پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
میلاد امام حسن مجتبی مبارک
نوشته شده در 1 / 4 / 1395
بازدید : 675
نویسنده : روستایی

میلاد امام حسن مجتبی(ع) مبارک باد

نمی دانم    چه    گویم    از وجودش         تمام   عـــرشیان     محو    سجودش
حسن را لطف یزدان بی حساب است         که قدر و شان ایشان در حجاب است


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , کوثر , بیمه کوثر میلاد امام حسن مجتبی , حسن مجتبی , 5018 , بیمه هفت حوض , بیمه نارمک ,



بیمه کوثر علیزده
نوشته شده در 17 / 2 / 1395
بازدید : 676
نویسنده : روستایی



بیمه مسافرتی
نوشته شده در 14 / 12 / 1394
بازدید : 671
نویسنده : روستایی

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بیمه حوادث انفرادی
نوشته شده در 9 / 12 / 1394
بازدید : 904
نویسنده : روستایی

 همانطور كه مستحضر مي‌باشند در بيمه‌هاي حوادث انفرادي، خطر فوت، نقص عضو، از كارافتادگي دائم و كامل و نيز از كارافتادگي موقت روزانه و هزينه درمان ناشي از جراحات بدني كه در اثر حادثه در 24ساعت باشد، پوشش داده مي‌شود و حتي در اين نوع بيمه نامه تمامي خطرات ناشي از كار و ورزش نيز تحت شرايطي مي‌تواند تحت پوشش باشد، و چنانچه بيمه شده‌اي در اثر مصدوميت ناشي از حادثه فوت نمايد، تمام سرمايه مندرج در بيمه نامه بدون اينكه چيزي از آن كسر گردد تمام و كمال به كسي كه نامش در بيمه نامه بعنوان استفاده كننده قيد شده است، پرداخت مي‌گردد و همچنين در صورتي كه براي بيمه شده در اثر خطرات تحت پوشش، حادثه‌اي پيش ‌آيد و منجر به نقص عضو گردد، با توجه به كلي و جزيي بودن نقص عضو، غرامت پيش بيني شده در بيمه نامه به وي پرداخت خواهد شد و علاوه بر آن در صورتي كه بيمه شده براثر وقوع حادثه دچار مصدوميت شده و جهت معالجه خويش متحمل پرداخت هزينه گردد، هزينه درمان او مطابق عرف حداكثر تا سقف مبلغ مورد تعهد پرداخت مي‌گردد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



جذب بازاریاب
نوشته شده در 19 / 3 / 1394
بازدید : 1040
نویسنده : روستایی

توجه                 توجه

برای کار بازاریابی بیمه مسئولیت و عمرو سرمایه گذاری و مهندسی با شماره:2219788-0919 تماس بگیرید با پورسانت عالی


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



حلول ماه رجب المرجب گرامی باد
نوشته شده در 21 / 2 / 1392
بازدید : 1628
نویسنده : روستایی

نسیم ماه رجب در فضای شهر می‌پیچد و بار دیگر ماه بزرگ خدا، نویدبخش فصل جدیدی از بندگی در درگاه عبودیت است، مؤمنان و عارفان که مد‌ت‌ها برای این ماه لحظه شماری می‌کردند اکنون مشتاقانه برای ورود به این ماه لحظه‌شماری می‌کنند، چرا که ماه رجب «ماه أصَبّ» است و رحمت خدا در این ماه بر امت فرو مى‌ریزد.

در اهمیت این ماه همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهى که حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌شود و غضب الهى از او دور می‌شود و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته شود.

امام موسی کاظم(ع) در یک روایتی در باب اهمیت ماه رجب‌المرجب فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می‌شود، همچنین فرمود: رجب نام نهرى است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏تر است، هر کس یک روز از رجب را روزه بگیرد، البته از آن نهر بیاشامد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1442
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه‌ی کوثر، هدف از این کنگره، بزرگداشت سه وزیر دفاع شهید (شهیدان چمران، نامجو و فکوری)، فرماند مهندسی جنگ (شهید صفوی) و 1000 شهید وزارت دفاع عنوان شده بود و بیمه‌ی کوثر حضوری فعالانه در این کنگره داشت.

کنگره‌ سه‌روزه‌ی بزرگداشت سه وزیر، فرمانده مهندسی جنگ و 1000 شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، هفته‌ی گذشته از 17 تا 19 اردیبهشت با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری برگزار شد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1719
نویسنده : روستایی

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1593
نویسنده : روستایی

 تعرض و هتک حرمت حرم مطهر صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) و یار امیرالمومنین(ع) جناب حجر بن عدی(ره) را محکوم می نمایl.این اقدامات وحشیانه و غیر انسانی که تعرض به مقدسات اسلام را با هدف ایجاد تفرقه بین مسلمین نشانه رفته است حرکتی در جهت منافع استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس است و بر هر انسان آزاده ای است تا این جنایت را محکوم نماید.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1547
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، احمد ابراهیمی معاون بازاریابی و فروش اعلام کرد: شرکت بیمه کوثر در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه که 17 لغایت 20 اردیبهشت ماه 92 برگزار می گردد حضوری چشمگیر خواهد داشت.وی از برگزاری مسابقه برترین ایده در ایام نمایشگاه خبر داده و افزود: در طول مدت برگزاری نمایشگاه مسابقه برترین ایده و شعار تبلیغاتی با موضوع بیمه کوثر نیز برگزار می شود.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1576
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر در اولین روز نمایشگاه، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس‌کل بیمه مرکزی به بازدید از غرفه‌ی بیمه کوثر پرداختند و مدیرعامل و معاونان شرکت به ارائه‌ی توضیحات فنی از فعالیت‌های جاری بیمه‌ی کوثر پرداختند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بیمه کوثر در سالن 31 B غرفه 25 پذیرای علاقه‌مندان است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1454
نویسنده : روستایی

تعداد شرکت‌های بیمه به ۳۰ می‌رسد

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اعلام اینکه در آینده ۳۰ شرکت بیمه‌ای در کشورمان به فعالیت خواهند پرداخت، گفت: تعداد واحدهای شبکه فروش بیمه در آینده از ۳۰ هزار واحد فعلی بیشتر خواهد شد.

 

به گزارش ریسک نیوز،سید محمد کریمی موضوع نظارت را برای صنعت بیمه کشور ضروری و لازم ارزیابی کرد و گفت: به هر میزان که نظارت بر عملکرد صنعت بیمه بیشتر باشد و با سرعت و دقت انجام شود، به همان نسبت عملکرد و رشد صنعت بیمه بیشتر خواهد بود.

رئیس شورای عالی صنعت بیمه کشورمان با اشاره به فعالیت ۲۵ شرکت بیمه و بیمه اتکایی در سال گذشته عنوان کرد: در حال حاضر هم ۴۸ گروه متقاضی تاسیس شرکت بیمه هستند و ۵ گروه در مراحل دریافت مجوز و تاسیس شرکت هستند.

وی با اعلام اینکه در آینده ۳۰ شرکت بیمه ای در کشورمان به فعالیت خواهند پرداخت، تصریح کرد: بر این اساس تعداد واحدهای شبکه فروش بیمه در آینده از ۳۰ هزار واحد فعلی بیشتر خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با طرح این مطلب که با افزایش تعداد شرکت های بیمه و شبکه فروش کار نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه هم افزایش می یابد، افزود: با پیگیری هایی که بیمه مرکزی در بحث نظارت انجام داده، جلوی بسیاری تخلفات شرکت های بیمه گرفته شده است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت بیمه های تکمیل درمان در صنعت بیمه تاکید و عنوان کرد: در حال حاضر بیمه های پایه درمان برای پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم کافی نیست و باید گسترش بابد.

وی ادامه داد: بخش بزرگی از صنعت بیمه کشور دست نخورده و بکر باقی مانده است و شرکت های بیمه می توانند در این بخش ها به فعالیت بپردازند و از توانمندی های خود برای ارائه بیمه های جدید استفاده کنند. در عین حال افزایش توانمندی ظرفیت فنی صنعت بیمه نیز ضروری است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



صدای شرکت‌های بیمه درآمد
نوشته شده در 5 / 2 / 1392
بازدید : 1534
نویسنده : روستایی

صدای شرکت‌های بیمه درآمد

شركت هاي بيمه
سندیکای بیمه‌‌گران ایران با ارسال نامه‌ای به رییس کمیسیون اقتصادی، خواستار حذف مالیات‌ مترتب بر بیمه‌های شخص ثالث و همچنین ۱۰ درصد این حق بیمه‌ها به خزانه‌ی دولت شدند.

 

به گزارش ریسک نیوز به نقل از اخبار بانک، از حق بیمه‌های شخص ثالث که از سوی شركت‌های بیمه دریافت می‌شود، ۱۰ درصد به حساب نیروی انتظامی، ۱۰ درصد به حساب وزارت بهداشت و درمان، ۵ درصد به حساب صندوق تامین خسارات بدنی و ۲۰ درصد به حساب بیمه مرکزی واریز می‌شود تا این نهاد با همکاری وزارت راه و ترابری و راهنمایی و رانندگی برای کاهش خسارات رانندگی هزینه کند. 

همچنین در ماده ۲۷ قانون بیمه اجباری شخص ثالث که در سال ۸۷ مصوب شده است، تصریح شده که وضع هر گونه عوارض دیگر بر بیمه موضوع قانون بیمه شخص ثالث ممنوع است. 

مدیران عامل و نمایندگان ۲۳ شرکت در سندیکای بیمه‌گران از رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواسته‌اند تا با هدف پیشگیری از رکود صنعت بیمه، با حذف کلیه عوارض مندرج در لایحه پیشنهادی دولت محترم بالاخص حذف موضوع واریز ۱۰ درصد از حق بیمه شخص ثالث به خزانه، زمینه‌ی رشد و بالندگی صنعت بیمه فراهم شود. 

این نامه به امضای ۲۳ مدیرعامل و نماینده شرکت بیمه رسیده است.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



روز مادر مبارك
نوشته شده در 11 / 2 / 1392
بازدید : 1273
نویسنده : روستایی

 

 

یا زهرا

روز مادر و روز زن بر ماردان و زنان ایران و جهان مبارک باد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



خرید از بیمه کوثر با حکمت کارت
نوشته شده در 8 / 2 / 1392
بازدید : 4638
نویسنده : روستایی

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، کلیه نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مجهز به دستگاه های کارتخوان حکمت می شوند.بنابر اعلام معاونت بازاریابی و فروش ، نصب کارتخوان های حکمت کارت بتدریج از استان تهران آغاز شده است .با اجرای این طرح یکی دیگر از گام های تحقق شعار " بیمه در دسترس مردم ایران" توسط بیمه کوثر اجرایی شد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: خرید از بیمه کوثر با حکمت کارت , بيمه , بيمه كوثر , بيمه كوثر شرق تهران ,



بازدید : 1372
نویسنده : روستایی

منتظر نمانید،‌ بیمه زلزله تهیه کنید



با توجه به افزایش تعداد و شدت زلزله در کشور،‌ وجود صندوق حودث طیعی امری لازم به شمار می رود، برای اجرای هر چه بهتر این مهم بیمه مرکزی طرحی را در قالب صندوق حوادث طبیعی طراحی و به مجلس ارایه کرده است که هنوز در مرحله بررسی به سر می برد،  در این باره رحیم مصدق، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی اعلام کرد: لایحه تأسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی در چندین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است، البته مقرر شده است ابعاد فنی این اقدام بررسی شود و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز تحقیق جامعی با مشارکت صنعت بیمه و دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه داشته باشد و منتظر جمع‌بندی مرکز پژوهش‌ها در این باره هستیم.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: البته در حال حاضر هم شرکت‌های بیمه، بیمه زلزله را به عنوان یکی از پوشش‌های اختیاری بیمه‌نامه آتش‌سوزی ارائه می‌کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه حق بیمه، بیمه آتش‌سوزی بسیار ناچیز است، مردم می‌توانند پوشش زلزله این بیمه‌نامه را نیز خریداری کنند.
مصدق با بیان اینکه بهترین روش برای جبران خسارت‌های مالی، بیمه است، افزود: زلزله یکی از واقعیت‌های اجتماعی است که اتفاق می‌افتد و باید برای مقابله با آن آماده باشیم.
وی گفت: روش صحیح این است که زمانی که حادثه طبیعی اتفاق می‌افتد به جای اینکه تلاش و بودجه دولت معطوف به بازسازی منازل مسکونی مردم شود، دولت بودجه خود را به بازسازی زیرساخت‌های شهری صرف کند و مردم هم با مبلغی که از شرکت‌های ب
یمه بابت خسارت دریافت می‌کنند به بازسازی منازل بپردازند.
وی اضافه کرد: این کار پس از زلزله آذربایجان شرقی و بوشهر هم انجام شد و واحدهایی که پوشش بیمه زلزله داشتند با حضور نمایندگان شرکت‌های بیمه، خسارت خود را دریافت کردند.
وی در مورد میزان پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه در زلزله آذربایجان و بوشهر به فارس گفت: در آذربایجان شرقی بخش اعظم خسارت‌ها پرداخت شده و در بوشهر هم تیمی از بیمه مرکزی با مدیران عامل چند شرکت بیمه به محل زلزله زده رفتند و تأکید ما به همه شرکت‌ها این است که در اسرع وقت خسارت‌ها را پرداخت کنند.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



تقدیر بیمه مرکزی از بیمه کوثر
نوشته شده در 24 / 1 / 1392
بازدید : 1575
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، علی کرمی مدیرکل دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی از فعالیت شعب کشیک بیمه کوثر در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.در متن نامه ایشان به مدیرعامل شرکت بیمه کوثر آمده است:" اینجانب به نمایندگی از بیمه مرکزی ج.ا.ا مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه پرسنل خدوم و زحمت کش آن شرکت اعلام می نمایم."

شایان ذکر است شعب کشیک بیمه کوثر در ایام تعطیلات نوروز  از 28 اسفند 91 الی 14 فرودین ماه 92 مشغول به خدمت رسانی به هموطنان عزیز بودند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



نوشته شده در 2 / 1 / 1392
بازدید : 986
نویسنده : روستایی

نمايندگي ما در ايام نوروز آماده خدمت رساني به همشهريان عزيز ميباشد و براي رفاه حال شما از ساعت 9صبح الي 19عصر به صورت يكسره باز ميباشد


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1268
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر در ایام نوروز به منظور رفاه هموطنان عزیز علاوه بر شعب شرکت در سراسر کشور ، موسسه معین خسارت نیز اقدام به پرداخت خسارت می نماید .

لذا در صورت بروز هرگونه حادثه منجر به خسارت وسائط نقلیه موتوری زمینی می توانید با شماره مرکز پیام 02144006162 در تهران تماس حاصل نمائید .


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



نوروز مبارك
نوشته شده در 1 / 1 / 1392
بازدید : 1131
نویسنده : روستایی

عید نوروز مبارک باد - honardez.ir

قرن‌هاست که نوروز بر ما و نسل‌های بسیاری از انسان‌ها، با تمام افکار و اندیشه‌های بشری و الهی می‌گذرد و ما در گذر این ایام کهن و باستانی و سراسر حماسه و آزادگی، دل‌ها را به طبیعت پاک و بی‌آلایش می‌سپاریم و پژمردگی و خمودی را از خویشتن دور می‌سازیم. امروز نیز در پس گذشت قرن‌ها با عشق به حقیقت علی (ع) و یاد مکتب عدالت پرورش، آرزو می‌کنیم این سال جدید و آغاز طبیعت، چشمان شما و خانواده گرمتان را طراوت ببخشد و در پناه خدای سبحان، بوی عشق و آزادگی و انسانیت را در تمام فضای دل و ایمانمان آکنده نماییم و روحمان را با نسیم روح‌بخش و جان‌بخش طبیعت سبز و سرشار از امید، و از همه مهم‌تر پیوند نسل‌های متوالی از این ملک و مملکت، پیوند زنیم و با توکل به حق تعالی به زدودن «صخره‌های سیاه و مرگ‌زده» رو آوریم و به عنوان یک ملت زنده بر سکون خود بخروشیم و در تندبادهای ریشه برانداز، جاودانه بمانیم و در صحرای عظیم بشری، قداست و اصالت خود را «بر صحیفه‌ی عالم» ثبت نماییم.

سال نو و نوروز کهن و باستانی مبارک باد

به امید روزی که در تقویم بنویسند ” تعطیل ” سالروز ظهور منجی عالم بشریت!

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



جزییات "بیمه ازدواج دانشجویان"
نوشته شده در 29 / 11 / 1391
بازدید : 1139
نویسنده : روستایی
بيمه ازدواج دانشجويي
مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات طرح پیشنهادی "بیمه ازدواج دانشجویان"، از برنامه بیمه شدن کلیه دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، فاطمه بلغانی با بیان اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" بسیار مورد استقبال وزارت ورزش و جوانان و همچنین شرکت بیمه‌ قرار گرفته است،‌ به ایسنا اظهارکرد: این طرح مدنظر است که برای تمامی دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی اجرایی شود.
به گفته وی، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" با کمک صندوق رفاه دانشجویان و شرکت‌های بیمه‌ای اجرایی می‌شود و مدنظر است کلیه دانشجویان از ابتدای ورود تا پنج سال پس از فراغت از تحصیل بتوانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه طرح "بیمه ازدواج دانشجویان" هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: جزئیات مبلغ قابل ارائه از سوی دانشجویان جهت بیمه‌شدن و نحوه ارائه خدمات در دست بررسی است که پس از تایید نهایی، اعلام می‌شود.
مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: با کمک این طرح، دانشجویان می‌توانند در هنگام ازدواج از خدمات بیمه ازدواج دانشجویان استفاده کنند، همچنین اجرای این طرح دانشجویان را نسبت به ازدواج ترغیب می‌کند
.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1054
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر ؛ در آخرین جلسه مشترک مدیران ارشد ستادی شرکت با مدیرعامل محترم ، ایشان با تاکید بر حفظ حرمت و جایگاه نام مقدس " کوثر" ، خدمت صادقانه را شاه کلید این مهم عنوان کرده و افزودند: اگر خداوند را ناظر کارهایمان بدانیم و کار را برای خدا انجام دهیم و نه برای خوش آمد مدیر مافوق این کار الهی است و حافظ دین و دنیای ما خواهد شد.عبدالرسول عطایی با بر شمردن فعالیت های انجام گرفته در سال 91 ، بر تلاشی جهادی بیشتر در سال 92 تاکید کرده و افزود: چشم انداز بیمه کوثر ترسیم شده و ما برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید با رعایت اخلاق حرفه ای ، پایداری و ثبات در ارائه خدمات ، آسانی و ارائه نرخ رقابتی و تنوع سبد بیمه ای ، مسیر تحقق را هموار سازیم .مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، عملکرد مبتنی بر مدیریت ارزش را روح جاری سازمان عنوان کرده و بر نقش آفرینی موثر مدیران و کارکنان ، شعب و نمایندگان تاکید کردند.در پایان این مراسم معنوی و صمیمانه دکتر عطایی ، نصب العین قراردادن حدیث شریف "حاسبوا قبل ان تحاسبوا - خود رامورد محاسبه قرار دهید قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شوید - را مهمترین خواسته خود از مدیران و خانواده بزرگ بیمه کوثر عنوان کرده و برای همه ی همکاران آرزوی سعادت و سلامت کردند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 965
نویسنده : روستایی

معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی با بیان این‌که بالا‌رفتن ایمنی خودروها چه در زمان ساخت و چه در زمان استفاده یکی از عوامل موثر در کاهش وقوع حوادث رانندگی می‌شود، گفت: توجه به داشتن معاینه فنی در هنگام صدور بیمه‌نامه شخص ثالث اقدام مفیدی خواهد بود.به گزارش ریسک نیوز،رحیم مصدق در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این‌که در وقوع تصادف سه عامل انسان، خودرو و راه نقش دارند صرفه‌نظر از این‌که درصد تاثیر آنها چقدر است همه قبول داریم که یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد تصادف، وسیله نقلیه خواهد بود. معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی با بیان این‌که در تعیین حق بیمه شخص ثالث عوامل مختلفی تاثیر دارد گفت: در بیمه بدنه اتومبیل نیز طبیعتا بحث داشتن معاینه فنی بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود و شرکت‌های بیمه می‌توانند با توجه به نوع و خصوصیات وسیله نقلیه در صورت داشتن یا نداشتن برگه معاینه فنی، حق بیمه شخص ثالث مشخص کنند اما این مساله در بیمه شخص ثالث با توجه به مقررات فعلی امکان پذیر نیست. وی خاطر نشان کرد که بسیاری در موضوع معاینه فنی تصور می‌کنند که تنها برای میزان آلایندگی خودرو معاینه فنی مهم است اما اشکالات اساسی هم‌چون ترمز، چرخ‌ها و سلامت موتور خودروها با دقت کنترل می‌شود. مصدق با بیان این‌که در بیمه شخص ثالث ضریب خسارت براساس تخلفات حادثه‌ساز و نوع و خصوصیات وسیله نقلیه در نظر گرفته می‌شود، گفت: به دلیل آنکه تعیین حق بیمه شخص ثالث جزو اختیارات هیات وزیران است و شرکت‌های بیمه نمی‌توانند در تغییر آن نرخ تاثیری بگذارند اگر شرکتی بخواهد ریسک خود را پایین بیاورد می‌تواند خودروهایی که دارای معاینه فنی هستند را با درصدی تخفیف بیمه کنند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 896
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر و بنابر اعلام ستاد برگزاری؛سومین همایش مدیران ارشد بیمه کوثر با موضوع تبیین جایگاه شعب در ارتقاء و تعالی شرکت ،دوم و سوم اسفند ماه با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری ، هیئت مدیره ، مدیرعامل ، مدیران ارشد ستاد مرکزی و مدیران شعب سراسر کشور برگزار می گردد.شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه دوره دوم این همایش که در اسفند ماه 90 برگزار شد ، رئیس کل محترم بیمه مرکزی ج.ا.ا و مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان سخنران افتتاحیه حضور داشتند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1085
نویسنده : روستایی

محمد تائبي: يكصد رسانه كشور در نشست ويژه دهه فجر رييس كل بيمه مركزي شركت كردند

تنوع برنامه هاي مرتبط با جشن سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي كه از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران طراحي و اجرا شد، چشمگير و مثال زدني است. به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، محمد تائبي ضمن اعلام اين مطلب افزود: صنعت بيمه همواره ارادت و خلوص خود را نسبت به انقلاب و آرمان هاي بلند آن و ولايت فقيه به اثبات رسانده و حضور باشكوه اهالي اين صنعت در راهپيمايي عظيم مردمي در بيست و دوم بهمن عمق اين ارادت را نشان مي دهد.
مسئول ستاد برگزاري مراسم دهه فجر بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به فعاليت هاي ويژه ورزشي، اجتماعي، فرهنگي و هنري بر مشاركت گسترده كاركنان تاكيد كرد و گفت: اهداي كتاب و برگزاري مسابقه كتابخواني، برپايي مسابقات خاطره نويسي براي كاركنان و انشا نويسي و نقاشي براي فرزندان آنان، برگزاري جشن انقلاب در بيمه مركزي، برپايي ايستگاه هاي صلواتي و غرفه هاي فرهنگي از برنامه هاي اصلي بيمه مركزي براي ايام مبارك دهه فجر بود كه با شكوه خاصي به پايان رسيد.
وي افزود: نخستين جلسه نقد كتاب بيمه اي و همچنين نشست "تحكيم خانواده" با حضور صاحبنظران و انديشمندان اين حوزه از ديگر برنامه هايي بود كه به مناسبت دهه فجر در محل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است.
تائبي خاطرنشان كرد: مسابقات ورزشي يادواره دهه فجر، امسال در سطح صنعت بيمه و در رشته هاي فوتسال، تنيس روي ميز، شطرنج و دو ميداني برگزار شد و ورزشكاران بيمه مركزي ، شركت هاي بيمه و پژوهشكده بيمه در مدت دو هفته به رقابت پرداختند كه در پايان اين مسابقات به برگزيدگان جوايز ارزنده اي اهدا شد.
وي به برنامه هاي جنبي متنوع اين ايام هم  اشاره كرد و افزود : نشست وي‍ژه رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با رويكرد دهه فجر و دستاوردهاي اخير صنعت بيمه نيز با حضور حدود يكصدتن از نمايندگان رسانه هاي مختلف كشور برگزار شده است.
وي در خصوص نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي در محل بيمه مركزي گفت: اين نمايشگاه به دليل استقبال وسيع كاركنان تا پايان بهمن ماه تمديد شده است.
تائبي در پايان با سپاس از اداره كل مالي، اداره كل توسعه سرمايه انساني و پشتيباني، اداره کل حراست و پایگاه مقاومت بسيج بیمه مرکزی تصريح كرد: بي ترديد بدون حمايت هاي مادي و معنوي تمامي اركان بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزاري اين مراسم غير ممكن بود و بر خود فرض مي دانم از اخلاص و محبت تمامي اين عزيزان سپاسگزاري كنم.
گفتني است بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در مسير راهپيمايي بيست و دو بهمن با ارائه برنامه هاي ويژه و اهداي بسته هاي فرهنگي توانست توجه راهپيمايان را  جلب كند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 933
نویسنده : روستایی

