريافت حق بيمه از بيمه گذار، مبلغ تعهد شده شركت بيمه را به صورت مستمري تا يك مدت معين در بيمه نامه و يا در طول زندگي بيمه شده به ذي نفع بيمه نامه بپردازد.
در اين نشست خبري مسئله مربوط به بيمه هاي كشاورزي، بيمه هاي اعتباري، بيمه شخص ثالث، رتبه بندي شركت هاي بيمه، نظارت بر شركت هاي بيمه و فعاليت هاي بيمه اي از جمله پرسش هاي خبرنگاران بود كه مهندس كريمي به آنها پاسخ داد.


:: برچسب‌ها: بيمه مستمري ,



بازدید : 1588
نویسنده : روستایی

10 تفاوت تعرفه جديد بيمه شخص ثالث با تعرفه قبلي

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آیین‌نامه جدید تعرفه بیمه شخص ثالث را که به تصویب وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی دولت رسیده ، برای اجرا ابلاغ کرده است.

 به گزارش روابط عمومي بيمه مركزي، مهمترین تفاوت‌های آیین‌نامه مصوب تعرفه حق بیمه با آیین‌نامه قبلی به این شرح است:

1 - تعیین حق بیمه به صورت نرخ و بر مبنای مجموع تعهدات مالی و بدنی شرکت بیمه در برابر بیمه گذار.

2 - افزایش تخفیف عدم خسارت تا 70 درصد.

3 - تفکیک اضافه نرخ تعداد خسارت بر اساس خسارت‌های مالی و بدنی.

4 - امکان انتقال سوابق تخفیف حق بیمه به وسیله نقلیه مشابه در زمان فروش آن.

5 - معافیت از پرداخت اضافه نرخ مربوط به سوابق بیمه ای مالک قبلی وسیله نقلیه.

6 - لحاظ کردن تخلف های حادثه‌ساز وسیله نقلیه در تعیین حق بیمه.

7 - در نظر گرفتن اضافه نرخ برای خودروهای با سن بیش از 15 سال.

8 -کاهش تعرفه بیمه نامه های کوتاه مدت.

9 - پیش بینی امکان فروش اقساطی بیمه نامه.

10- تعیین چگونگی پرداخت خسارت های بدنی.


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,
:: برچسب‌ها: تفاوت تعرفه جديد بيمه شخص ثالث با تعرفه قبلي ,



بيمه دريايي5
نوشته شده در 4 / 10 / 1390
بازدید : 1196
نویسنده : روستایی

بيمه دريايي که امروز وجود دارد احتمالاً در حدود صده‌هاي يازدهم و دوازدهم ميلادي در منطقه‌اي در شمال ايتاليا به‌وجود آمده است. شخصي به نام لومباردز در صده‌هاي چهاردهم و پانزدهم انگليسي ها را با اين نوع فعاليت آشنا ساخت. مفاهيم بيمه‌گر و بيمه‌گري نخستين‌بار در بيمه دريايي مطرح شد. آن روزها هر بازرگاني که حاضر به تقبل بخشي از يک خطر بود نام خود را همراه با سهمي که از آن خطر قبول مي‌کرد در پايين صفحه‌اي که جزئيات خطر مزبور در آن درج شده بود مي‌نوشت. آن وقت مالکان کشتي‌ها و بازرگانان دريافتند که مي‌توانند کشتي‌ها را براي حمل اجناس سودآور اعزام کنند زيرا مي‌دانستند چنانچه کشتي دچار حادثه شود از اين طريق جبران خواهد شد. در سال 1666 آتش‌سوزي بسيار بزرگي در لندن روي داد که باعث به وجود آمدن بيمه آتش‌سوزي شد. معلوم نيست که نخستين بيمه آتش‌سوزي به صورت امروزي در چه زماني صادر شد اما گفته مي‌شود که نخستين شرکت بيمه آتش‌سوزي به‌نام اداره آتش در سال 1680 بنيان نهاده شد که بعدها فونيکس لقب گرفت.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بيمه دريايي4
نوشته شده در 3 / 10 / 1390
بازدید : 1286
نویسنده : روستایی

