پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بيمه اشخاص
نوشته شده در 18 / 8 / 1390
بازدید : 1247
نویسنده : روستایی

بيمه اشخاص

1عمر:

فرض كنيد كه شما از ده سال پيش تا امسال براي اتوميبل خودتان بيمه بدنه خريداري كرده‌ايد، پس تا امروز به اندازه ده سال حق بيمه پرداخت كرده‌ايد، خوب اگر خسارت هم داشته‌ايد، خسارت شما را شركت بيمه (پس از كسر فرانشيز) به شما پرداخت است، ولي آيا اگر الان به شركت بيمه خودتان مراجعه كنيد، بيمه‌گر حاضر است حق بيمه‌هاي دريافتي از شما را، حتي اگر هيچ خسارتي هم در اين مدت از شركت بيمه دريافت نكرده‌باشيد، به شما برگرداند؟ البته كه خير. در حالي كه شما وقتي يك "بيمه زندگي" خريداري مي‌كنيد، در طول مدت بيمه‌نامه از پوشش‌بيمه‌اي آن برخوردار هستيد و اگر با سلامتي تمام در زمان اتمام مدت بيمه‌نامه در شركت بيمه حاضر شويد، رقمي بالاتر از حق بيمه‌اي كه به شركت بيمه داده‌ايد، از بيمه‌گر خود دريافت خواهيد كرد و اگر خداي ناكرده در طول مدت بيمه‌نامه دچار بيماري و يا حادثه منجر به فوت شديد، خانواده شما علاوه ‌بر سرمايه بيمه عمر، سودهاي حاصل از مشاركت در منافع شما با شركت بيمه را نيز دريافت خواهد كرد.

2 درمان:

یکی از راه‌های مناسب برای فراهم ساختن پشتوانه بسیار مطلوب به منظور حمایت از وضعیت اقتصادی خانواده و گذر از موقعیت های اضطراری ناشی از بیماریها و حوادث، تهیه بیمه درمان است. نوعی از این بیمه نامه به شکل بیمه درمان تکمیلی گروهی از طرف شرکتهای بیمـه برای کارکنان شرکت‌ها و موسسات یا اعضای انجمن ها و گروه‌های اجتماعی قابل ارائه می باشد.

 


:: برچسب‌ها: بيمه اشخاص ,



بيمه در زندگي
نوشته شده در 17 / 8 / 1390
بازدید : 1271
نویسنده : روستایی

انسان‌ از آغاز پيدايش‌ جوامع‌ انساني‌، در جستجوي‌ غريزي‌ به‌ دنبال‌ تأمينهاي‌ جسمي‌، اقتصادي‌، اجتماعي‌ وسياسي‌ بوده‌ است‌. باتوجه‌ به‌ همين‌ نياز بوده‌ كه‌ شركتهاي‌ بيمه‌ با ارائه‌ طرحهاي‌ متفاوت‌ و ابتكاري‌ متناسب‌ با نيازهاي‌جوامع‌ انساني‌ درپي‌ تأمين‌ و تسهيل‌ اين‌ غريزه‌ ثبات‌ مالي‌ و اقتصادي‌ برآمدند تا در زمان‌ بروز حادثه‌ ناگوار، شيرازه‌اقتصاد خانواده‌ها از هم‌ نپاشد و افراد وابسته‌ به‌ شخص‌ متوفي‌ و يا حادثه‌ ديده‌ بتوانند از مزاياي‌ اين‌ تأمين‌ اقتصادي‌بهره‌مند شوند. نيازهاي‌ خانواده‌ در اغلب‌ جوامع‌ بشري‌ با هر درجه‌اي‌ از پيشرفت‌ و تكامل‌ را مي‌توان‌ به‌ شرح‌ زيرطبقه‌بندي‌ كرد :
تأمين‌درآمدي‌معين‌ و مشخص‌براي‌افراديك‌خانواده‌پس‌ازفوت‌نان‌آور خانواده‌
تأمين‌ درآمدي‌ معين‌ و مشخص‌ براي‌ ايام‌ از كارافتادگي‌، پيري‌ و بازنشستگي‌.


:: برچسب‌ها: بيمه ,



اطلايه3
نوشته شده در 16 / 8 / 1390
بازدید : 1714
نویسنده : روستایی

 در طرح "عید تا عید از بیمه کوثر عیدی از ما بگیرید" این نمايندگي به مشتریان حقیقی خود در

بیمه‌های ثالث 5 درصد

، بیمه بدنه خودرو 20 درصد

و در سایر رشته های بیمه‌ای 10 درصد

بعنوان عیدی ، تخفیف ویژه به مشتریان گرامی می‌دهد.
یادآور می‌شود هم میهنان عزیز می‌توانند تا 27 آبان از این تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: عيدي بيمه كوثر ,



بيمه از ديدگاه زندگي2011
نوشته شده در 15 / 8 / 1390
بازدید : 1176
نویسنده : روستایی

امروز دیگر تصوراین که گونه ای از فعالیت انسان بدون وجود بیمه شکل پذیردمشکل است . به ویژه آن که در قرن بیستم تحولات تکنولوژی ، حمل و نقل وارتباطات با سرعت و وسعت شگفت آوری انجام پذیرفته است . برجسته ترین نمونه این موضوع پیشرفت موتور اتوموبیل است که متعاقب آن بیمه اتوموبیل به یکی ازمهم ترین بخش های صنعت بیمه تبدیل شده است .
توسعه مهم دیگر، افزایش تعداد ریسک های یگانه خیلی بزرگ است .نفتکش های غول پیکر و هواپیماهای بسیار بزرگ نمونه هایی هستند که نشان می دهند سرمایه تحت پوشش بیمه ممکن است صدها میلیون تومان ارزش داشته باشد. مشکلات مربوط به پوشش چنین سرمایه های عظیمی باعث شده است که بیمه گران به پشتیبانی یکدیگر، یک خطر بزرگ را در سطح داخلی و بین المللی به صورت بیمه اتکایی مجدد بین خود توزیع کنند و از عهده جبران خسارت های هنگفت برآیند.
همراه با ارتقا و پیچیدگی بیشتر زندگی انسان امروز، بیمه ها نیز از زوایای مختلف و با شتاب توسعه یافته اند. زیان هایی که ممکن است به طور ناخواسته در جریان فعالیت و زندگی عادی هر فردی به دیگران وارد آید و در قبال آن ها مسوول واقع شود بابیمه مسوولیت تحت پوشش قرار میگیرند.در این خصوص ، می توان به بیمه مسوولیت پزشکان و بیمه مسوولیت تولید کنندگان اشاره کرد. نمونه های جدیدتر، بیمه افترا برای روزنامه نگاران و ایستگاه های رادیو و تلویزیون و بیمه آلودگی ناشی از نشت نفت از تانکرهاست . بیمه های سیل ، زلزله وخرابی کامپیوترنیز بر همین منوال ظهور کرده اند.
بیمه های زندگی نیز پیشرفت های شگرفی یافته و مجموعه متنوعی از انواع این نوع بیمه را ارائه کرده است در این زمینه انواع بیمه های مستمری و عمر و پس انداز به طور چشم گیری افزایش یافته است در ادامه ، بیمه گران رشته زندگی مجبور شده اندکه با مشکلات جدیدی نظیر بیماری ایدز مواجه شوند و درباره پیشرفت علم ژنتیک بیندیشند


:: برچسب‌ها: بيمه ,



تاريخچه بيمه
نوشته شده در 14 / 8 / 1390
بازدید : 1282
نویسنده : روستایی

 در عهد عتیق بیمه شناخته نبود ( قرن چهارم تا هفتم میلادی ) در رم باستان صاحبان کشتی و متصدیان حمل و نقل دریائی متعهد میشدند که خسارات ناشی از عملیات جنگی دشمن و طوفان را بپردازند . به لحاظ خطرات اساسی که متوجه مال التجاره های دریائی بود ، بیمه دریائی به عنوان نخستین نوع بیمه ایجاد گردید . این بیمه در حال حاضر نیز پر اهمیت ترین نوع بیمه است . بدین ترتیب ایجاد بیمه دریائی مربوط به قرون وسطی و انواع دیگر بیمه مربوط به قرن نوزدهم است . این مطلب که در کدام کشور برای اولین با بیمه بوجود آمده است ، محل اختلاف است . عده ای معتقدند که بیمه برای اولین بار در فلاندر (ناحیه ای در شمال کشور بلژیک ) پدید آمد و به سال ۱۳۱۰ میلادی شخصی بنام کنت دوبتون بنا به درخواست اهالی شهر بروژ دفتر بیمه تاًسیس نمود . به نظرعده ای نیز بیمه از ابداعات ایتالیائی ها و اسپانیولی ها در قرن ۲۴ میلادی بوده است . بهرحال میدانیم که اولین بیمه نامه بدست آمده در سالهای ۱۲۴۷و۱۳۷۰ میلادی در شهرهای ((ژن )) و ((بروگ )) تنظیم شده است .

 


:: برچسب‌ها: تاريخچه بيمه ,



معني كلمه بيمه
نوشته شده در 13 / 8 / 1390
بازدید : 1297
نویسنده : روستایی

بیمه از زبان هندی ( اردو ) گرفته شده است و معنی لغوی آن ضمانت است . در اصطلاح نیز ضمانت مخصوصی است از جان یا مال که در حقوق جدید دنیا رواج یافته است .

بیمه از زبان هندی ( اردو ) گرفته شده است و معنی لغوی آن ضمانت است . در اصطلاح نیز ضمانت مخصوصی است از جان یا مال که در حقوق جدید دنیا رواج یافته است . در بیمه اشخاص با پرداخت وجهی مسئولیت کالا یا سرمایه یا جان خود را بعهده دیگری میگذارند و بیمه کننده در هنگام زیان باید زیان و خسارت وارده را بپردازد .
تعریف متداول بیمه بدین شرح است : بیمه عملی است که به موجب آن بیمه گر در مقابل دریافت عوض بنام (( حق بیمه یا وجه اشتراک )) و بموجب مقررات خاص خسارات را جبران مینماید بدین ترتیب بیمه موجد نوعی اطمینان در مقابل مخاطره محتمل الوقوع تلقی میگردد.


:: برچسب‌ها: معني كلمه بيمه ,



پاسخ سوالات شما11
نوشته شده در 12 / 8 / 1390
بازدید : 1398
نویسنده : روستایی

الحاقيه چيست؟

هر تغییری در مشخصات بیمه نامه، مانند افزایش مبلغ بیمه، كه به درخواست بیمه گذار و با موافقت بیمه گر صورت می گیرد با صدور الحاقیه بیمه نامه انجام می شود.
این مدرك جز لاینفك بیمه نامه است و به این دلیل صادر می شود كه این گونه تغییرات را نمی توان در متن بیمه نامه اولیه اعمال كرد و هر تغییری در این بیمه نامه از طریق صدور الحاقیه بیمه نامه خواهد بود(شرطی در بیمه نامه بدنه اتومبیل)

 


:: برچسب‌ها: بيمه ,



استاد دانشگاه وليوان پر از خالي
نوشته شده در 11 / 8 / 1390
بازدید : 1290
نویسنده : روستایی

  دوست من، يادت باشد كه ليوان آب را همين امروز زمين بگذاري  زندگي همين است!


:: برچسب‌ها: بيمه ,



صحبت دوستانه5
نوشته شده در 10 / 8 / 1390
بازدید : 1268
نویسنده : روستایی

اندیشه، تجارب، چالش ها و موفقیت های دیگران در عرصه های مختلف اقتصادی از جمله صنعت بیمه، راهگشای کسانی است که به دنبال یافتن راه های تازه و دستاوردهای نوینی در کسب و کار موفق می باشند.


:: برچسب‌ها: بيمه ,



داستان بيمه عمر1
نوشته شده در 9 / 8 / 1390
بازدید : 1310
نویسنده : روستایی

آن روز صبح یک دسته صورتحساب تازه رسیده بود  از لغو شدن

قرارداد هایشان خبر می دادو بدهي هايشان.

زن آه کشید چند ماهي از فوت همسرش ميگذشت با نگرانی از جا برخاست به سوي صندوق امانات بانك رفت،كه سند

خانه را براي فروش بردارد.در صندوق را كه باز كرد كاغذي ديد كه نشان از آن ميداد شوهر آينده نگر به فكر همسر

وفرزندانش بوده برگه بيمه عمر بود



:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بيمه ,