تا پایان اسفند ماه سال جاری تکلیف نظام آزاد سازی تعرفه ها مشخص می شود.  سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی علام کرد: پرونده آزاد سازی تعرفه ها همچنان در فاز رسیدگی قرار دارد. وی اعلام کرد: تا پایان اسفند ماه سال جاری تکلیف نظام آزاد سازی تعرفه ها مشخص می شود. وی با اشاره به شکایت دیوان محاسبات از مصوبات شورای عالی بیمه در دیوان عدالت اداری و مشکلات بازار بیمه پس از آزادسازی نرخها، گفت: شکایتی که دیوان محاسبات از مصوبات شورای عالی بیمه در دیوان عدالت اداری مطرح کرده بود، همچنان در حال رسیدگی است.
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن اعلام آنکه، تا پایان سال جاری در این مورد تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: هم اکنون ما به دنبال آن هستیم که حالت بینابینی را انتخاب کنیم به این صورت که نه نظام تعرفه ای گذشته اعمال شود و نه حالت آزاد سازی که هم اکنون در مواقعی بدون کنترل است، وجود داشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 857
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، معاون رئیس جمهور از غرفه شرکت بیمه کوثر در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پرتوی قانون اساسی بازدید کردند.در این نمایشگاه که 16 لغایت 18 بهمن ماه 91 در مصلی امام خمینی (ره ) برگزار می شد ، وزارت خانه های کشور و مجموعه های وابسته توانمندی ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.شایان ذکر است غرفه بیمه کوثر در ایام نمایشگاه به صدور انواع بیمه در محل غرفه اقدام کرد که این مهم با اقبال عموم مواجه گردید.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 838
نویسنده : روستایی
مدیر کل پذیرش موسسات بیمه مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون کارگزاری بیمه در روز پنجشنبه هفته جاری، از آغاز فعالیت یک شرکت بیمه تخصصی برای فعالیت در زمینه بیمه مسئولیت نفتکش‌ها (P&I) تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، رضا مصطفوی در گفت‌وگو با  فارس در مورد برگزاری آزمون‌ها گفت: پنجاه و هفتمین دوره آزمون کارگزاری رسمی بیمه پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

مدیر کل پذیرش موسسات بیمه مرکزی با بیان اینکه این آزمون مربوط به فصل زمستان و آخرین آزمون در سال جاری است،‌ افزود: نتایج این آزمون تا پایان سال اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مجوز یک شرکت بیمه جنرال برای فعالیت در مناطق آزاد در مرحله صدور است و پس از آن وارد بازار خواهد شد

مصطفوی در مورد آخرین وضعیت بیمه تعاون هم گفت: این شرکت هنوز زیرساختهای لازم را آماده نکرده است.

به گفته وی، یک شرکت بیمه تخصصی برای فعالیت در زمینه بیمه مسئولیت نفتکش‌ها (P&I) تا پایان سال فعالیت خود را در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور آغاز خواهد کرد. 

به گزارش فارس در حال حاضر یک شرکت بیمه متقابل داخلی عهده‌دار صدور بیمه نفتکش‌ها در داخل کشور است که پس از اعمال تحریمها بر علیه ایران،‌ نفتکش‌های داخلی را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بيانات مقام معظم رهبري
نوشته شده در 13 / 11 / 1391
بازدید : 863
نویسنده : روستایی

:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,



بازدید : 1046
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، بر اساس توافق انجام گرفته بین بیمه کوثر و امور بیمه ای و تسهیلات ویژه شرکت ملی نفت ایران ، کلیه کارکنان شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه می توانند بصورت اختیاری از پوشش های بیمه زندگی بیمه کوثر بهره مند شوند.

بنابر این گزارش ،شرکت بیمه کوثر به منظور تسهیل انجام امور بیمه ای و ارائه تخفیفات ویژه به کارکنان شرکت ملی نفت ایران اقدام به راه اندازی دفتر ارتباطی در ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت ایران به آدرس پل حافظ ، تقاطع طالقانی نبش خیابان رودسر نموده است.

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,