بيمه‌هاي غير زندگي پيشينه بلند مدتي دارند. نوعي بيمه‌هاي دريايي در حدود 3000 سال قبل مورد استفاده قرار گرفت. بيمه‌هاي زندگي نيز سابقه زيادي دارند. اين نوع بيمه‌ها نخستين‌بار هنگامي پديد آمد که سربازان رومي قسمتي از دستمزد خود را در صندوقي جمع‌آوري کردند تا چنانچه در جنگ کشته شدند آن پول به خانواده‌هايشان پرداخت شود.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



درباره شركت بيمه كوثر
نوشته شده در 2 / 10 / 1390
بازدید : 1227
نویسنده : روستایی


شرکت بیمه کوثر حدود 12 سال به صورت کپتیو ( Captive) در عرصه صنعت بیمه به فعالیت مشغول بوده است. این شرکت در سال 1389 موفق به اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید. شرکت بیمه کوثر با بهره مندی از کادر مجرب و متخصص اهداف زیر را بمنظور گسترش و توسعه صنعت بیمه در کشور دنبال می نماید:
1)    حفظ سرمايه‌هاي فيزيكي از طريق مديريت ريسك‌هاي حوادث طبيعي و غير طبيعي ، شناسايي نقاط آسيب پذير در برابر حوادث و جبران خسارت‌هاي وارده از طريق توسعه بيمه‌هاي تمام خطر مهندسي و بيمه‌هاي اموال و دارايي‌هاي سازمان ها و صنايع .
2)    كاهش دغدغه در انجام مأموريت‌هاي محوله از طريق توسعه بيمه‌هاي مسئوليت و مهندسي و بیمه های اشخاص كه منجر به بهبود اثر بخشي مأموريت‌ها خواهد گرديد.
3)    ارائه خدمات با قيمت مناسب به بيمه گذاران و بيمه شدگان و حداكثر بهره‌وري بیمه گذاران از بازار بيمه.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



قوانين بيمه اي12
نوشته شده در 1 / 10 / 1390
بازدید : 1430
نویسنده : روستایی

ماده 12-  هرگاه بيمه گذار عمدا از اظهار مطالبي خودداري كند يا عمدا اظهارات كاذبه بنمايد و مطالب اظهار نشده يا اظهارات كاذبه طوري باشد كه موضوع خطر را تغيير داده يا از اهميت آن در نظر بيمه گر بكاهد عقد بيمه باطل خواهد بود حتي اگر مراتب مذكوره تاثيري در وقوع حادثه نداشته باشد.  دراين صورت نه فقط وجوهي كه بيمه گذار پرداخته است قابل استرداد نيست بلكه بيمه گر حق دارد اقساط بيمه را كه تا آن تاريخ عقب افتاده است نيز از بيمه گذار مطالبه كندماده 12-  هرگاه بيمه گذار عمدا از اظهار مطالبي خودداري كند يا عمدا اظهارات كاذبه بنمايد و مطالب اظهار نشده يا اظهارات كاذبه طوري باشد كه موضوع خطر را تغيير داده يا از اهميت آن در نظر بيمه گر بكاهد عقد بيمه باطل خواهد بود حتي اگر مراتب مذكوره تاثيري در وقوع حادثه نداشته باشد.  دراين صورت نه فقط وجوهي كه بيمه گذار پرداخته است قابل استرداد نيست بلكه بيمه گر حق دارد اقساط بيمه را كه تا آن تاريخ عقب افتاده است نيز از بيمه گذار مطالبه كند


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانيين بيمه اي ,



بازدید : 1487
نویسنده : روستایی

 

بیمه کارفرمایان نسبت به جبران خسارات وارده به کارکنان و کارگران که ناشی از حوادث حین کار باشد و منجر به صدمات جسمانی و جانی شود ،مسئول هستند. این بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گذار را در مقابل کارکنان تحت پوشش بیمه قرار می دهد. تمام کارکنان شاغل در محدوده کارگاه  اعم از کارگران ایرانی و غیر ایرانی تحت پوشش این بیمه نامه خواهند بود. به موجب این بیمه نامه غرامت فوت و نقص عضو کارگران در حد دیه و همچنین هزینه پزشکی آنان قابل پوشش می باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارگران ,